Snacks om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2013

Momo

PT skriver:

Jeg ved godt, jeg ikke er sulten, men jeg kan ikke få fortalt min hjerne det.
Jeg drikker mindst 3 liter vand i løbet af en aften netop for at fylde mig op, men jeg mangler noget at gumle på, og jeg prøver ihærdigt at skære ned på mine smøger, så det hjælper ikke just på min "appetit"

Tak for billede - jeg burde lære forskellen på et tidspunkt, eller hvad

vindruer lige i fryseren til de er sådan lidt gummi agtige så det lige som vingummi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Giraffen

PT skriver:

Er det ligesom madlog, fitness pall?

jeg kender ikke madlog - det jeg godt kan li ved app'en er at den er lige ved hånden, har et kæmpe kartotek (det er i bund og grund kalorietælling) og en meget håndgribelig og visuel måde at følge fremskidt på. fx kan man registrere vægt, mål (hofte og talje) og mål omkring halsen

man kan også indtæste forbrændte kalorier ved motion og selv oprette både motion og madvarer

og så er den gratis

Anmeld

7. oktober 2013

Frk. Himmelblå

PT skriver:

Jeg vil så gerne tabe mig 25 kg, men min kæphest er mine aftensnacks.

Når ungerne er puttet og jeg sidder og slapper af, kan jeg nemt kværne en hel masse chokolade / en hel pakke kager eller lignende.

Jeg har de sidste par aftenener spist gulerødder, men det bliver lidt kedeligt i længden, så er der ikke nogen af jer gæve kvinder, der har nogle ideer til, hvad man kan proppe i munden uden dårlig samvittighed?

Jeg spiser sundt og varierende i løbet af dagen, og får også mine 30 min motion hver dag, og hvis jeg kunne komme min dårlige aftenvane til livs, kunne jeg tabe de første 15 kg uden at gøre andet. Det ved jeg af erfaring.

På forhånd tak

Har ikke så mange fantastiske råd, men vil bare sige: Jeg kender det!
Verdens bedste slankekur må være:

"GÅ TIDLIGT I SENG!"

PS: Prøv med nogle smoothies..

Anmeld

8. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
mmsoelberg skriver:

Du kan evt komme nogle vindruer i friseren i en times tid (mener jeg det er), og så får de konsistens som vingummier 

Tak for svar. Jeg har købt vindruer, jeg vil gå ind og lægge i fryseren nu

Anmeld

8. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Aisha skriver:

Ofcourse (tror det sådan det staves hihi) nu er London ikke kendt for chokolade vi burde tage til Belgium

JAaaaaaa lad os mødes i Belgium

Anmeld

8. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
foto på lærred skriver:

Selv om det er dødsvært så prøv helt at droppe det. Det er sværere at forbrænde og på en måde er det bare "dumme" kalorier. Synes også, at det så bliver en vane at finde et eller andet (også selv om det er sundt) Men selv 3-4 gulerødder giver jo næsten 230 kalorier som man ville være foruden. Hvis man prøver i en periode at undvære noget, så bliver det til sidst en vane og man tænker ikke så meget over det mere. 

Held og lykke med det hele.

Camilla

I første omgang vil jeg prøve med sunde snacks, da at droppe det helt vil blive for meget, når jeg også prøver med at skære kraftigt ned på min rygning

Tak og tak for svar

Anmeld

8. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Momo skriver:

vindruer lige i fryseren til de er sådan lidt gummi agtige så det lige som vingummi 

Tak for råd - jeg har købt vindruer, som skal i fryseren nu, så de er klar i aften

Anmeld

8. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Giraffen skriver:

jeg kender ikke madlog - det jeg godt kan li ved app'en er at den er lige ved hånden, har et kæmpe kartotek (det er i bund og grund kalorietælling) og en meget håndgribelig og visuel måde at følge fremskidt på. fx kan man registrere vægt, mål (hofte og talje) og mål omkring halsen

man kan også indtæste forbrændte kalorier ved motion og selv oprette både motion og madvarer

og så er den gratis

Det lyder rigtig smart. Det må jeg helt sikkert prøve (især når den er gratis )

Anmeld

8. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Frk. Himmelblå skriver:

Har ikke så mange fantastiske råd, men vil bare sige: Jeg kender det!
Verdens bedste slankekur må være:

"GÅ TIDLIGT I SENG!"

PS: Prøv med nogle smoothies..

Åh ja, det ville være så meget nemmere, hvis jeg gik i seng kl 20, for så ville jeg ikke nå at opbygge "den lille sult", men det er vist heller ikke en holdbar løsning

Smoothies må også prøves, tak

Dejligt med gode råd fra baby.dk brugere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.