Snacks om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

B&J

PT skriver:

Jeg ved ikke, hvad skyr er, men lidt dip kunne absolut hjælpe med motivationen til at fortsætte med gulerødderne

Jeg ELSKER popcorn - men det er ikke vejen frem for mig lige nu, for jeg vil komme til at spise dem for ofte. Det må vente, til jeg har brudt vanen

Tak for svar

http://www.arla.dk/Produkter/Brands/Karolines-Kokken-/Produkter/arla-karolines-koekken-kvark/

det her er kvark istedet for skyer det er lige så sundt og kan også bruges som dip

men det andet er det samme bare der står skyer på det er samme sted som mælken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
B&J skriver:

http://www.arla.dk/Produkter/Brands/Karolines-Kokken-/Produkter/arla-karolines-koekken-kvark/

det her er kvark istedet for skyer det er lige så sundt og kan også bruges som dip

men det andet er det samme bare der står skyer på det er samme sted som mælken

Jeg kan anbefale mørk chokolade. Jeg køber det i en chokolade butik og expedienten blander en pose med mørk chokolade til mig. Hun har altid et stort udvalg med mint choko, chili, kaffe osv prisen er lidt pebret men det smager super godt også er det ikke så usundt som lys chokolade : )

Anmeld

5. oktober 2013

B&J

Aisha skriver:

Jeg kan anbefale mørk chokolade. Jeg køber det i en chokolade butik og expedienten blander en pose med mørk chokolade til mig. Hun har altid et stort udvalg med mint choko, chili, kaffe osv prisen er lidt pebret men det smager super godt også er det ikke så usundt som lys chokolade : )

lyder lækkert

Anmeld

5. oktober 2013

camilla10

PT skriver:

Jeg kender ikke den bar, men jeg må se, om jeg kan finde en.

Nødder er jeg desværre allergisk mod

Tak for svar

Fås i Brugsen og Føtex bl.a. Diætisten siger, at Isis produkterne generelt er gode med mange kostfibre og proteiner, samt de rigtige sødemidler, der ikke påvirker blodsukkeret. Og så er kalorieindholdet jo forholdsvist lavt.

Anmeld

6. oktober 2013

Giraffen

PT skriver:

Jeg vil så gerne tabe mig 25 kg, men min kæphest er mine aftensnacks.

Når ungerne er puttet og jeg sidder og slapper af, kan jeg nemt kværne en hel masse chokolade / en hel pakke kager eller lignende.

Jeg har de sidste par aftenener spist gulerødder, men det bliver lidt kedeligt i længden, så er der ikke nogen af jer gæve kvinder, der har nogle ideer til, hvad man kan proppe i munden uden dårlig samvittighed?

Jeg spiser sundt og varierende i løbet af dagen, og får også mine 30 min motion hver dag, og hvis jeg kunne komme min dårlige aftenvane til livs, kunne jeg tabe de første 15 kg uden at gøre andet. Det ved jeg af erfaring.

På forhånd tak

jeg trængte lige til at tabe et par kg så jeg begyndte at bruge "my fitness pall" så prioriterer jeg simpelthen at jeg skal have noget at spise om aftenen og helst lige inden sengetid, så jeg ved der er plads til det jeg er gået fra 60 til 57 på 14 dage

Anmeld

6. oktober 2013

Giraffen

Aisha skriver:

mht chokolade så skal man huske at selvom det er sundere ift indholdet, så er der nøjagtigt lige så mange kalorier i mørk chokolade som i lys... så hvis man skal tabe sig gør mørk istedet for lys ingen forskel, selvom der er flere gode næringsstoffer i

Anmeld

6. oktober 2013

Giraffen

Svenne skriver:

Jeg sidder lige nu med en skål vindruer

Jeg er også selv dårlig til det med aften-snacks (og især fordi min kæreste er det! For det er hans skykd, det er i huset - og så kan jeg altså ikke lade det være... øv)

Men ellers lidt yoghurt, udskåret frugt, knækbrød (f.eks. dem med kanel - det er næsten som at spise en kage).

ka også anbefale kanelknækbrødene - og til info svarer et knækbrød ca til 1 stykke marabou

Anmeld

6. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Giraffen skriver:

mht chokolade så skal man huske at selvom det er sundere ift indholdet, så er der nøjagtigt lige så mange kalorier i mørk chokolade som i lys... så hvis man skal tabe sig gør mørk istedet for lys ingen forskel, selvom der er flere gode næringsstoffer i

Jeg har tabt mig 17 kilo cirka og jeg har næsten hver aften spist mørk chokolade uden og tage på.

Anmeld

6. oktober 2013

Giraffen

Aisha skriver:

Jeg har tabt mig 17 kilo cirka og jeg har næsten hver aften spist mørk chokolade uden og tage på.

Man kan også sagtens spise chokolade og tabe sig, det handler om det samlede kalorieindtag + mængden af forbrændring.

Og ét stykke marabou har ca 57 kcal, ligegyldigt om det er mørk eller lys. 

Anmeld

6. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
AnthonsMor skriver:

Jeg kan ikke så godt selv lide det, men mange bruger Cheasy Vanilie Yoghurt med 0,1% fedt i, også evt. lidt mandler, nødder, frugt osv. til

Jeg selv spiser MANGE vindruer i løbet af en dag, især om aftenen kan der godt ryge 500 gram, minimum..

Det kan også være rugbrøds snacks, ristede rugbrødsstykker med en dressing lavet af skyr og f.eks. hvidløg

Tak for svar
Jeg købte i går alm natural youghurt og en vanillestang og blandede i sammen med banan og vindrue, og det smagte fantastisk. Så det skal helt sikkert på bordet igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.