EnGodMor skriver:
Der er mange slags chokolade, kage og chips osv, men tingene bliver jo lavet af det samme stort set
fx hvis du spiser to forskellige slags kager to dage i træk, så er det jo næsten de samme ingredienser der er i, så det burde man jo også blive træt af, ligesom du os syntes gulerødder bliver for kedeligt i længden.
Bortset fra det, så kan jeg udmærket godt følge dig, jeg har selv gjort det samme med og spise alt for usundt og så var det netop hurtigere og pakke nogle chips
Eller kager op, fordi jeg simpelthen var det doven til at skulle snitte frugt og grøntsager og lave dip til fx.
Men blev enig med mig selv om, at nu skulle det være slut!!!
Jeg Googlede og fandt disse fantastiske billeder/sider, og tog mig sammen derfra.
For jeg var jo egentlig ikke sulten, som en anden os skrives. Jeg kede mig bare om aften, og derfor spiste jeg.
Nu går jeg og nusser med en masse forskellige hver aften, de dage jeg har lyst til at spise noget ,om aften, laver jeg frugt, grønt eller mandler.
Og drikker vand.
Men ha altid nogle mandler, nødder, knækbrød, 
Chips, kager og chokolade ER nemlig bare lettere at finde frem, men en skål med lækkert frugt og/eller grønt er mindst lige så lækkert - og endnu mere indbydende pga farven. Jeg må til at gøre noget ud af min snack, så jeg ikke føler, jeg mangler noget
Kunne ske jeg skulle lære at strikke for at holde mine hænder beskæftiget, nu hvor jeg heller ikke ryger så meget