PT skriver:
Jeg vil så gerne tabe mig 25 kg, men min kæphest er mine aftensnacks.
Når ungerne er puttet og jeg sidder og slapper af, kan jeg nemt kværne en hel masse chokolade / en hel pakke kager eller lignende.
Jeg har de sidste par aftenener spist gulerødder, men det bliver lidt kedeligt i længden, så er der ikke nogen af jer gæve kvinder, der har nogle ideer til, hvad man kan proppe i munden uden dårlig samvittighed?
Jeg spiser sundt og varierende i løbet af dagen, og får også mine 30 min motion hver dag, og hvis jeg kunne komme min dårlige aftenvane til livs, kunne jeg tabe de første 15 kg uden at gøre andet. Det ved jeg af erfaring.
På forhånd tak 
Okay, så du er snacker! Velkommen i klubben. Mange kvinder og mænd for den sags skyld er det, og der findes self mange råd om at drikke vand eller the, strikke eller gøre andet for at holde sig beskæftiget. Helt fint, men man kunne også bare acceptere at man er snacker og finde noget man kan spise med nogenlunde god samvittighed. Det har jeg ihvertfald gjort, og nu har jeg tabt mig ned til min drømmevægt 57 kg!
Kan se du skriver du spiser gulerødder. Fint et par dage, men røv kedeligt i længden. Hvis du endelig vil fortsætte med dem, så lav en super lækker dip til af at magert mejeriprodukt og hvad du lige lyster at putte i. Du kunne også supplere med andre grøntsagsstænger- agurk, peberfrugt, bladselleri - you name it!
Jeg elsker også et godt frugtfad med eks mango, lidt vindruer, et godt æble, appelsin, banan, melon osv. Ved godt det er frugt der indeholder en del frugtsukker, men spiser heller ikke 1 kg. Kasser eller poser i køleskabet gør det nemmere at skære lidt forskelligt og gemme lidt til dagen efter. Ellers lav lidt æblechips i ovnen, lidt ristede nødder el lign.
Hm men nogle dage er det bare ikke godt nok med frugt eller grønt og så spiser jeg lidt nellie dellies, en slikkepind el lign.
Og hva faen, jeg er ikke fanatiker, engang imellem spiser jeg altså også alm slik.
Men ergo- vejen frem for mig har været at acceptere mit behov for snaks og så har jeg fundet det sunde alternativ jeg kunne lide og så spist med måde!
You go girl, det er bare at komme i gang. Hold evt øje med kalorierne på madlog