Anbefal en VARM vinterjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

L&V

Masig skriver:

Har jeg også set på, men føj de er dyre  Den slags penge har vi slet ikke desværre...

Ja det er helt rådent. Man ka tit købe dem brugt til en ok pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

DitteFisk

Jeg har denne jakke fra Modstrom, den er virkelig lækker og varm 1499,-

Anmeld

28. september 2013

1990h

Masig skriver:

Ja jeg må indse jeg nok er nødt til at investere i en ny vinterjakke i år.. Min gamle jakke er ikke helt hvad den har været og kan ikke helt holde mig så varm som for nogle år siden, hvor den var ny..

Så nu søger jeg jeres erfaringer med vinterjakker.

Jeg er EKSTREMT kuldeskær, jeg fryser konstant, og allerede nu har jeg vinterstøvlerne på, så det skal være en virkelig varm jakke... Den skal kunne holde mig varm når jeg går tur med hunden en aften i 15 graders frost... Den skal selvfølgelig være rimelig pæn, og skal ikke koste mange tusind kr (men er indforstået med at jeg nok skal lidt op i pris for at få den kvalitet jeg søger)...

Så hvad kan I komme med af gode bud på vinterjakker til en meget kuldeskær pige, som skal ud i de iskolde vinteraftenener med hunden?

jeg har købt en Mödström Gone fake fur jakke;-).kan fåes med ægte og falsk pels..den falske er rigtigt pænt lavet..den virker mega varm

Anmeld

28. september 2013

Masig

Månsson skriver:

Ja det er helt rådent. Man ka tit købe dem brugt til en ok pris

Ok, men ville helst have den fra ny... Har intet imod genbrugstøj, men lige med vinterjakker, synes jeg ofte de taber evnen til at varme efter noget tid (afhængig af mærke og kvalitet selvfølgelig), så vil helst have den fra ny... Men ja den pris har vi slet ikke råd til...

Anmeld

28. september 2013

Masig

DitteFisk skriver:

Jeg har denne jakke fra Modstrom, den er virkelig lækker og varm 1499,-

HVad hedder den? Minder om Gone jakken, bare uden pelskraven... Har også kigget meget på Gone jakken, men er bare bange for den ikke er varm nok.. Synes ikke den ser særlig varm ud...

Anmeld

28. september 2013

Masig

1990h skriver:

jeg har købt en Mödström Gone fake fur jakke;-).kan fåes med ægte og falsk pels..den falske er rigtigt pænt lavet..den virker mega varm

Den har jeg også kigget på, men synes ikke den ser så varm ud som folk påstår den er?!

Anmeld

28. september 2013

2721

Masig skriver:

Den behøver bestemt heller ikke være fin og fancy, jeg skal selvfølgelig ikke ligne et telt i min jakke (jeg er temmelig lav og kommer hurtigt til at ligne et cirkustelt i lange, store jakker), men den behøver slet ikke være moderigtig eller noget, den skal bare være varm... Skal jo som du siger også holde til udendørsleg om vinteren og de lange gåture med hunden i frostvejr.... Han er nemlig en total vinterhund, og vil gerne være ude længe ad gange i sne og frost....

Jeg er 157, tror ikke jeg ligner et telt, men er dejlig varm

Anmeld

28. september 2013

Masig

2721 skriver:

Jeg er 157, tror ikke jeg ligner et telt, men er dejlig varm

Ok.... Det er også svært når man ikke lige kan prøve dem alle sammen  Og nu bor jeg jo sådan lidt ude på landet, så skal køre et godt stykke for at finde alle de forskellige jakker. Det er bare nemmere over nettet, men der kan man jo ikke se hvordan de sidder desværre...

Anmeld

28. september 2013

2721

Masig skriver:

Ok.... Det er også svært når man ikke lige kan prøve dem alle sammen  Og nu bor jeg jo sådan lidt ude på landet, så skal køre et godt stykke for at finde alle de forskellige jakker. Det er bare nemmere over nettet, men der kan man jo ikke se hvordan de sidder desværre...

Det er svært
Jeg købte min over nettet, da jeg havde et kolik barn og ingen mulighed får lige at ture rundt i div butikker.
Jeg valgte praktisk og nogen gange ville jeg ønske den havde mere "mig" men den er VARM og det er jo nu en gang det vigtigste og skal jeg noget hvor jeg ønsker at være smart, så tager jeg en anden jakke på

Anmeld

28. september 2013

Masig

2721 skriver:

Det er svært
Jeg købte min over nettet, da jeg havde et kolik barn og ingen mulighed får lige at ture rundt i div butikker.
Jeg valgte praktisk og nogen gange ville jeg ønske den havde mere "mig" men den er VARM og det er jo nu en gang det vigtigste og skal jeg noget hvor jeg ønsker at være smart, så tager jeg en anden jakke på

Ja jeg kan jo godt tage ud og prøve jakkerne, skal bare kører 45 min for det og rundt i flere forskellige butikker... Det er også lidt træls, men selvfølgelig endnu mere træls at købe en forkert jakke fordi man handler over nettet... Men kan godt forstå du gjorde sådan, har selv haft et kolikbarn, og man er total bundet til hjemmet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.