Anbefal en VARM vinterjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

Savannah

Yeti! Nogle af de bedste og varmeste jakker til prisen. Virkelig god kvalitet. Hvis ikke det var fordi jeg ikke kan forlige mig med tanken om en dunjakke, havde jeg købt sådan en. Min kæreste har en og fryser aldrig. Han er også meget kuldskær.

Meen! Jeg er mere til fjällrävens jakker - Jeg skal også have en ny og tror det bliver en Nuuk Parka. Den koster så bare.. 3200.. Men den kan så også nærmest holde i 10 år, så det er jo en investering..
Happy hunting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

2721

Masig skriver:

Har også kigget på en north face... synes også de virker gode, men også temmelig dyre 

Det er rigtigt.
Mim kostede 2999kr men til gengæld kan den bruges hele året, som regnjakke(den yderste)
Overgangsjakke(den inderste) og vinter jakke som samlet.
Det er tredje sæson jeg bruger den.
Den er måske ikke vildt fin og fancy, men man kan jo have nogle fede vanter, hue og tørklæde til.
Jeg passer min søn hjemme, så den skal holde til at lege i sneen i flere timer osv. Og jeg er ikke ligefrem en der holder varmen let.

Anmeld

28. september 2013

esioul

lucas<3 skriver:

Det var den her jeg havde

Den har jeg, bare i en lang model.

Det er 3 sæson den skal bruges. goood jakke

Anmeld

28. september 2013

lucas<3

esioul skriver:

Den har jeg, bare i en lang model.

Det er 3 sæson den skal bruges. goood jakke

min den omkom sidste år.   rip 

skal helt sikker se om jeg kan finde en ny i år magen til

Anmeld

28. september 2013

mn

Masig skriver:

Ok, har kigget lidt rundt omkring og der er vist 50% dun og 50% fjer.. Der måtte gerne være lidt mere dun i, men jeg har jo lidt tid til at beslutte mig endnu 

okay jamen så skal du da have held og lykke med at søge videre

Anmeld

28. september 2013

Masig

Månsson skriver:

North face er super men canadian goose er det eneste der ka yholde mig varm

Har jeg også set på, men føj de er dyre  Den slags penge har vi slet ikke desværre...

Anmeld

28. september 2013

Masig

BabyMus skriver:

Jeg købte denne i midten af februar i år, så har godt nok kun brugt den i en måneds tid, men hold da op den var fantastisk! MEGA varm og tro mig, jeg er også meget kuldskær. Jeg var ved at dø på de få minutter jeg havde den på indendørs inden jeg gik ud af døren og når jeg var nede at handle og sad i en bus måtte jeg åbne og have alt hue/tørklæder osv. af med det samme.

Udenfor var den også dejlig varm, og jeg kunne for en gang skyld tage jakken direkte over mit tøj. Jeg plejer også altid at have en fleecetrøje over mit tøj, under jakken, men det var ikke nødvendigt her.

Jeg glæder mig også til jeg snart kan tage den frem igen om ikke så lang tid, for dejligt det er den. (:

http://www.stadium.dk/toj/dametoj/jakker/148756/everest-w-adv-down-parka?SelectedProductUUID=LurCROiowSoAAAE_xxkdBDrD#.UkXx7UDU_IU

Den ser også dejlig varm ud 

Dejligt med så mange forslag, nu skal jeg så "bare" tage beslutningen....

Anmeld

28. september 2013

Masig

2721 skriver:

Det er rigtigt.
Mim kostede 2999kr men til gengæld kan den bruges hele året, som regnjakke(den yderste)
Overgangsjakke(den inderste) og vinter jakke som samlet.
Det er tredje sæson jeg bruger den.
Den er måske ikke vildt fin og fancy, men man kan jo have nogle fede vanter, hue og tørklæde til.
Jeg passer min søn hjemme, så den skal holde til at lege i sneen i flere timer osv. Og jeg er ikke ligefrem en der holder varmen let.

Den behøver bestemt heller ikke være fin og fancy, jeg skal selvfølgelig ikke ligne et telt i min jakke (jeg er temmelig lav og kommer hurtigt til at ligne et cirkustelt i lange, store jakker), men den behøver slet ikke være moderigtig eller noget, den skal bare være varm... Skal jo som du siger også holde til udendørsleg om vinteren og de lange gåture med hunden i frostvejr.... Han er nemlig en total vinterhund, og vil gerne være ude længe ad gange i sne og frost....

Anmeld

28. september 2013

Masig

mn skriver:

okay jamen så skal du da have held og lykke med at søge videre

Mange tak.. Men tak for dit svar, den er stadig med i overvejelserne, den er jo tilmed også rigtig pæn 

Anmeld

28. september 2013

Masig

BabyMus skriver:

Jeg købte denne i midten af februar i år, så har godt nok kun brugt den i en måneds tid, men hold da op den var fantastisk! MEGA varm og tro mig, jeg er også meget kuldskær. Jeg var ved at dø på de få minutter jeg havde den på indendørs inden jeg gik ud af døren og når jeg var nede at handle og sad i en bus måtte jeg åbne og have alt hue/tørklæder osv. af med det samme.

Udenfor var den også dejlig varm, og jeg kunne for en gang skyld tage jakken direkte over mit tøj. Jeg plejer også altid at have en fleecetrøje over mit tøj, under jakken, men det var ikke nødvendigt her.

Jeg glæder mig også til jeg snart kan tage den frem igen om ikke så lang tid, for dejligt det er den. (:

http://www.stadium.dk/toj/dametoj/jakker/148756/everest-w-adv-down-parka?SelectedProductUUID=LurCROiowSoAAAE_xxkdBDrD#.UkXx7UDU_IU

HVilken farve har du den i? Overvejer lidt den røde, men synes den ser meget skinnende ud på billederne, og det er ikke lige mig, den skal helst være sådan lidt mat rød...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.