Anbefal en VARM vinterjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

mn

Masig skriver:

Ja jeg må indse jeg nok er nødt til at investere i en ny vinterjakke i år.. Min gamle jakke er ikke helt hvad den har været og kan ikke helt holde mig så varm som for nogle år siden, hvor den var ny..

Så nu søger jeg jeres erfaringer med vinterjakker.

Jeg er EKSTREMT kuldeskær, jeg fryser konstant, og allerede nu har jeg vinterstøvlerne på, så det skal være en virkelig varm jakke... Den skal kunne holde mig varm når jeg går tur med hunden en aften i 15 graders frost... Den skal selvfølgelig være rimelig pæn, og skal ikke koste mange tusind kr (men er indforstået med at jeg nok skal lidt op i pris for at få den kvalitet jeg søger)...

Så hvad kan I komme med af gode bud på vinterjakker til en meget kuldeskær pige, som skal ud i de iskolde vinteraftenener med hunden?

jeg vil helt klart anbefale en second female dunfrakke, jeg har aldrig haft en så varm jakke som den og så synes jeg faktisk  også den er pæn trods det at det er dun, jeg fandt min til et lagerslag og gav 400 kr for den. jeg har den som er øverst i det link her:  http://www.wooz.dk/?p=1137

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Masig

asff skriver:

Jeg har en GONE jakke. Og den er virkelig god! Jeg er selv ekstremt kuldskær, og den har altså holdt mig varm. 

Er faktisk også lidt ude i den, men er stadig i tvivl om den er varm nok.... Der er MANGE delte meninger rundt omkring på nettet 

Anmeld

27. september 2013

Masig

mn skriver:

jeg vil helt klart anbefale en second female dunfrakke, jeg har aldrig haft en så varm jakke som den og så synes jeg faktisk  også den er pæn trods det at det er dun, jeg fandt min til et lagerslag og gav 400 kr for den. jeg har den som er øverst i det link her:  http://www.wooz.dk/?p=1137

Den er også rigtig flot faktisk.. Er det ægte dun der er i?

Anmeld

27. september 2013

mn

Masig skriver:

Den er også rigtig flot faktisk.. Er det ægte dun der er i?

det synes jeg det ligner og dufter som (er kommet til at lave et lille hul i den), men jeg ved det ikke 100%

Anmeld

27. september 2013

Annemette07

Masig skriver:

Ja jeg må indse jeg nok er nødt til at investere i en ny vinterjakke i år.. Min gamle jakke er ikke helt hvad den har været og kan ikke helt holde mig så varm som for nogle år siden, hvor den var ny..

Så nu søger jeg jeres erfaringer med vinterjakker.

Jeg er EKSTREMT kuldeskær, jeg fryser konstant, og allerede nu har jeg vinterstøvlerne på, så det skal være en virkelig varm jakke... Den skal kunne holde mig varm når jeg går tur med hunden en aften i 15 graders frost... Den skal selvfølgelig være rimelig pæn, og skal ikke koste mange tusind kr (men er indforstået med at jeg nok skal lidt op i pris for at få den kvalitet jeg søger)...

Så hvad kan I komme med af gode bud på vinterjakker til en meget kuldeskær pige, som skal ud i de iskolde vinteraftenener med hunden?

http://www.miinto.dk/p-491403-geographical-norway- anorak-dame

Jeg har dette mærke og den er fantastisk :-) det er et populært skijakke mærke så vidt jeg ved. :-)

Anmeld

27. september 2013

Masig

Annemette07 skriver:

http://www.miinto.dk/p-491403-geographical-norway- anorak-dame

Jeg har dette mærke og den er fantastisk :-) det er et populært skijakke mærke så vidt jeg ved. :-)

Den er faktisk også pæn, men tænker om ikke der kan blæse vind op forneden? Den er lidt mere sporty end dem jeg ellers har kigget på, men flot...

Anmeld

27. september 2013

Masig

mn skriver:

det synes jeg det ligner og dufter som (er kommet til at lave et lille hul i den), men jeg ved det ikke 100%

Ok, har kigget lidt rundt omkring og der er vist 50% dun og 50% fjer.. Der måtte gerne være lidt mere dun i, men jeg har jo lidt tid til at beslutte mig endnu 

Anmeld

27. september 2013

2721

Jeg har en north gave 3 i 1 jakke/frakke og den holder mig dejlig varm

Anmeld

27. september 2013

Annemette07

Masig skriver:

Den er faktisk også pæn, men tænker om ikke der kan blæse vind op forneden? Den er lidt mere sporty end dem jeg ellers har kigget på, men flot...

Jeg synes ikke det har været et problem :-) men det er jo nok også lidt forskelligt fra person til person. Tænker lidt kropsbygningen måske har lidt at sige når det er sådan en type jakke :-)

Anmeld

27. september 2013

...,

De varmeste vinterjakker jeg har haft er mine ridejakker
Har i øjeblikket en fra kingsland, den er så varm at jeg tit må åbne den for lige at lufte ud Hehe.. De ligner jo bare en alm jakke dog er de tit faconsyet hvilket jeg elsker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.