Anbefal en VARM vinterjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.397 visninger
63 svar
10 synes godt om
27. september 2013

Masig

Ja jeg må indse jeg nok er nødt til at investere i en ny vinterjakke i år.. Min gamle jakke er ikke helt hvad den har været og kan ikke helt holde mig så varm som for nogle år siden, hvor den var ny..

Så nu søger jeg jeres erfaringer med vinterjakker.

Jeg er EKSTREMT kuldeskær, jeg fryser konstant, og allerede nu har jeg vinterstøvlerne på, så det skal være en virkelig varm jakke... Den skal kunne holde mig varm når jeg går tur med hunden en aften i 15 graders frost... Den skal selvfølgelig være rimelig pæn, og skal ikke koste mange tusind kr (men er indforstået med at jeg nok skal lidt op i pris for at få den kvalitet jeg søger)...

Så hvad kan I komme med af gode bud på vinterjakker til en meget kuldeskær pige, som skal ud i de iskolde vinteraftenener med hunden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

modesty

Masig skriver:

Ja jeg må indse jeg nok er nødt til at investere i en ny vinterjakke i år.. Min gamle jakke er ikke helt hvad den har været og kan ikke helt holde mig så varm som for nogle år siden, hvor den var ny..

Jeg er EKSTREMT kuldeskær, jeg fryser konstant, og allerede nu har jeg vinterstøvlerne på, så det skal være en virkelig varm jakke... Den skal kunne holde mig varm når jeg går tur med hunden en aften i 15 graders frost... Den skal selvfølgelig være rimelig pæn, og skal ikke koste mange tusind kr (men er indforstået med at jeg nok skal lidt op i pris for at få den kvalitet jeg søger)...

Så hvad kan I komme med af gode bud på vinterjakker til en meget kuldeskær pige, som skal ud i de iskolde vinteraftenener med hunden?

Med fare for at bevæge mig ind på et kontroversielt emne: PELS!

Jeg er, som du, ekstremt kuldskær. Og det eneste der virker for mig, er pels. Har købt en brugt til 100 kr. som kører på 4. vinter nu her. 

Det skal selvfølgelig være en god kvalitetspels. Vil ikke anbefale kanin. Min er ræv og den varmer skønt.

Alternativt vil jeg sige en Canada Goose, men personligt synes jeg ikke at de er specielt pæne, og de er også ekstremt dyre.

Anmeld

27. september 2013

Masig

modesty skriver:

Med fare for at bevæge mig ind på et kontroversielt emne: PELS!

Jeg er, som du, ekstremt kuldskær. Og det eneste der virker for mig, er pels. Har købt en brugt til 100 kr. som kører på 4. vinter nu her. 

Det skal selvfølgelig være en god kvalitetspels. Vil ikke anbefale kanin. Min er ræv og den varmer skønt.

Alternativt vil jeg sige en Canada Goose, men personligt synes jeg ikke at de er specielt pæne, og de er også ekstremt dyre.

Uha, det er jeg for meget dyreelsker til tror jeg.. Kan sagtens sætte mig ind i at de er dejligt varme, de skal jo holde dyrene varme hele året, men jeg kommer vist aldrig selv til at støtte pels-tøj 

Men tak for dit svar 

Anmeld

27. september 2013

lucas<3

Jeg har samme problem som dig, jeg fik en Hummel vinter jakke og den var rigtig dejlig varm og ha på.! Kan klart anbefales.

Anmeld

27. september 2013

Masig

lucas<3 skriver:

Jeg har samme problem som dig, jeg fik en Hummel vinter jakke og den var rigtig dejlig varm og ha på.! Kan klart anbefales.

Ok, kigger jeg lige nærmere på 

Anmeld

27. september 2013

lucas<3

Masig skriver:

Ok, kigger jeg lige nærmere på 

Det var den her jeg havde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. september 2013

Masig

lucas<3 skriver:

Det var den her jeg havde

Ej hvor sjovt, den ser overhovedet ikke særligt varm ud hehe...

Anmeld

27. september 2013

lucas<3

Masig skriver:

Ej hvor sjovt, den ser overhovedet ikke særligt varm ud hehe...

Hehe.  

men det er den  meget! Jeg har været glad for den og aldrig frosset. 

Anmeld

27. september 2013

Masig

lucas<3 skriver:

Hehe.  

men det er den  meget! Jeg har været glad for den og aldrig frosset. 

Der kan man bare se 

Anmeld

27. september 2013

asff

Masig skriver:

Jeg har en GONE jakke. Og den er virkelig god! Jeg er selv ekstremt kuldskær, og den har altså holdt mig varm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.