Ja jeg må indse jeg nok er nødt til at investere i en ny vinterjakke i år.. Min gamle jakke er ikke helt hvad den har været og kan ikke helt holde mig så varm som for nogle år siden, hvor den var ny..
Så nu søger jeg jeres erfaringer med vinterjakker.
Jeg er EKSTREMT kuldeskær, jeg fryser konstant, og allerede nu har jeg vinterstøvlerne på, så det skal være en virkelig varm jakke... Den skal kunne holde mig varm når jeg går tur med hunden en aften i 15 graders frost... Den skal selvfølgelig være rimelig pæn, og skal ikke koste mange tusind kr (men er indforstået med at jeg nok skal lidt op i pris for at få den kvalitet jeg søger)...
Så hvad kan I komme med af gode bud på vinterjakker til en meget kuldeskær pige, som skal ud i de iskolde vinteraftenener med hunden?
Jeg købte denne i midten af februar i år, så har godt nok kun brugt den i en måneds tid, men hold da op den var fantastisk! MEGA varm og tro mig, jeg er også meget kuldskær. Jeg var ved at dø på de få minutter jeg havde den på indendørs inden jeg gik ud af døren og når jeg var nede at handle og sad i en bus måtte jeg åbne og have alt hue/tørklæder osv. af med det samme.
Udenfor var den også dejlig varm, og jeg kunne for en gang skyld tage jakken direkte over mit tøj. Jeg plejer også altid at have en fleecetrøje over mit tøj, under jakken, men det var ikke nødvendigt her.
Jeg glæder mig også til jeg snart kan tage den frem igen om ikke så lang tid, for dejligt det er den. (:
http://www.stadium.dk/toj/dametoj/jakker/148756/everest-w-adv-down-parka?SelectedProductUUID=LurCROiowSoAAAE_xxkdBDrD#.UkXx7UDU_IU
Anmeld