Anbefal en VARM vinterjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

2721

2721 skriver:

Jeg har en north gave 3 i 1 jakke/frakke og den holder mig dejlig varm

North face skulle der stå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Albertsen92

Jeg købte denne sidste år: http://www.sport247.dk/product/mckinley_calgary_pa rka_jakke_dame-28829/

Den er så lækker! Har aldrig haft en varmere jakke, pg kvaliteten er bare i top.  Jeg går nemlig også med hunden i ekstrem kulde, og den holder mig varm hvilket ingen anden har formået. 

Den er altså meget pænere end på billedet synes jeg Og og det er ikke ægte pels i kraven!  

Anmeld

27. september 2013

Albertsen92

Februar-Baby<3 skriver:

De varmeste vinterjakker jeg har haft er mine ridejakker
Har i øjeblikket en fra kingsland, den er så varm at jeg tit må åbne den for lige at lufte ud Hehe.. De ligner jo bare en alm jakke dog er de tit faconsyet hvilket jeg elsker

Åh ja, kingsland jakker er så dejlige. Varme, og samtidig tynde..

Havde en der blev stjålet ude i stalden

Anmeld

27. september 2013

...,

Albertsen92 skriver:

Åh ja, kingsland jakker er så dejlige. Varme, og samtidig tynde..

Havde en der blev stjålet ude i stalden

Ja de er super dejlige -øv hvor ærgeligt, det er så irriterende når folk ikke kan holde nallerne for dig selv!
Dog er min jakke mega tyk, ikke en af de tynde

Anmeld

27. september 2013

Masig

2721 skriver:

Jeg har en north gave 3 i 1 jakke/frakke og den holder mig dejlig varm

Har også kigget på en north face... synes også de virker gode, men også temmelig dyre 

Anmeld

27. september 2013

Masig

Jeg synes ikke det har været et problem :-) men det er jo nok også lidt forskelligt fra person til person. Tænker lidt kropsbygningen måske har lidt at sige når det er sådan en type jakke :-)

Ja det kan godt tænkes.... Vil lige kigge nærmere på dem... Fandt nogle i det mærke men en lille smule anderledes, som ikke virkede så åbne forneden... Det kunne nok godt være en mulighed.... Men er den ikke træls at tage på?

Anmeld

27. september 2013

Masig

Februar-Baby<3 skriver:

De varmeste vinterjakker jeg har haft er mine ridejakker
Har i øjeblikket en fra kingsland, den er så varm at jeg tit må åbne den for lige at lufte ud Hehe.. De ligner jo bare en alm jakke dog er de tit faconsyet hvilket jeg elsker

Hehe okay, ved ikke lige så meget om ridejakker må jeg nok indrømme 

Anmeld

27. september 2013

Masig

Albertsen92 skriver:

Jeg købte denne sidste år: http://www.sport247.dk/product/mckinley_calgary_pa rka_jakke_dame-28829/

Den er så lækker! Har aldrig haft en varmere jakke, pg kvaliteten er bare i top.  Jeg går nemlig også med hunden i ekstrem kulde, og den holder mig varm hvilket ingen anden har formået. 

Den er altså meget pænere end på billedet synes jeg Og og det er ikke ægte pels i kraven!  

Den ser godt nok også varm ud... Kunne også sagtens være en mulighed 

Anmeld

27. september 2013

L&V

North face er super men canadian goose er det eneste der ka yholde mig varm

Anmeld

27. september 2013

BabyMus

Ja jeg må indse jeg nok er nødt til at investere i en ny vinterjakke i år.. Min gamle jakke er ikke helt hvad den har været og kan ikke helt holde mig så varm som for nogle år siden, hvor den var ny..

Så nu søger jeg jeres erfaringer med vinterjakker.

Jeg er EKSTREMT kuldeskær, jeg fryser konstant, og allerede nu har jeg vinterstøvlerne på, så det skal være en virkelig varm jakke... Den skal kunne holde mig varm når jeg går tur med hunden en aften i 15 graders frost... Den skal selvfølgelig være rimelig pæn, og skal ikke koste mange tusind kr (men er indforstået med at jeg nok skal lidt op i pris for at få den kvalitet jeg søger)...

Så hvad kan I komme med af gode bud på vinterjakker til en meget kuldeskær pige, som skal ud i de iskolde vinteraftenener med hunden?

Jeg købte denne i midten af februar i år, så har godt nok kun brugt den i en måneds tid, men hold da op den var fantastisk! MEGA varm og tro mig, jeg er også meget kuldskær. Jeg var ved at dø på de få minutter jeg havde den på indendørs inden jeg gik ud af døren og når jeg var nede at handle og sad i en bus måtte jeg åbne og have alt hue/tørklæder osv. af med det samme.

Udenfor var den også dejlig varm, og jeg kunne for en gang skyld tage jakken direkte over mit tøj. Jeg plejer også altid at have en fleecetrøje over mit tøj, under jakken, men det var ikke nødvendigt her.

Jeg glæder mig også til jeg snart kan tage den frem igen om ikke så lang tid, for dejligt det er den. (:

http://www.stadium.dk/toj/dametoj/jakker/148756/everest-w-adv-down-parka?SelectedProductUUID=LurCROiowSoAAAE_xxkdBDrD#.UkXx7UDU_IU

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.