Anbefal en VARM vinterjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

Masig

1990h skriver:

ja det nok lige i det lag det kommer jo meget an på indholdet..vero moda har jo også haft varme dun jakker engang

Ja jeg tror egentlig de har varme dunjakker mange steder, de holder jo bare ikke så længe...

Den jakke jeg har nu kostede kun 300 kr og varm EKSTREMT varm... Det første år! Så klaskede det der dun sammen og nu kan jeg altså ikke holde varmen i den mere.... Så vil jeg hellere give 1500 kr for en jakke der så kan holde nogle år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

Masig

Calliope skriver:

Har ikke lige fået læst alle svar.. Men læste det med Norway jakken, som nogen anbefalede og så faldt jeg lige over dette og ville dele det med dig

http://manillo.dk/forside/geographical-norway-kvin de-jakke/geographical-norway-kvinde-jakke.html?pop up=false#cf=bownty?utm_source=bownty&utm_mediu m=referral&utm_campaign=bownty

Mange tak 

Tror de koster nogenlunde det samme andre steder jeg har kigget, overvejer den også, men er i tvivl om den er varm nok, synes den ser meget tynd ud.. Læste et sted de kunne holde ned til 30 frostgrader, men det var herrejakken jeg læste om, ved ikke om det også gælder for damejakken... Men ellers er det da godt nok lige sådan en jeg skal have 

Anmeld

2. oktober 2013

BabyMus

Masig skriver:

HVilken farve har du den i? Overvejer lidt den røde, men synes den ser meget skinnende ud på billederne, og det er ikke lige mig, den skal helst være sådan lidt mat rød...

Jeg har den bare i sort. Stoffet er ikke noget skinnende noget, så det tror jeg altså ikke den er, selvom den er rød. Det er fedt med rødt synes jeg!

Anmeld

2. oktober 2013

Masig

BabyMus skriver:

Jeg har den bare i sort. Stoffet er ikke noget skinnende noget, så det tror jeg altså ikke den er, selvom den er rød. Det er fedt med rødt synes jeg!

Ok... Overvejer den stadig... Kan simpelthen ikke beslutte mig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.