Natascha Linea.... Surt opstød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

B&J

EnGodMor skriver:

Hjælp kan alle lære meget af. Så hvorfor ikke os denne lille familie

Nemlig.... nogle skal have lidt hjælp andre skal have meget hjælp og alle hvis de ønsker det er det en god ting.. og stadig ingen kender deres baggrundt ud over hvad vi har set på tvet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

bøllen

Nihell skriver:

Du har helt sikkert lov til at have din mening om mig, min modenhed og mit indlæg, ligesom jeg har lov til at have en mening om hende og hendes modenhed. Jeg er stadig af den mening, at hvis man ikke ved om det er godt for barnet, så undersøger man det først. Hun har valgt at være en offentlig person, så må man også forvente at folk har forskellige (både gode og dårlige) meninger om hende. Som jeg har skrevet til en anden, er der bestemt ingen tvivl om, at må være forfærdeligt og hårdt for hende og hendes kæreste. Igen det første år af et barns liv, bliver barnets personlighed dannet, hvilket er et meget vigtigt år, så derfor skal deres datter leve i stabile og trygge rammer.

Aghh er sku træt af at høre den sætning

de er en offenlig person så de må forvente bla bla bla.

selv om der er nogle mennesker som har valgt at deltage i div programmer, giver det da ikke automatisk hele familien Danmark retten til at sidde og nedgøre dem. Syntes det er en meget underlig holdning at have. Bare fordi du er " kendt " så må jeg gerne svine dig til og ydre min mening om dig

hvor Filan er respekten for andre forsvundet hen ? Offenlig eller ej.

Syntes nu heller ikke dette indlæg fremstår særligt moden, tænkt at have et behov for at skrive sådan. Selvfølgelig kæmper de for deres datter, de elsker hende jo som vi andre elsker vores unger

Anmeld

23. september 2013

Krussedulle

DianaRJS skriver:

så synes jeg tilgengæld det er flot du så heller ikke har kigget rundt og set hvorfor man fraråder en gravid at få tattoo... Det har intet med barnet at gøre, grunden til man fraråder gravide det, er udelukkende fordi healingprocessen bliver længere, hvilket gør at tattooveringen kan blive rigtig grim.

at bedømme en person man ikke kender er ret trist, det er sjovt altid tror de kender dem bare fordi dehar setdemi et tv-program. du harmåske set max 10 min med hende sammenlagt, ud ad noget der ligner 14 dage til en månede

tror heller ikke du ville synes det var rart at blive bedømt på om du er en god eller dårlig mor ud fra det her?

Du må ikke tatovere en gravid, fordi man gør kroppen stresset, og i værste fald kan det resultere i en spontan abort! blot til info..

Anmeld

23. september 2013

DianaRJS

Krussedulle skriver:

Du må ikke tatovere en gravid, fordi man gør kroppen stresset, og i værste fald kan det resultere i en spontan abort! blot til info..

helt enig MEN hun var så vidt jeg ved også over grænsen for den spontane abort, giver ret i at det er risikabelt, men synes stadig det er forfærdeligt man føler det er iorden at hakke på en offentlig person af den grund

Anmeld

23. september 2013

Krussedulle

DianaRJS skriver:

helt enig MEN hun var så vidt jeg ved også over grænsen for den spontane abort, giver ret i at det er risikabelt, men synes stadig det er forfærdeligt man føler det er iorden at hakke på en offentlig person af den grund

Absolut

Det var nu mere fordi du sagde at det intet havde med babyen at gøre, at der var forbud mod at tatovere en gravid!

Anmeld

23. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nihell skriver:

Du har helt sikkert lov til at have din mening om mig, min modenhed og mit indlæg, ligesom jeg har lov til at have en mening om hende og hendes modenhed. Jeg er stadig af den mening, at hvis man ikke ved om det er godt for barnet, så undersøger man det først. Hun har valgt at være en offentlig person, så må man også forvente at folk har forskellige (både gode og dårlige) meninger om hende. Som jeg har skrevet til en anden, er der bestemt ingen tvivl om, at må være forfærdeligt og hårdt for hende og hendes kæreste. Igen det første år af et barns liv, bliver barnets personlighed dannet, hvilket er et meget vigtigt år, så derfor skal deres datter leve i stabile og trygge rammer.

Ja hun har selv valgt det. Men der er jo tale om en pige der højst sandsynlig ikke kan overskue konsekvensen af at være offentlig person.

Anmeld

23. september 2013

LinLin

Ej... Jeg vidste altså heller ikke man ikke måtte blive tatoveret som gravid da jeg ventede min første - og jeg var endda heeele 21 år

Anmeld

23. september 2013

Lykke:)

LinLin skriver:

Ej... Jeg vidste altså heller ikke man ikke måtte blive tatoveret som gravid da jeg ventede min første - og jeg var endda heeele 21 år

Det vidste jeg heller ikke! - tør dog ikke efter jeg er blevet gravid

Anmeld

23. september 2013

stjernehimmel

en ung pige der ik aner hvad hun går ind til og som ik har det bedste netværk er vist en bedre forklaring af hende...

Efter MIN mening burde de have tilbudt at hun og barnet kunne komme på mor-barn-hjem med bent tæt knyttet dertil så de kunne udvikle sig på den måde og få den hjælp som de behøver.. nogle skal hjælpes lidt på vej... og de kunne ha kommet dem tvivlen tilgode...

Men det er for meget arbejde og koster for meget for div kommuner... selvom det garanteret bliver dyrer i længden på den måde som de har valgt...

at hun køber gaver osv til bent, hun har for første gang penge mellem hænderne, alt begyndelse er svær og mon ik os hun ved at pengene bliver små igen når den bette først kommer og så muligheden for ekstra forkæelse inden....

MEN igen det er blot MIN mening

Anmeld

23. september 2013

TNBC

Nihell skriver:

Er det så også ok at jeg går ind på en anden side og kalder dig alt muligt, fordi du er en "offentlig" person på baby.dk??

Bare fordi man vælger at være med i et program, betyder det vel ikke at man bare skal hakkes på.. ja der bliver talt om en, men dine indlæg er bare grove.

Man kan godt snakke om personer uden at være ond. Du kunne bare have spurgt os hvad vi mente om det..

Nej du kalder hende umoden, at hun ikke burde få sikkert datter hjem. Hun er 18år og er ikke så heldig at have den rette støtte, men hun kæmper og det synes jeg er sejt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.