Nihell skriver:
Ja det har jeg godt hørt og læst om. Jeg ved bare også, at de forsøger (meget) på at få hende hjem igen. Jeg håber bare ikke de får hende hjem, da jeg er af den mening, at datteren vil få det bedre et sted hvor der et stabile og trygge rammer.
jeg synes lige det er groft nok at sige at du håber de ikke får deres datter tilbage, udfra ting du har læst/hørt i medier/tv eller fra andre.
De eneste der bør have en mening er plejemoren og kommunen, for dem er dem der kender dem bedst og kan afgøre om de er gode forældre.
Du siger hun er umoden, men at sidde og nedhakke et andet menneske fordi hun har fået en tattovering synes jeg er umodent.
Bare fordi man får en tattovering betyder det ikke at man ikke kan tage vare på sig selv, eller et barn. Jeg har da set andre, jeg heller ikke synes skal have lov til at beholde deres barn, men det er ikke min beslutning, så jeg holder min kæft og lader de proffesionelle om det..
De kæmper en kamp, og har da ikke brug for at falde over et indlæg hvor en eller sidder og nedhakker dem...
Anmeld