Natascha Linea.... Surt opstød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.688 visninger
55 svar
143 synes godt om
22. september 2013

Mortilxx

Ååååh Gud altså! Jeg er selv (meget) ung mor, undskyld, men magen til umodenhed skal man lede længe efter. Tatovering mens hun er gravid :-o Hun står jo der og ligner (meget) en der er skuffet over, at hun ikke kan få en tatovering.. Hvis jeg intet vidste om, om det var sundt for barnet eller ej, så var det da helt sikkert noget jeg lige ville have undersøgt først eller havde ladet tvivlen komme mit barn til gode. Synes nu også det siger sig selv, at det på ingen måde kan være sundt for barnet. Hvordan kan hun tage sig af et barn, når hun ikke kan tage sig af sig selv.

Jeg håber bestemt ikke jeg støder nogen med dette indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

Hønsemor

Blot som info har de fået fjernet deres datter 4 dage efter hun fødte

Anmeld

22. september 2013

Benjamins'mor

Hun har også fået tvangsfjernet babyen.
Det skrev hun ihvertfald på facebook inden hun lukkede som profil.

Anmeld

22. september 2013

Mortilxx

Hønsemor skriver:

Blot som info har de fået fjernet deres datter 4 dage efter hun fødte

Det ved jeg godt, men jeg ved også de kæmper en kamp med at få deres datter hjem igen, hvilket jeg på ingen måde håber de får for deres datters skyld.

Anmeld

22. september 2013

B&J

vi er enige i det ikke er moden gjord... men ja sådan er livet jo og vi alle er jo ikke lige moden..

og må indrømme syntes heller ikke det er super smart du skriver så meget om hende tænk hvis hun er her inde

og de har fået fjernet deres barn og er ked af de ikke fik lov at prøve at vise om de er gode eller dårlige forælder stedet for bare at fjerne barnet men ja ingen har været der så ingen ved hvorfor ud over dem der er tæt på

Anmeld

22. september 2013

Mortilxx

Benjamins'mor skriver:

Hun har også fået tvangsfjernet babyen.
Det skrev hun ihvertfald på facebook inden hun lukkede som profil.

Ja det har jeg godt hørt og læst om. Jeg ved bare også, at de forsøger (meget) på at få hende hjem igen. Jeg håber bare ikke de får hende hjem, da jeg er af den mening, at datteren vil få det bedre et sted hvor der et stabile og trygge rammer.

Anmeld

22. september 2013

Mortilxx

B&J skriver:

vi er enige i det ikke er moden gjord... men ja sådan er livet jo og vi alle er jo ikke lige moden..

og må indrømme syntes heller ikke det er super smart du skriver så meget om hende tænk hvis hun er her inde

og de har fået fjernet deres barn og er ked af de ikke fik lov at prøve at vise om de er gode eller dårlige forælder stedet for bare at fjerne barnet men ja ingen har været der så ingen ved hvorfor ud over dem der er tæt på

Ja det kan hun sagtens være, det ved jeg ikke.. Har set flere udtrykke sig om hende, så jeg kan ikke se at fordi jeg også kommer med en mening om hende, at det så vil være meget anderledes. Som jeg skrev i indlægget, håber jeg ikke at jeg støder nogen.

Det første år af et barns liv, er der hvor barnets personlighed bliver dannet, så der skal helst være en meget stabil, tryg og rolig hverdag for barnet. Det får barnet ikke, hvis hun først skal lære sin mor og far at kende, for (måske) dernæst at blive taget fra moren og faren.

Anmeld

22. september 2013

VIPpigen

Nu har jeg ikke set det afsnit du nævner (ser generelt ikke de unge mødre, da jeg kender en medvirkende, og syntes de bliver udstillet)

Men jeg fik da rettet min tus lige inden jeg skulle til NF. Jeg snakkede både med min egen læge, og min tatovør inden, om sikkerheden. Og ingen af dem så problemet i at jeg fik den rettet. Så længe han var prof.

Anmeld

22. september 2013

Mortilxx

VIPpigen skriver:

Nu har jeg ikke set det afsnit du nævner (ser generelt ikke de unge mødre, da jeg kender en medvirkende, og syntes de bliver udstillet)

Men jeg fik da rettet min tus lige inden jeg skulle til NF. Jeg snakkede både med min egen læge, og min tatovør inden, om sikkerheden. Og ingen af dem så problemet i at jeg fik den rettet. Så længe han var prof.

Jeg har læst om det at få tatovering under graviditet, og man giver kroppen et chok som kan udvikle sig til en spontan abort, samt den blæk der kommer ind i huden ikke kan være godt for barnet.

Men som du har gjort anderledes end hende er, at du har undersøgt det inden du har fået lavet noget, det havde hun ikke ;-) Jeg vil jo mene at man som det mindste, undersøger det før man får noget gjort.

Anmeld

22. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg synes nu ikke det er tegn på umodenhed at hun ikke vidste det, men måske mere at hun ikke er særlig oplyst om tingene. Og det kan der være mange grunde til.
Men til gengæld synes jeg det er et umodent i indlæg. Det kan godt være hun pt. ikke er egnet som mor, men selvfølgelig kæmper hun om at få sit barn tilbage. Hun er jo ikke blottet for følelser. Hun elsker vel sit barn ligesom alle os andre. Jeg ved ikke, synes der er noget usmageligt over at håbe en kvinde du ikke kender ikke får sit barn igen.
Lad kommunen klare den. De kender hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.