Vil I ikke nok hjælpe mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2009

Stineve

Pia. skriver:

Her inde er der så mange der har en titel - jeg syntes vi skal have Eva som vores helt egen baby.dk slanke konsulent

- og det er faktisk ikke pjat... mener det meget alvorligt... der er mange der benytter sig af Eva´s gode og nyttige råd...

Pia jeg er helt enig!...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

Smukkert

Eva skriver:

Åh, hvor er du bare sød...men jeg er jo desværre ikke uddannet, men har bare min egen lille praksiserfaring...smiler- autodidakt....
Men eg nyder at kunne hjælpe, for kan selv huske hvor dejligt det var da jeg kom ind på det og vendt den dårlige vej til en god en....såvel fysisk som mentalt-smiler

Smiler, jeg kunne godt tænke mig nogle tips til hvordan man laver nogle sunde madpakker, da jeg jo er i vuggestue hver dag og spiser omkring kl 12.. Skal helst mætte .

Vores kære slankekonsulent ;D

Anmeld

20. juli 2009

Pia.

Åh, hvor er du bare sød...men jeg er jo desværre ikke uddannet, men har bare min egen lille praksiserfaring...smiler- autodidakt....
Men eg nyder at kunne hjælpe, for kan selv huske hvor dejligt det var da jeg kom ind på det og vendt den dårlige vej til en god en....såvel fysisk som mentalt-smiler

I det her tilfælde tror jeg bestemt ikke man behøver en uddannelse - men mere en livs erfaring - som du har...

Du har været mange kilo igennem, kost omlægninger, forskellige former for motion - gode som dårlige .... operationer osv. - ja jeg kunne blive ved, så hvis ikke man skulle kunne spørge dig ved jeg da ikke hvem man ellers skulle spørge...

Jeg personligt vil da hellere lytte og "lærer" af en der selv har haft det tæt inde på livet frem for en der har læst sig "klog" og kan fortælle en masse ud fra alle de bøger vi andre jo også bare kunne læse - men som i sidste ende ikke hjælper.... ( i hvert fald ikke på mig)

Så jeg mener faktisk at du skulle være VORES - baby.dk sundeheds/slanke konsulent.... Henrik har så mange piger til alt muligt, det sidste nye er at vi har fået en til at "ryde op" efter os - det er dejligt, men jeg mangler en sundheds/slanke konsulent... og det ved jeg vi er flere der gør...

Du er alligevel altid i de debatter og støtter og hjælper dem alle sammen, så hvorfor ikk ???

Så jeg stemmer på vi får dig til den opgave....

Anmeld

20. juli 2009

Pia.

SE EVA..... hvor hurtigt de er enig med mig...

Anmeld

20. juli 2009

Honningblomst

Mælkebøttebarn skriver:

Smiler, jeg kunne godt tænke mig nogle tips til hvordan man laver nogle sunde madpakker, da jeg jo er i vuggestue hver dag og spiser omkring kl 12.. Skal helst mætte .

Vores kære slankekonsulent ;D

Hæhæ....hvor er du sød...

Jamen , jeg tror du skal tage afsæt i hvad du synes er lækkert og smage godt...der er masser af sunde mættende madvarer, men det bliver bare for surt hvis ikke man synes det smager så godt.

Men som gravid, så skal du sørge for at spise varieret...jeg ville tage gulerod, agurk, eller andre grøntsager...og så en grovbolle med salat, evt smurt med avokado og så ellers kylling eller kalkun eller fisk i...variér mellem dem...
Lav evt en dip til grøntsagerne af en fedtfattig a38 eller lignende...så får du mælkeprodukter også og så smager grøntsager lidt bedre...
Pastasalt(grove) eller bulgursalat er også en mulighed...

Knus Eva...som ikke er så vild med rugbrød og derfor ikke nævner det-smiler

Anmeld

20. juli 2009

Honningblomst

I det her tilfælde tror jeg bestemt ikke man behøver en uddannelse - men mere en livs erfaring - som du har...

Du har været mange kilo igennem, kost omlægninger, forskellige former for motion - gode som dårlige .... operationer osv. - ja jeg kunne blive ved, så hvis ikke man skulle kunne spørge dig ved jeg da ikke hvem man ellers skulle spørge...

Jeg personligt vil da hellere lytte og "lærer" af en der selv har haft det tæt inde på livet frem for en der har læst sig "klog" og kan fortælle en masse ud fra alle de bøger vi andre jo også bare kunne læse - men som i sidste ende ikke hjælper.... ( i hvert fald ikke på mig)

Så jeg mener faktisk at du skulle være VORES - baby.dk sundeheds/slanke konsulent.... Henrik har så mange piger til alt muligt, det sidste nye er at vi har fået en til at "ryde op" efter os - det er dejligt, men jeg mangler en sundheds/slanke konsulent... og det ved jeg vi er flere der gør...

Du er alligevel altid i de debatter og støtter og hjælper dem alle sammen, så hvorfor ikk ???

Så jeg stemmer på vi får dig til den opgave....

Bliver altså helt rørt...
Åh, jeg er jo bare glad for at kunne hjælpe...smiler...og I hjælper jo også bare på den her måde...

Anmeld

20. juli 2009

Honningblomst

Stineve skriver:

Pia jeg er helt enig!...

Åh, hvor er I søde....

Anmeld

20. juli 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

SE EVA..... hvor hurtigt de er enig med mig...

Pia, altså-smiler-

Anmeld

20. juli 2009

Smukkert

Eva skriver:

Hæhæ....hvor er du sød...

Jamen , jeg tror du skal tage afsæt i hvad du synes er lækkert og smage godt...der er masser af sunde mættende madvarer, men det bliver bare for surt hvis ikke man synes det smager så godt.

Men som gravid, så skal du sørge for at spise varieret...jeg ville tage gulerod, agurk, eller andre grøntsager...og så en grovbolle med salat, evt smurt med avokado og så ellers kylling eller kalkun eller fisk i...variér mellem dem...
Lav evt en dip til grøntsagerne af en fedtfattig a38 eller lignende...så får du mælkeprodukter også og så smager grøntsager lidt bedre...
Pastasalt(grove) eller bulgursalat er også en mulighed...

Knus Eva...som ikke er så vild med rugbrød og derfor ikke nævner det-smiler

Ja, måske jeg bare skulle gøre det til en vane at handle ind i grøntafdelingen hovedsageligt .

Anmeld

20. juli 2009

Honningblomst

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, måske jeg bare skulle gøre det til en vane at handle ind i grøntafdelingen hovedsageligt .

Det er et godt skridt og ikke mindst for bebsen-smiler- og gerne øko hvis du har råd..
Men ganske enkelt...groft og grønt og fisk og kylling...så er du ikke galt på den og så havregryn til morgen, selvom der er en del kalorier i dem, så er det noget af det sundeste og mætter jo rigtig godt..gerne som grød med kanel og reven æbler på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.