Åh, hvor er du bare sød...men jeg er jo desværre ikke uddannet, men har bare min egen lille praksiserfaring...smiler- autodidakt....
Men eg nyder at kunne hjælpe, for kan selv huske hvor dejligt det var da jeg kom ind på det og vendt den dårlige vej til en god en....såvel fysisk som mentalt-smiler
I det her tilfælde tror jeg bestemt ikke man behøver en uddannelse - men mere en livs erfaring - som du har...
Du har været mange kilo igennem, kost omlægninger, forskellige former for motion - gode som dårlige .... operationer osv. - ja jeg kunne blive ved, så hvis ikke man skulle kunne spørge dig ved jeg da ikke hvem man ellers skulle spørge...
Jeg personligt vil da hellere lytte og "lærer" af en der selv har haft det tæt inde på livet frem for en der har læst sig "klog" og kan fortælle en masse ud fra alle de bøger vi andre jo også bare kunne læse - men som i sidste ende ikke hjælper.... ( i hvert fald ikke på mig)
Så jeg mener faktisk at du skulle være VORES - baby.dk sundeheds/slanke konsulent.... Henrik har så mange piger til alt muligt, det sidste nye er at vi har fået en til at "ryde op" efter os

- det er dejligt, men jeg mangler en sundheds/slanke konsulent... og det ved jeg vi er flere der gør...
Du er alligevel altid i de debatter og støtter og hjælper dem alle sammen, så hvorfor ikk ???
Så jeg stemmer på vi får dig til den opgave....
Anmeld