Vil I ikke nok hjælpe mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2009

Diana...

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg vil altså rigtig gerne være med i sådan en støtteklub, hvis altså jeg er velkommen

Selvfølgelig søde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

Pia.

Lindskjold skriver:

Med håb om det måske kunne hjælpe vil jeg gerne med i jeres støtte klub.

Det ville være dejligt... kom endelig med i støtte klubben nu flere vi er nu bedre...

Nu glæder jeg mig helt til at komme i gang.... - Tak skønne mennesker og en særlig tak (lyder jeg lidt kongelig nu *S*) til min dejlige Eva.

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Hov...havde ikke set de billeder der var lagt oppe over-smiler

jeg har jo hende min veninde fra semi og hun er på højde med os...vejer nu 90 kg og er fået ned fra 115 og er så lykkelig og hun mangler endda 25 kilo endnu...ved ikke om det kan motivere at du kun har ti du skal af med...smiler og du ser jo dejlig ud og er ikke kæmpe stor...du kan godt og vi skal nok få dem af....om tå måneder vil du være glad ved at se billeder af dig...smiler

Knus..

Anmeld

19. juli 2009

Pia.

Eva skriver:

Har du lagt billeder ind her...?? Faktisk er det nok godt at få sådan en øjenåbner, tror du ikke...
Og jeg ved ikke hvor mange kilo siden, men det er alt for lang tid siden...savner dig virkelig meget...
Vi skal nok få de kilo væk...og hurtigt, bare du kommer igennem den første uge-smiler
Knus..

JA under mit svar til Diana...  savner virkelig også dig. men det er nu på ALLE områder... trænger til at grine og hygge mig...

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Det ville være dejligt... kom endelig med i støtte klubben nu flere vi er nu bedre...

Nu glæder jeg mig helt til at komme i gang.... - Tak skønne mennesker og en særlig tak (lyder jeg lidt kongelig nu *S*) til min dejlige Eva.

Hæhæ...lidt kongelig har man vel lov til at være....

Anmeld

19. juli 2009

Pia.

Eva skriver:

Hov...havde ikke set de billeder der var lagt oppe over-smiler

jeg har jo hende min veninde fra semi og hun er på højde med os...vejer nu 90 kg og er fået ned fra 115 og er så lykkelig og hun mangler endda 25 kilo endnu...ved ikke om det kan motivere at du kun har ti du skal af med...smiler og du ser jo dejlig ud og er ikke kæmpe stor...du kan godt og vi skal nok få dem af....om tå måneder vil du være glad ved at se billeder af dig...smiler

Knus..

Har pludselig fået så meget lyst og mod på det her.... tak tusind tak skønne dejlige menneske...

Anmeld

19. juli 2009

Pia.

Eva skriver:

Hæhæ...lidt kongelig har man vel lov til at være....

JA IKK....

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

JA under mit svar til Diana...  savner virkelig også dig. men det er nu på ALLE områder... trænger til at grine og hygge mig...

Dét savner jeg også så meget...og nu har vi endda muligheden for at have tid alene og hygge og grine som i de gode gamle dage....du siger bare til, når der er tid og overskud-smiler
knus.

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Har pludselig fået så meget lyst og mod på det her.... tak tusind tak skønne dejlige menneske...

Og så er tiden inde....-smiler
I morgen er den første dag i dit nye liv....bestem dig for hvad du skal forkæles med efter de første kilo...så har du lidt at glæde dig til...
Knus..

Anmeld

19. juli 2009

Pia.

Eva skriver:

Dét savner jeg også så meget...og nu har vi endda muligheden for at have tid alene og hygge og grine som i de gode gamle dage....du siger bare til, når der er tid og overskud-smiler
knus.

Ja det er rigtigt nu har vi endelig muligheden, både med børn og bare dig og mig.... - glæder mig så meget til at se dig...

KNUS....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.