Vil I ikke nok hjælpe mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2009

Smukkert

Pia. skriver:

Det ville være dejligt... kom endelig med i støtte klubben nu flere vi er nu bedre...

Nu glæder jeg mig helt til at komme i gang.... - Tak skønne mennesker og en særlig tak (lyder jeg lidt kongelig nu *S*) til min dejlige Eva.

Ja, jo flere vi er, jo bedre .

Jeg vil sætte mig et mål for at jeg ikke vejer mere end max 95kg, når jeg er højgravid, så hvis jeg vejer 100kg nu, så skal jeg tabe mig.
Jeg er kun 170cm høj, så burde jo "sagtens" kunne smide en del - uden barnet bliver påvirket af det. Hvis man bare lever sundt og går lidt flere ture...
Helt ærligt, så tror jeg også mit stofskifte er påvirket nu jeg er blevet gravid, siden jeg har taget så hurtigt på og endda har fået struma.. Bliver også altid FED af p-piller . MEN, så må jeg bare kæmpe lidt ekstra mod overvægten.. Jeg vil kunne se mig selv i spejlet igen med smil på læben!

Vil også tage nogle skrækbilleder, som kan motivere mig... Og hænge dem rundt i lejligheden (og så håbe jeg ik lige får gæster.. hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

Pia.

Eva skriver:

Og så er tiden inde....-smiler
I morgen er den første dag i dit nye liv....bestem dig for hvad du skal forkæles med efter de første kilo...så har du lidt at glæde dig til...
Knus..

ja det må jeg lige finde ud af, elsker jo forkæelse... ... hmmm hvad kunne det dog være... *S*

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Ja det er rigtigt nu har vi endelig muligheden, både med børn og bare dig og mig.... - glæder mig så meget til at se dig...

KNUS....

Nemlig...og jeg er stadig klar til en Askøtur når og hvis dig og dine dejlige børn har tid...vi savner jer allesammen....men alt det ved du jo-smiler

Anmeld

19. juli 2009

Pia.

Eva skriver:

Nemlig...og jeg er stadig klar til en Askøtur når og hvis dig og dine dejlige børn har tid...vi savner jer allesammen....men alt det ved du jo-smiler

Ja det ved jeg... og er ked af det har været noget rod på det sidste... - vi savner også jer - både ungerne og mig.... - så håber vi kan finde en weekend eller et par dage...

Anmeld

19. juli 2009

Stineve

Jeg vil også meget gerne være med i jeres støtteklub...

Jeg skal have tabt mig 5-6 kilo... og få strammet lidt op hist og her
Skal af med mine dårlige vaner og komme i gang med at motionere lidt...

Eva, har du evt. nogle gode øvelser man kan lave hjemme, til at stramme lidt op omkring arme, lår, mave og baller ?..

Forresten Pia... Så ser du altså bragende godt ud!.. Du er en flot kvinde...

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Ja det ved jeg... og er ked af det har været noget rod på det sidste... - vi savner også jer - både ungerne og mig.... - så håber vi kan finde en weekend eller et par dage...

Du melder bare ud når I er klar-smiler- ved jo gdt hvordan det kan være...det er ikke bare lige det du har været og skal igennem, desværre...
Knus..

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Stineve skriver:

Eva, har du evt. nogle gode øvelser man kan lave hjemme, til at stramme lidt op omkring arme, lår, mave og baller ?..

Jag har aldrig lavet noget hjemme...Men jeg kan anbefale svømning, det strammer op hele vejen rundt og giver den smukkeste krop..løb er også godt, men det er primært ben og baller og en smule mave der styrkes...
Knus..

Anmeld

19. juli 2009

Pia.

Stineve skriver:

Velkommen til og tak for de søde ord...

Glæder mig til at følge dig også....

KNUS PIA.

Anmeld

19. juli 2009

Pia.

Eva skriver:

Jag har aldrig lavet noget hjemme...Men jeg kan anbefale svømning, det strammer op hele vejen rundt og giver den smukkeste krop..løb er også godt, men det er primært ben og baller og en smule mave der styrkes...
Knus..

Her inde er der så mange der har en titel - jeg syntes vi skal have Eva som vores helt egen baby.dk slanke konsulent

- og det er faktisk ikke pjat... mener det meget alvorligt... der er mange der benytter sig af Eva´s gode og nyttige råd...

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Her inde er der så mange der har en titel - jeg syntes vi skal have Eva som vores helt egen baby.dk slanke konsulent

- og det er faktisk ikke pjat... mener det meget alvorligt... der er mange der benytter sig af Eva´s gode og nyttige råd...

Åh, hvor er du bare sød...men jeg er jo desværre ikke uddannet, men har bare min egen lille praksiserfaring...smiler- autodidakt....
Men eg nyder at kunne hjælpe, for kan selv huske hvor dejligt det var da jeg kom ind på det og vendt den dårlige vej til en god en....såvel fysisk som mentalt-smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.