Pia. skriver:
Hvor er du sød og dejlig Eva... Måske en plan ikke ville være så tosset - måske noget jeg kunne følge for ikke at falde i, igen og igen... gang på gang...
Bliver bare så led og ked af at kigge på mig selv...
- syntes det er så trist at tingene ændre sig så hurtigt... 
Hjælp mig søde Eva... lav en plan til mig, spark til mig .... kom med alle dine gode og bedste råd - for hvis nogen kan så er det virkelig dig... og du er virkelig en person jeg ser op til på MANGE områder...
Miss you...
Knus Pia.
Vi går i gang, smukke...du er ikke alene og den her tager vi sammen....jeg skal jo selv passe på altid, så du er virkelig ikke alene.
jeg vil gerne lave en plan ud fra hvad jeg spiser, men jeg er jo på ingen måde prof, men skriver bare hvad der har virket for mig.
Men først starten-smiler:
1: I morgen smider du ALT ud af dine skabe som ikke er sundt...slik, chips og kager.
Pasta skal købes grove og ris brune, det er meget sundere og mætter bedre end det hvide melklister.
2: Du skal tage billeder af dig, forfra, bagfra og fra siden og se på dem. Det er så slemt, men det åbner øjnene og så er det skønt at se forandringen når du om en måned tager endnu et billede.
3. Find ud af hvilken motionsform du ønsker og start med at motionere tre gange om ugen og gå så en lang tur dagligt( du har tiden nu)
4: Når du er lækkersulten så har du intet i huset og så tager du noget frugt eller et stykke brød i stedet( skal give dig en super opskrift på boller med gryn i du bare slår sammen hver aften og smatter ned på en bageplade og bager hver morgen, så nemt og sundt)
5: Du spiser fast hver tredje time, feks 8-12-15-18-21(det sidste bare en lille smule) og du tager det op på tallerken du må spise, det samme til aften. Lad gryderne blive i køkkenet og spis ikke børnenes rester...smid ud.
6: Drik altd et light du orker det kan hjælpe lidt.
7: rosiner og mandler er gode snack, men også med mange kalorier, så en lille håndfuld er nok.
8: Når du alligevel falder i, så er to stykker bedre end 10 og du starter på en frisk næste dag, det hele er ikke tabt.
Lidt af det jeg har gjort...
knus Eva..