Vil I ikke nok hjælpe mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.619 visninger
61 svar
0 synes godt om
19. juli 2009

Pia.

Har virkelig brug for hjælp...

I forvejen havde jeg lidt for mange kilo på min korte krop, men skilsmissen og alt det nye der er sket i mit liv har virkelig gjort at der har sat sig lidt ekstra på maven, røven og lårene - ja i det hele taget over det hele...

Har lige siddet og set billederne fra en sjov og hyggelig tur til Hansapark i Tyskland, sammen med familien og der kunne jeg virkelig se HVOR TYK JEG ER.... Blir så ked af at se mig selv... Min mor er en meget stor og kraftig pige og pludselig kunne jeg se at jeg lignede hende RIGTIG meget..

Er så ked af det inden i og desværre får jeg bare lyst til at spise mere og mere... og gemme min væk... i forvejen er mit liv lidt rodet og jeg har det ikke så godt for tiden...

Da jeg havde født mine tre børn vejede jeg 54 kilo (2006) vægen i dag sagde lige præcis 20 kilo mere (74 kilo)... da jeg mødte min ex-mand for 12 år siden vejede jeg 48 kilo - jeg kan slet ikke klare min krop og kan slet ikke holde ud at se hvor ødelagt den er... på trods af jeg tog over 20 kilo på ved mine graviditetet har jeg ALDRIG vejret på meget ikke engang højgravid...

HJÆLP MIG PIGER... HVORDAN SKAL JEG GØRE? - Har brug for en hurtig kur (ved godt den sunde livs stil er bedst, men jeg har brug for at sulte mig så jeg kan se der sket noget - ellers bliver det som det plejer med min elevator vægt plus, minus 2 kilo...

Knus den triste buttede pige... - øv hvor er det trist...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

ivfmarie

Det er KUN dig selv og din vilje der kan få dig til at tabe dig - uanset hvilken kur du vælger.. lyn kur eller den lange (og rigtige).

Dit indlæg kunne have været skrevet af mig i december måned! Og da jeg kom dertil hvor du er, besluttede jeg mig for at starte 1. januar med den rigtige måde at gøre det på - nemlig med sund kost (i små portioner) og masser af motion.

Jeg har nu tabt 15 kilo, og er gået fra en str 42 til 36. Og mit humør, og mit liv generelt er bare blevet SÅ meget bedre.
Der er ingen undskyldning for ikke at gøre det rigtige.. ingen! Men du skal selv ville det . virkelig ville det.

Og hvis det virkelig skal tælle nedaf på kiloene - så er ALT usundt forbudt.. Ikke bare et lille stykke en gang i mellem... For man kan ikke styre det (jeg kan ihvrtfald ikke) Men det gode er, at efter et par uger - så er lysten væk, fordi kroppen(og sjælen) har fået det bedre fordi den får den rigtige kost.

Jeg kunne skrive og skrive og skrive om alt det gode ved at tabe sig, at blive tynd og lækker... Men det preller af på dig - du skal se ind i dig selv og selv finde DIN motivation for at gennemføre...

Jeg kan kun give dig et kærligt spark i røve, og så ønske dig held og lykke

Knus Marie

Anmeld

19. juli 2009

Pia.

ivfmarie skriver:

Det er KUN dig selv og din vilje der kan få dig til at tabe dig - uanset hvilken kur du vælger.. lyn kur eller den lange (og rigtige).

Dit indlæg kunne have været skrevet af mig i december måned! Og da jeg kom dertil hvor du er, besluttede jeg mig for at starte 1. januar med den rigtige måde at gøre det på - nemlig med sund kost (i små portioner) og masser af motion.

Jeg har nu tabt 15 kilo, og er gået fra en str 42 til 36. Og mit humør, og mit liv generelt er bare blevet SÅ meget bedre.
Der er ingen undskyldning for ikke at gøre det rigtige.. ingen! Men du skal selv ville det . virkelig ville det.

Og hvis det virkelig skal tælle nedaf på kiloene - så er ALT usundt forbudt.. Ikke bare et lille stykke en gang i mellem... For man kan ikke styre det (jeg kan ihvrtfald ikke) Men det gode er, at efter et par uger - så er lysten væk, fordi kroppen(og sjælen) har fået det bedre fordi den får den rigtige kost.

Jeg kunne skrive og skrive og skrive om alt det gode ved at tabe sig, at blive tynd og lækker... Men det preller af på dig - du skal se ind i dig selv og selv finde DIN motivation for at gennemføre...

Jeg kan kun give dig et kærligt spark i røve, og så ønske dig held og lykke

Knus Marie

Tak for dit indlæg... - Og dine søde ord... JEG VIL VIRKELIG GERNE... Og jeg ved og kan mærke at nu er jeg klar igen... Der skal og må ske noget...

Mine øjne blev virkelig åbnet da jeg så de sidste sommerferie billeder - Det var jo slet ikke mig, kunne ikke kende mig selv... sådan ser jeg slet ikke mig selv i spejlet... Hvorfor et jeg endt her... Ja jeg er glad for mad og hygge og jeg er rigtig slem til at spise når jeg er ked af det...

MEN nu skal det virkelig være SLUT.... har tabt 8 kilo "her inde" før, så jeg vil skrive her, det hjælper lidt på det og så føler man heller ikke man er så alene...

Og du har helt ret, det skal være det hele der skal være slut.... ikke bare en lille bid eller give sig selv lov - nej det må være nu og for altid....

KNUS PIA.

Anmeld

19. juli 2009

Smukkert

Pia. skriver:

I forvejen havde jeg lidt for mange kilo på min korte krop, men skilsmissen og alt det nye der er sket i mit liv har virkelig gjort at der har sat sig lidt ekstra på maven, røven og lårene - ja i det hele taget over det hele...

Har lige siddet og set billederne fra en sjov og hyggelig tur til Hansapark i Tyskland, sammen med familien og der kunne jeg virkelig se HVOR TYK JEG ER.... Blir så ked af at se mig selv... Min mor er en meget stor og kraftig pige og pludselig kunne jeg se at jeg lignede hende RIGTIG meget..

Er så ked af det inden i og desværre får jeg bare lyst til at spise mere og mere... og gemme min væk... i forvejen er mit liv lidt rodet og jeg har det ikke så godt for tiden...

Da jeg havde født mine tre børn vejede jeg 54 kilo (2006) vægen i dag sagde lige præcis 20 kilo mere (74 kilo)... da jeg mødte min ex-mand for 12 år siden vejede jeg 48 kilo - jeg kan slet ikke klare min krop og kan slet ikke holde ud at se hvor ødelagt den er... på trods af jeg tog over 20 kilo på ved mine graviditetet har jeg ALDRIG vejret på meget ikke engang højgravid...

HJÆLP MIG PIGER... HVORDAN SKAL JEG GØRE? - Har brug for en hurtig kur (ved godt den sunde livs stil er bedst, men jeg har brug for at sulte mig så jeg kan se der sket noget - ellers bliver det som det plejer med min elevator vægt plus, minus 2 kilo...

Øv, sådan har jeg det også for tiden, selvom jeg er gravid - for babyen sidder jo ikke på røv, lår og overarme .
Jeg har taget rigtigt meget på efter jeg er blevet gravid. Ved ikke hvor meget, da jeg ingen badevægt har, men når jeg ser mig selv i spejlet eller prøver tøj, så føler jeg mig som en flodhest. Jeg har altid været en Smukkert, så det er en rigtig hård omvæltning .
Jeg er nærmest blev angst for andre mennesker, fordi jeg føler mig SÅ klam. Undgå helst at forlade min dør.

Hvad kan man gøre? TAGE SIG SAMMEN! Leve sundt, røre sig mere.. Men gud hvor er det svært, når man er såå deprimeret. Det er jo en ond cirkel..

Jeg er samme sted som dig nu.. Trænger til at åbne øjnene HELT, se mig selv i spejlet og virkelig hade mit udseende nok til at jeg vil gøre noget ved det!

Øvøvøv, det er hårdt at være FED!

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Min søde PIa...kur vil jo kun virke i kort tid og så vender det igen og du tager mere på..Jeg tror du skal tage det den anden vej rundt....få det godt indeni, find ud af hvorfor du spiser og hvornår du spiser, så tror jeg på du kan ændre det. Få evt en proff. at tale med, så du kan tabe dig og finde dig indeni samtidig.

Du er en smuk kvinde lige meget hvad og det mener jeg virkelig...men jeg ved jo også godt hvor svært det er og hvor træls det er, at være for stor.
Det er så vigtigt at du finder måden for dig, for ALTID....bestem dig feks for at guf og godter er helt SLUT....køb det ikke, så kan du ikke falde i....sig til dig selv at du må synde når du er ude til fest og ellers ikke.
Fyld skabe med frugt og grønt og dine børn vil også have meget bedre af det....at skulle hygge med guf er et behov vi som forældre har skabt.
Og det vigtigste...for det psykiske og for gejsten og vægttab...MOTION...kom igang mned det og beslut du SKAL gøre det hver dag....find et løbeprogram på nettet og køb nogle gode løbesko og så ellers igang...cykel og gå evt også nogle dage....forkæl dig selv for hver uge du har holdt det...
Og så få meldt dig ind i danmark, så kan det være motivation at maven kan laves om et år...10 kilo kan tabes på 2 mdr...
Så find den kost du vil leve med altid, få motion ind i hverdagen og få talt med en der kan hjælpe dig til at finde ud af hvad og hvornår du spiser...altså få ændret det at du spiser på dine følelser....

Knus til dig...
Og husk nu jeg er der for dig...bare sig til, så laver vi en klar plan for dig...hvad med vægtvogterne??

Anmeld

19. juli 2009

Pia.

Eva skriver:

Min søde PIa...kur vil jo kun virke i kort tid og så vender det igen og du tager mere på..Jeg tror du skal tage det den anden vej rundt....få det godt indeni, find ud af hvorfor du spiser og hvornår du spiser, så tror jeg på du kan ændre det. Få evt en proff. at tale med, så du kan tabe dig og finde dig indeni samtidig.

Du er en smuk kvinde lige meget hvad og det mener jeg virkelig...men jeg ved jo også godt hvor svært det er og hvor træls det er, at være for stor.
Det er så vigtigt at du finder måden for dig, for ALTID....bestem dig feks for at guf og godter er helt SLUT....køb det ikke, så kan du ikke falde i....sig til dig selv at du må synde når du er ude til fest og ellers ikke.
Fyld skabe med frugt og grønt og dine børn vil også have meget bedre af det....at skulle hygge med guf er et behov vi som forældre har skabt.
Og det vigtigste...for det psykiske og for gejsten og vægttab...MOTION...kom igang mned det og beslut du SKAL gøre det hver dag....find et løbeprogram på nettet og køb nogle gode løbesko og så ellers igang...cykel og gå evt også nogle dage....forkæl dig selv for hver uge du har holdt det...
Og så få meldt dig ind i danmark, så kan det være motivation at maven kan laves om et år...10 kilo kan tabes på 2 mdr...
Så find den kost du vil leve med altid, få motion ind i hverdagen og få talt med en der kan hjælpe dig til at finde ud af hvad og hvornår du spiser...altså få ændret det at du spiser på dine følelser....

Knus til dig...
Og husk nu jeg er der for dig...bare sig til, så laver vi en klar plan for dig...hvad med vægtvogterne??

Hvor er du sød og dejlig Eva... Måske en plan ikke ville være så tosset - måske noget jeg kunne følge for ikke at falde i, igen og igen... gang på gang...

Bliver bare så led og ked af at kigge på mig selv... - syntes det er så trist at tingene ændre sig så hurtigt...

Hjælp mig søde Eva... lav en plan til mig, spark til mig .... kom med alle dine gode og bedste råd - for hvis nogen kan så er det virkelig dig... og du er virkelig en person jeg ser op til på MANGE områder...

Miss you...

Knus Pia.

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Hvor er du sød og dejlig Eva... Måske en plan ikke ville være så tosset - måske noget jeg kunne følge for ikke at falde i, igen og igen... gang på gang...

Bliver bare så led og ked af at kigge på mig selv... - syntes det er så trist at tingene ændre sig så hurtigt...

Hjælp mig søde Eva... lav en plan til mig, spark til mig .... kom med alle dine gode og bedste råd - for hvis nogen kan så er det virkelig dig... og du er virkelig en person jeg ser op til på MANGE områder...

Miss you...

Knus Pia.

Vi går i gang, smukke...du er ikke alene og den her tager vi sammen....jeg skal jo selv passe på altid, så du er virkelig ikke alene.
jeg vil gerne lave en plan ud fra hvad jeg spiser, men jeg er jo på ingen måde prof, men skriver bare hvad der har virket for mig.

Men først starten-smiler:

1: I morgen smider du ALT ud af dine skabe som ikke er sundt...slik, chips og kager.
Pasta skal købes grove og ris brune, det er meget sundere og mætter bedre end det hvide melklister.

2: Du skal tage billeder af dig, forfra, bagfra og fra siden og se på dem. Det er så slemt, men det åbner øjnene og så er det skønt at se forandringen når du om en måned tager endnu et billede.

3. Find ud af hvilken motionsform du ønsker og start med at motionere tre gange om ugen og gå så en lang tur dagligt( du har tiden nu)

4: Når du er lækkersulten så har du intet i huset og så tager du noget frugt eller et stykke brød i stedet( skal give dig en super opskrift på boller med gryn i du bare slår sammen hver aften og smatter ned på en bageplade og bager hver morgen, så nemt og sundt)

5: Du spiser fast hver tredje time, feks 8-12-15-18-21(det sidste bare en lille smule) og du tager det op på tallerken du må spise, det samme til aften. Lad gryderne blive i køkkenet og spis ikke børnenes rester...smid ud.

6: Drik altd et light du orker det kan hjælpe lidt.

7: rosiner og mandler er gode snack, men også med mange kalorier, så en lille håndfuld er nok.

8: Når du alligevel falder i, så er to stykker bedre end 10 og du starter på en frisk næste dag, det hele er ikke tabt.

Lidt af det jeg har gjort...

knus Eva..

Anmeld

19. juli 2009

Pia.

TAK søde... har taget en kopi af dit indlæg.... - du er bare en skat... TUSIND TAK...

Hvis du skal komme med bare et par enkle forslag til hvad dine måltider kunne bestå af hvad skulle det så være...

hvad spiser du til mogenmad - ikke hver dag tænker jeg på, men hvad kunne det evt. være ?
Og alle de mellemmåltider?
Frokost?
Aftensmad?

Bare for at have lidt at gå ud fra....

I morgen tidlig sms'er jeg min(kamp) vægt til dig - hvis det er okay ?

MANGE KNUS OG TAK.

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

TAK søde... har taget en kopi af dit indlæg.... - du er bare en skat... TUSIND TAK...

Hvis du skal komme med bare et par enkle forslag til hvad dine måltider kunne bestå af hvad skulle det så være...

hvad spiser du til mogenmad - ikke hver dag tænker jeg på, men hvad kunne det evt. være ?
Og alle de mellemmåltider?
Frokost?
Aftensmad?

Bare for at have lidt at gå ud fra....

I morgen tidlig sms'er jeg min(kamp) vægt til dig - hvis det er okay ?

MANGE KNUS OG TAK.

Selvfølgelig er det ok...altid...jeg vil være glad ved, hvis jeg kan være til lidt hjælp.

Jamen til morgen spiser jeg enten en af de der boller med ost(noget ikke fed ost) eller også en kaffekop med halvt gryn og resten cheasy yoghurt og er jeg mere sulten et stykke frugt
Tre timer senere en bolle eller rugbrød med noget kød, agurk og gulerod eller frugt.
Og tre timer senere kunne det være knækbrød eller riskiks, råkost og salat, noget fisk eller hvad jeg har lys til,
Men alt det blandet og ud fra hvad jeg har lys til....
Aftensmad er som resten af familien bare kun en portion og så ellers mest af det sunde...vi får meget fisk og kylling og så laver jeg alt så fedtfattigt som muligt.

Er det til lidt hjælp....men se på kalorier på alt hvad du køber og vælk det med færrest i og flest kostfibre i feks brød.
Det er ikke altid det er light og slankepodukter der er mindst kalorier i....så se altid på indholdet.
PÅ feks www.kogebogen er der mange slankeretter, både brød og kager og madretter,....

Knus..

Anmeld

19. juli 2009

Diana...

Åhh søde pia hvor jeg forstå dig så meget. Jeg aner ikke hvad man kan gøre overhoved ikke jeg er selv så meget på bar bund og føler præcis som du gør når du kikker i et spejl og er os gået fra 45 kg til det jeg vejer nu 

Jeg har været ude og købe løbesko fordi jeg skulle igang igen, men mine knæ kan bare ikke klare det så de sat til side igen og jeg faldet i igen  

Jeg har ikke alt det hårde at kæmpe mod som du har så kan virkelige godt forstå at du synes det hård. 

Hvis du har lyst kan vi støtte hinanden og hjælpe hinanden med at tabe os??? 

Knus Diana som har tage 8 kg på igen efter jeg er startet på p-piller og de p-piller ligger nu i skraldespanden og gummiet på bordet.

PS nu har jeg ikke set dig i virkeligheden men ud for de billeder jeg har set af dig synes jeg virkelig at du er SMUK.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.