Vil I ikke nok hjælpe mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

Pia.

Tak til jer alle sammen... dejligt at vide at man ikke er alene...

Nu vil jeg finde min seng... søvn er vel også en vigtig del.... glæder mig til en ny dag i morgen, den første dag i mit nye liv... nu skal det være og I piger har hjulpet mig så godt på vej...

TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Tak til jer alle sammen... dejligt at vide at man ikke er alene...

Nu vil jeg finde min seng... søvn er vel også en vigtig del.... glæder mig til en ny dag i morgen, den første dag i mit nye liv... nu skal det være og I piger har hjulpet mig så godt på vej...

TAK

Selvtak smukke...og jo, undersøgelser har vist at folk der ikke får nok søvn har meget svært ved at tabe sig og let tager på...det samme tror jeg gælder med stress og nedtryghed...men der er søvn også vigtigt jo...så skynd dig at få sovet godt og længe...nat nat smukke...er klar til en sms opdatering i morgen og så kører den...kan være i Køge på under en time, så skriv eller ring, så kommer jeg til undsætning hvis du har brug for det...
Nat nat...

Anmeld

20. juli 2009

Pia.

Eva skriver:

Selvtak smukke...og jo, undersøgelser har vist at folk der ikke får nok søvn har meget svært ved at tabe sig og let tager på...det samme tror jeg gælder med stress og nedtryghed...men der er søvn også vigtigt jo...så skynd dig at få sovet godt og længe...nat nat smukke...er klar til en sms opdatering i morgen og så kører den...kan være i Køge på under en time, så skriv eller ring, så kommer jeg til undsætning hvis du har brug for det...
Nat nat...

Tak min smukke pige... og tak for "snakken"

Knus til dig skøre kvinde menneske fra hende der er mindst (hvis ikke mere) lige så skør

Anmeld

20. juli 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Tak min smukke pige... og tak for "snakken"

Knus til dig skøre kvinde menneske fra hende der er mindst (hvis ikke mere) lige så skør

Hæhæ...tak, og hellere lidt skør end kedelig og almindelig, ikke-smiler- og selvtak...skønt at du er der igen-smiler
nat nat..

Anmeld

20. juli 2009

Stineve

Eva, burde du ikke også få lidt søvn ? 

Anmeld

20. juli 2009

Honningblomst

Stineve skriver:

Eva, burde du ikke også få lidt søvn ? 

Hæhæ...jo, men er ikke så træt...vi har vent op og ned på nat og dag her-smiler-jeg sov til 11 i dag og drengene sov først ved tolvtiden, så de vågner ikke før efter 10...så natten er min eller noget af den-smiler- hvad med dig, skulle du ikke sove??
Knus..

Anmeld

20. juli 2009

Stineve

Eva skriver:

Hæhæ...jo, men er ikke så træt...vi har vent op og ned på nat og dag her-smiler-jeg sov til 11 i dag og drengene sov først ved tolvtiden, så de vågner ikke før efter 10...så natten er min eller noget af den-smiler- hvad med dig, skulle du ikke sove??
Knus..

Godmorgen Eva..
Jeg så slet ikke du skrev... men herhjemme har jeg næsten også vendt om på nat og dag, da jeg har ferie, og Rasmus alligevel arbejder om natten...

Håber du har sovet godt...

Anmeld

20. juli 2009

Heidi B

Nå men jeg vil også være med....

Synes det er fint hvis dem der har lyst vil skrive deres vægt her hver uge, det har jeg så ikke lyst til, men skal tabe 25 kilo, og er så småt startet med løb og cykling...

Vil primært søge råd om kosten, or synes det er svært at finde på... Og har nmt ved at falde i.
Kunne måske godt bruge din opskrift på grovboller Eva...

Til Pia, du er altså en meget smuk pige.
Til Eva du er en kæmpe inspiration, men det har vi vidst snakket om.
Ville rigtig gerne møde jer to irl en dag!!!

Knuz Heidi

Anmeld

20. juli 2009

Pia.

Heidi Bakke skriver:

Nå men jeg vil også være med....

Synes det er fint hvis dem der har lyst vil skrive deres vægt her hver uge, det har jeg så ikke lyst til, men skal tabe 25 kilo, og er så småt startet med løb og cykling...

Vil primært søge råd om kosten, or synes det er svært at finde på... Og har nmt ved at falde i.
Kunne måske godt bruge din opskrift på grovboller Eva...

Til Pia, du er altså en meget smuk pige.
Til Eva du er en kæmpe inspiration, men det har vi vidst snakket om.
Ville rigtig gerne møde jer to irl en dag!!!

Knuz Heidi

Dejligt du vil være med - og tusind tak for de søde ord.... - vil også meget gerne møde dig Heidi, kunne være så hyggeligt... sjovt vi aldrig støder på hinanden - jeg handler meget tit og kommer jo flere gange om ugen i Havdrup. Kan se på facebook vi har fælles venner fra Havdrup også... - så det undre mig at vi aldrig ses der ?

Men er glad for du er med også - nu flere nu bedre....

Stort knus Pia.

Anmeld

20. juli 2009

Honningblomst

Stineve skriver:

Godmorgen Eva..
Jeg så slet ikke du skrev... men herhjemme har jeg næsten også vendt om på nat og dag, da jeg har ferie, og Rasmus alligevel arbejder om natten...

Håber du har sovet godt...

Jeg har sovet skønt...og dig?-smiler-
Skønt at have ferie og bare sove sent og vågne langt op af formiddagen-smiler
Knus og god dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.