Vil I ikke nok hjælpe mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2009

Smukkert

Diana... skriver:

Åhh søde pia hvor jeg forstå dig så meget. Jeg aner ikke hvad man kan gøre overhoved ikke jeg er selv så meget på bar bund og føler præcis som du gør når du kikker i et spejl og er os gået fra 45 kg til det jeg vejer nu 

Jeg har været ude og købe løbesko fordi jeg skulle igang igen, men mine knæ kan bare ikke klare det så de sat til side igen og jeg faldet i igen  

Jeg har ikke alt det hårde at kæmpe mod som du har så kan virkelige godt forstå at du synes det hård. 

Hvis du har lyst kan vi støtte hinanden og hjælpe hinanden med at tabe os??? 

Knus Diana som har tage 8 kg på igen efter jeg er startet på p-piller og de p-piller ligger nu i skraldespanden og gummiet på bordet.

PS nu har jeg ikke set dig i virkeligheden men ud for de billeder jeg har set af dig synes jeg virkelig at du er SMUK.

Jeg vil altså rigtig gerne være med i sådan en støtteklub, hvis altså jeg er velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

Diana...

Eva skriver:

Vi går i gang, smukke...du er ikke alene og den her tager vi sammen....jeg skal jo selv passe på altid, så du er virkelig ikke alene.
jeg vil gerne lave en plan ud fra hvad jeg spiser, men jeg er jo på ingen måde prof, men skriver bare hvad der har virket for mig.

Men først starten-smiler:

1: I morgen smider du ALT ud af dine skabe som ikke er sundt...slik, chips og kager.
Pasta skal købes grove og ris brune, det er meget sundere og mætter bedre end det hvide melklister.

2: Du skal tage billeder af dig, forfra, bagfra og fra siden og se på dem. Det er så slemt, men det åbner øjnene og så er det skønt at se forandringen når du om en måned tager endnu et billede.

3. Find ud af hvilken motionsform du ønsker og start med at motionere tre gange om ugen og gå så en lang tur dagligt( du har tiden nu)

4: Når du er lækkersulten så har du intet i huset og så tager du noget frugt eller et stykke brød i stedet( skal give dig en super opskrift på boller med gryn i du bare slår sammen hver aften og smatter ned på en bageplade og bager hver morgen, så nemt og sundt)

5: Du spiser fast hver tredje time, feks 8-12-15-18-21(det sidste bare en lille smule) og du tager det op på tallerken du må spise, det samme til aften. Lad gryderne blive i køkkenet og spis ikke børnenes rester...smid ud.

6: Drik altd et light du orker det kan hjælpe lidt.

7: rosiner og mandler er gode snack, men også med mange kalorier, så en lille håndfuld er nok.

8: Når du alligevel falder i, så er to stykker bedre end 10 og du starter på en frisk næste dag, det hele er ikke tabt.

Lidt af det jeg har gjort...

knus Eva..

Jeg kopier os lige den liste hvis jeg må 

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Jeg kopier os lige den liste hvis jeg må 

Jamen selvfølgelig søde Diana-smiler- hvis jeg kan hjælpe vil det gøre mig rigtig glad...du er også velkommen til at skrive din vægt til mig-smiler- eller bare skrive hvis jeg kan hjælpe...
Knus..

Anmeld

19. juli 2009

Pia.

Diana... skriver:

Åhh søde pia hvor jeg forstå dig så meget. Jeg aner ikke hvad man kan gøre overhoved ikke jeg er selv så meget på bar bund og føler præcis som du gør når du kikker i et spejl og er os gået fra 45 kg til det jeg vejer nu 

Jeg har været ude og købe løbesko fordi jeg skulle igang igen, men mine knæ kan bare ikke klare det så de sat til side igen og jeg faldet i igen  

Jeg har ikke alt det hårde at kæmpe mod som du har så kan virkelige godt forstå at du synes det hård. 

Hvis du har lyst kan vi støtte hinanden og hjælpe hinanden med at tabe os??? 

Knus Diana som har tage 8 kg på igen efter jeg er startet på p-piller og de p-piller ligger nu i skraldespanden og gummiet på bordet.

PS nu har jeg ikke set dig i virkeligheden men ud for de billeder jeg har set af dig synes jeg virkelig at du er SMUK.

Tak Diana... Ja det ville være dejligt hvis vi kunne støtte og hjælpe hinanden...

Mit problem er også jeg bare går her hjemme og laver ingen ting... - virkelig ingen ting... tager på ture med børnene og spiser på skæve tidspunkter og tit det der er nemmest....

Men det er hårdt at se ens krop ændre sig så voldsomt....

Prøver lige til skræk og advarsel at lægge et billede ind af mig selv... også for at hjælpe mig selv til at se hvor stor jeg er blevet.... SUUUK hvor er jeg blevet tyk....

Her får I lige 3 billeder som er ca en uge/14 dage gammle... !!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juli 2009

Pia.

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg vil altså rigtig gerne være med i sådan en støtteklub, hvis altså jeg er velkommen

Det kan du tro du er ALLE er velkommen....

Anmeld

19. juli 2009

Pia.

Eva skriver:

Selvfølgelig er det ok...altid...jeg vil være glad ved, hvis jeg kan være til lidt hjælp.

Jamen til morgen spiser jeg enten en af de der boller med ost(noget ikke fed ost) eller også en kaffekop med halvt gryn og resten cheasy yoghurt og er jeg mere sulten et stykke frugt
Tre timer senere en bolle eller rugbrød med noget kød, agurk og gulerod eller frugt.
Og tre timer senere kunne det være knækbrød eller riskiks, råkost og salat, noget fisk eller hvad jeg har lys til,
Men alt det blandet og ud fra hvad jeg har lys til....
Aftensmad er som resten af familien bare kun en portion og så ellers mest af det sunde...vi får meget fisk og kylling og så laver jeg alt så fedtfattigt som muligt.

Er det til lidt hjælp....men se på kalorier på alt hvad du køber og vælk det med færrest i og flest kostfibre i feks brød.
Det er ikke altid det er light og slankepodukter der er mindst kalorier i....så se altid på indholdet.
PÅ feks www.kogebogen er der mange slankeretter, både brød og kager og madretter,....

Knus..

Se lige mine bileder søde...  - hvornår har vi to sidst set hinanden - det er vel 8 kilo siden ??? ØV...

Anmeld

19. juli 2009

Smukkert

Pia. skriver:

Det kan du tro du er ALLE er velkommen....

Årh det lyder sq godt
Tror det er nemmere at tage sig sammen, når man er en gruppe sammen om det. Hvor vi kan smide skrækbilleder til hinanden og fortælle om vores vægt.. Måske lave vejningsdage og komme med tips til gode opskrifter m.m.. Så kan vi få gang i "før rund - nu sund"-debatterne .

Jeg tror jeg vil ud og købe mig en badevægt imorgen, så jeg kan få chokket.. Aner ikke hvad jeg vejer, men tror faktisk det er over 100kg nu... og jeg vejede 81,5kg i januar... Lidt for meget, men det var pænt fordelt..

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Se lige mine bileder søde...  - hvornår har vi to sidst set hinanden - det er vel 8 kilo siden ??? ØV...

Har du lagt billeder ind her...?? Faktisk er det nok godt at få sådan en øjenåbner, tror du ikke...
Og jeg ved ikke hvor mange kilo siden, men det er alt for lang tid siden...savner dig virkelig meget...
Vi skal nok få de kilo væk...og hurtigt, bare du kommer igennem den første uge-smiler
Knus..

Anmeld

19. juli 2009

Diana...

Pia. skriver:

Tak Diana... Ja det ville være dejligt hvis vi kunne støtte og hjælpe hinanden...

Mit problem er også jeg bare går her hjemme og laver ingen ting... - virkelig ingen ting... tager på ture med børnene og spiser på skæve tidspunkter og tit det der er nemmest....

Men det er hårdt at se ens krop ændre sig så voldsomt....

Prøver lige til skræk og advarsel at lægge et billede ind af mig selv... også for at hjælpe mig selv til at se hvor stor jeg er blevet.... SUUUK hvor er jeg blevet tyk....

Her får I lige 3 billeder som er ca en uge/14 dage gammle... !!!!

Jamen så synes jeg vi skal gøre ALVOR af det lad os skrive til hinanden hver mandag morgen med vægt og dumme og gode ting, og så få en masse gode råd af eva og få hende til at være efter os det er meget nemmer når man har nogen man kan gør det samme med og hjælpe hinanden og støtte hinanden.

Eva tak for det   og tak for din pb og vil helt sikkert benytte mig af det  jeg skriver os min vægt til dig i morgen og mit mål hvis det oki?

Pia selv om der er lidt for meget på side benene så er du altså stadig smuk. 

Knus Diana der vejer sig i morgen tidlig men sidst var den på 81.6 og jeg skal ned på 65 til at starte med.

Anmeld

19. juli 2009

Moar'en

Med håb om det måske kunne hjælpe vil jeg gerne med i jeres støtte klub.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.