Vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

Lykke:)

Menne skriver:

Jeg er 26+5 i dag og har taget 7,5 kg på. Jeg vejede også for meget før graviditet og har derfor været noget nervøs for vægtstigning.. Min jordemoder siger, at min vægtstigning indtil nu er helt fin og at man ikke skal sammenligne sig med andre gravide, da det er meget individuelt...

Det har du nok også helt ret i!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Sabone skriver:

Jeg er 30+0 i dag og har taget 12-13 kg på..

Jeg føler mig skisme også som en hval, men jeg spiser ikke anderledes end jeg gjorde, før jeg blev gravid..

Der er vel ikke andet at gøre end at gå en masse ture med barnevognen, når vi har født At gå på kur er i hvert fald ikke vejen frem

Nej du har nok helt ret! En masse gåture, så forsvinder det forhåbentlig igen

Anmeld

28. august 2013

Sabone

Lykke:) skriver:

Nej du har nok helt ret! En masse gåture, så forsvinder det forhåbentlig igen

Ja, der er da ikke rigtig andet at gøre

Jeg er godt nok ved at gå i panik over det og føler mig laaangt fra sexet og det er da pisse hårdt, men om lidt bliver jeg mor og får en dejlig søn, som helt sikkert vil elske mig uanset, hvordan jeg ser ud og det gør hans far desuden også, så det er kun mig, der har problemet

Anmeld

28. august 2013

Dididid

Hvor meget havde i taget på i 26. uge?
Jeg har taget 10 kilo på nu, og fik ærlig talt et chok da jeg trådte op på vægten! er det normalt, eller lyder det voldsomt?

Det er normalt. Har selv taget 9 kg på og det siges at det er normalt hvis man ender med at tage 18 kg på til sidst i graviditeten

Anmeld

28. august 2013

Hjaltesmor

Da jeg var 26 uger henne havde jeg denne gang taget 7 kg på (sidste gang 2 kg).

Nu er jeg 39+3 og har taget 17 kg på (sidste gang 9 kg)

Anmeld

28. august 2013

Yessir skriver:

Det er normalt. Har selv taget 9 kg på og det siges at det er normalt hvis man ender med at tage 18 kg på til sidst i graviditeten

Okay, så er jeg ikke så bekymret igen!

Anmeld

28. august 2013

Hjaltesmor skriver:

Da jeg var 26 uger henne havde jeg denne gang taget 7 kg på (sidste gang 2 kg).

Nu er jeg 39+3 og har taget 17 kg på (sidste gang 9 kg)

Lyder til, at det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet

Anmeld

28. august 2013

Victoria2013

Det lyder til, at det er meget normalt, så er jeg ikke sø nervøs mere
Og det beroliger mig ret meget at de fleste kilo ryger ret hurtigt igen!

Jeg var i øvrigt normalvægtig før gravidititen, er 160 cm høj og vejede et sted mellem 60 og 62 kg og endte på 82... havde taget de første 4 kg på til første lægeundersøgelse og så kom resten sådan løbende...

Jeg var ret ked af min vægt i graviditeten og endte lidt med bare at "opgive" at prøve at spise sundere (var jo bare sulten/lækkersulten konstant) så ja, det er rart når kiloene kan forsvinde nemt igen

Masser af gåture med barenevognen, amning samt sund mad bagefter, så går det nok

Anmeld

28. august 2013

Clisolka

Hvor meget havde i taget på i 26. uge?
Jeg har taget 10 kilo på nu, og fik ærlig talt et chok da jeg trådte op på vægten! er det normalt, eller lyder det voldsomt?

Jeg er 37+3 i dag har har taget 4 kg på i det hele. 

Jeg er under skrap kontrol pga. jeg har diabetes og har for mange kg på bagen i forvejen. 

I min sidste graviditet havde jeg taget 23 kg på ved fødslen 

Anmeld

28. august 2013

Dididid

Okay, så er jeg ikke så bekymret igen!

Du skal ikke være bekymret eller føle dig tyk Tænk på, at du har taget på (som alle gør) fordi du er gravid og det hjælper mig med ikke, at have det dårligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.