Vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

Lykke:)

Babymor2010 skriver:

Jeg er 37+3 i dag har har taget 4 kg på i det hele. 

Jeg er under skrap kontrol pga. jeg har diabetes og har for mange kg på bagen i forvejen. 

I min sidste graviditet havde jeg taget 23 kg på ved fødslen 

4 kilo er heller ikke meget, men så længe der er styr på det, så er alt vel som det skal være!
Jeg fik bare er KÆMPE chok da jeg steg på vægten.
Snakkede lige med min mor om det, hun tog 30 kilo på, og min mormor tog næsten 40 på! Så måske det ligger det familien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Yessir skriver:

Du skal ikke være bekymret eller føle dig tyk Tænk på, at du har taget på (som alle gør) fordi du er gravid og det hjælper mig med ikke, at have det dårligt

Du har helt ret!

Anmeld

28. august 2013

Clisolka

Lykke:) skriver:

4 kilo er heller ikke meget, men så længe der er styr på det, så er alt vel som det skal være!
Jeg fik bare er KÆMPE chok da jeg steg på vægten.
Snakkede lige med min mor om det, hun tog 30 kilo på, og min mormor tog næsten 40 på! Så måske det ligger det familien

Uh jeg ved hvordan du har det! Jeg nægtede til sidst at gå på vægten i min sidste graviditet  Jeg var målløs da jeg nåede vægten ved fødslen, men jeg spidste heller ikke ret sundt og havde meget vand i kroppen  De 25 ekstra kg kunne absolut mærkes på min krop - men jeg nåede at tabe dem igen inden jeg blev gravid igen, og jeg har slet ikke i samme omfang de samme problemer i denne graviditet 

Anmeld

28. august 2013

Babymor2010 skriver:

Uh jeg ved hvordan du har det! Jeg nægtede til sidst at gå på vægten i min sidste graviditet  Jeg var målløs da jeg nåede vægten ved fødslen, men jeg spidste heller ikke ret sundt og havde meget vand i kroppen  De 25 ekstra kg kunne absolut mærkes på min krop - men jeg nåede at tabe dem igen inden jeg blev gravid igen, og jeg har slet ikke i samme omfang de samme problemer i denne graviditet 

HÅBER de ekstra kilo ryger hurtigt efter fødslen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.