Vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

AnthonsMor

Lykke:) skriver:

Nej, det har jeg ikke fået
Synes godt nok det er svært! Spiser ikke anderledes og heller ikke specielt usundt. Men det kan selvfølgelig være nok.

Du skal ikke tage det tungt, så længe din JM ikke påpeger noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Lykke:)

grinny skriver:

Jeg er 23+1 og har taget præcis 3 kg. på 

Jeg er 25+3, så synes det er vildt! :O

Anmeld

27. august 2013

Martsbaby skriver:

Du skal ikke tage det tungt, så længe din JM ikke påpeger noget

Hun har ikke sagt noget endnu, men bliver godt nok nervøs. Men må da se på det til næste konsultation

Anmeld

27. august 2013

AnthonsMor

Hun har ikke sagt noget endnu, men bliver godt nok nervøs. Men må da se på det til næste konsultation

Det tror jeg ikke du skal være
Det kan ligeså godt være væske i kroppen - og det forsvinder i hvert fald når du har født

Anmeld

28. august 2013

Martsbaby skriver:

Det tror jeg ikke du skal være
Det kan ligeså godt være væske i kroppen - og det forsvinder i hvert fald når du har født

Ja, det har du ret i.
Tak for dine svar! De beroliger mig lidt!

Anmeld

28. august 2013

pcoramt

Hvor meget havde i taget på i 26. uge?
Jeg har taget 10 kilo på nu, og fik ærlig talt et chok da jeg trådte op på vægten! er det normalt, eller lyder det voldsomt?

Det er super individuelt.. Nogen tager ikke rigtig på og for andre eksplodere vægten.. Tror det er vigtigst at tænke på at spise sundt og varieret, så skal det hele nok gå. Var selv overvægtig da jeg blev gravid, jeg har indtil videre taget 9,2 kg på (34+3 med tvillinger) 

Anmeld

28. august 2013

mommy1991

Jeg har taget 10 kilo på nu, og fik ærlig talt et chok da jeg trådte op på vægten! er det normalt, eller lyder det voldsomt?

Jeg havde taget 7-8 kg på..

Anmeld

28. august 2013

sulo

Jeg havde taget 12 kg til min 2 lægeundersøgelse for knap 2 uger siden, der var jeg 25+3, har ikke været på vægten siden.

Er også ret chokket over hvor meget jeg har taget på, var rund i kanten i forvejen da jeg blev gravid

Anmeld

28. august 2013

gullfisken

Jeg er præsis 28 uger og har taget ca 7 kilo på jeg vejede i forvejen nogle ca 10 kilo formeget. 

Jeg håber ikke at tage for meget på, i starten sagde jeg max 10 kilo, men jeg tror nok ikke jeg kun tager 3 kilo på resten af graviditeten. Men jeg spiser ikke særlig meget, men det jeg spiser er ikke specielt sundt, så det er nok min egen skyld at kommer til at tage mere på. 

Anmeld

28. august 2013

Guldet

jeg er også i uge 26+ og har også taget 10 kg på! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.