Vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.868 visninger
53 svar
7 synes godt om
27. august 2013

Lykke:)

Hvor meget havde i taget på i 26. uge?
Jeg har taget 10 kilo på nu, og fik ærlig talt et chok da jeg trådte op på vægten! er det normalt, eller lyder det voldsomt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

AnthonsMor

Lykke:) skriver:

Jeg har taget 10 kilo på nu, og fik ærlig talt et chok da jeg trådte op på vægten! er det normalt, eller lyder det voldsomt?

Jeg tror det er meget individuelt..
Jeg er og var også før graviditeten meget overvægtig - 35+ i hvert fald..
Så jeg tog absolut intet på før uge 30.. Så kom det så også.. Jeg tror jeg havde taget 15 kilo på på de sidste 12 uger (gik 2 uger over tid)

Anmeld

27. august 2013

Martsbaby skriver:

Jeg tror det er meget individuelt..
Jeg er og var også før graviditeten meget overvægtig - 35+ i hvert fald..
Så jeg tog absolut intet på før uge 30.. Så kom det så også.. Jeg tror jeg havde taget 15 kilo på på de sidste 12 uger (gik 2 uger over tid)

Jeg var lidt overvægtig inden. Er ca. 160 høj og vejede 70 kilo inden og vejer så 80 nu. Men synes godt nok lige at det blev lidt voldsomt for mig nu.

Men der er vel ikke noget facit for hvor meget man "må" tage på under graviditet?

Anmeld

27. august 2013

Diana2013

Jeg er 24+3 om en time, og jeg har kun taget 2-3 kg på og det undre mig meget... Så ved ikke hvor meget man skal tage på

Anmeld

27. august 2013

AnthonsMor

Jeg var lidt overvægtig inden. Er ca. 160 høj og vejede 70 kilo inden og vejer så 80 nu. Men synes godt nok lige at det blev lidt voldsomt for mig nu.

Men der er vel ikke noget facit for hvor meget man "må" tage på under graviditet?

Har du ikke fået sådan en bog ved lægen med kost og motion osv., når man er gravid??
Der står det i hvert fald i - for er man meget overvægtig, som jeg, så må man faktisk ikke tage ret meget på, max. 10 kilo mener jeg det er, og helst ingenting

Anmeld

27. august 2013

Diana2013 skriver:

Jeg er 24+3 om en time, og jeg har kun taget 2-3 kg på og det undre mig meget... Så ved ikke hvor meget man skal tage på

Det var ikke meget i forhold til mig føler mig ret meget som en hval!

Anmeld

27. august 2013

Diana2013

Det var ikke meget i forhold til mig føler mig ret meget som en hval!

Hehe det taber du sikkert hurtigt igen jeg glæder mig bare sådan til at der kommer noget mere mave. Men han sparker da derinde så går ud fra at han har der godt

Anmeld

27. august 2013

Martsbaby skriver:

Har du ikke fået sådan en bog ved lægen med kost og motion osv., når man er gravid??
Der står det i hvert fald i - for er man meget overvægtig, som jeg, så må man faktisk ikke tage ret meget på, max. 10 kilo mener jeg det er, og helst ingenting

Nej, det har jeg ikke fået
Synes godt nok det er svært! Spiser ikke anderledes og heller ikke specielt usundt. Men det kan selvfølgelig være nok.

Anmeld

27. august 2013

Diana2013 skriver:

Hehe det taber du sikkert hurtigt igen jeg glæder mig bare sådan til at der kommer noget mere mave. Men han sparker da derinde så går ud fra at han har der godt

Det håber jeg virkelig, at jeg gør!
Det er altid et godt tegn!

Anmeld

27. august 2013

grinny

Jeg er 23+1 og har taget præcis 3 kg. på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.