Holbæktrunten skriver:
JA det er sgu småligt...
Da jeg mødte min mand og vi flyttede sammen efter 3 mdr betalte jeg hans dyre restgæld ud - 25.000. Selvfølgelig med henblik på at han så skulle betale mig tilbage. Men pludselig var vi gift, havde barn og hus, og så nytter millimeterdemokrati ingenting. Resten af min opsparing blev brugt, og skide være med det. Vi sidder lidtstramt pt, men mangler intet til trods for der ikke er råd til lommepenge og større udskejelser.
Det undrer mig at i har fællesøkonomi - men at du skal betale skolebøger udfra dine lommepenge? I min verden er det en udgift der ligger under fællesøkonomien, og det er en investering i JERES fremtid som familie.
Endvidere undrer det mig at DU skulle låne penge fra hans opsparing til dåbstøj til JERES fælles barn?
Ah men nu må han da lige spænde hjælmen altså!
Det var tøj til dåben til mig, ikke til barnet, men stadig.
Og hans forældre betaler hans studiebøger, så han har ikke det samme syn på det som mig, og hans studie er endda mega billigt med bøger, hvor jeg må lægge tusindevis af kroner hver måned. Men tror også det er derfor han ønsker jeg selv skal betale, fordi den udgift er der jo ikke på hans side af tingene..
Anmeld