Snak om pb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

Miss-86

Martsbaby skriver:

Håb selv på det bedste, så skal alt nok gå

Ja, jeg håber det bedste..og  alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Miss-86

1990h skriver:

hvor er det grovt skrevet helt ærligt altså..

tænk hvis det var dig der var i syv sind. elskede din kæreste over alt på jorden, ønskede dig brændende et barn men ikke vidste om det blev med ham..prøv og overvej hvor mange spekulationer ts må have hver evig eneste dag. får jeg nogensinde et barn? bliver det nogensinde med den mand jeg elsker og holder af, den mand hvis børn jeg ønsker at føde. også sidder der nogle og skriver. GÅ FRA HAM!!!

føj!

Tak, hvor er det rart du forstår eller ihvertfald forsøger og sætte dig i mit sted, det betyder meget, når der er en der slet ikke forstår essensen af det .. 

Anmeld

21. august 2013

1990h

Miss-86 skriver:

Tak, hvor er det rart du forstår eller ihvertfald forsøger og sætte dig i mit sted, det betyder meget, når der er en der slet ikke forstår essensen af det .. 

Ja, jeg syntes i hvert fald ikke man kan skrive sådan til andre mennesker..

Anmeld

21. august 2013

Dididid

hvor er det grovt skrevet helt ærligt altså..

tænk hvis det var dig der var i syv sind. elskede din kæreste over alt på jorden, ønskede dig brændende et barn men ikke vidste om det blev med ham..prøv og overvej hvor mange spekulationer ts må have hver evig eneste dag. får jeg nogensinde et barn? bliver det nogensinde med den mand jeg elsker og holder af, den mand hvis børn jeg ønsker at føde. også sidder der nogle og skriver. GÅ FRA HAM!!!

føj!

Jamen føj til dig der åbenbart går ind for at presse sin fyr til noget han ikke er klar til, det siger lidt om jer som personer

Anmeld

21. august 2013

1990h

Yessir skriver:

Jamen føj til dig der åbenbart går ind for at presse sin fyr til noget han ikke er klar til, det siger lidt om jer som personer

det siger ikke en skid om mig så det fis kan du godt droppe.

hvis kæresten selv syntes han har det så hårdt eller han blev presset til noget..så kan han jo bare GÅ som du skriver?? men det gør han jo ikke så helt galt kan det jo ikke være..

Anmeld

21. august 2013

Dididid

1990h skriver:

det siger ikke en skid om mig så det fis kan du godt droppe.

hvis kæresten selv syntes han har det så hårdt eller han blev presset til noget..så kan han jo bare GÅ som du skriver?? men det gør han jo ikke så helt galt kan det jo ikke være..

Undskyld men kan simpelthen ikke lade vær med at grine af det du siger for du læser jo overhovedet ikke noget af det jeg har skrevet
Har forsøgt 2 gange uden form for ordenlig fornuft så jeg slutter den bare af her med at sige: manden håber bare på at hun snart holder sin kæft og accepterer hans beslutning men det er typisk den slags kvinder som er så skide dominerende
SLUT.

Anmeld

21. august 2013

Tulipan

Miss-86 skriver:

Jeg tog en snak med min kæreste igår omkring pb, dog kun en lille snak.
Jeg fortalte ham, at jeg ikke kunne blive ved og vente, han forstår mig udenmærket godt, men han føler sig stadig ikke klar.
Han forklarer lidt mere denne gang og fortæller at det blandt andet er pga. vi bor i en lejlighed hvor han ikke  mener der er plads til en baby og pga. overtagelse af firma - Hvilket jeg som sådan godt kan forstå. Jeg forklarer ham at jeg godt kan forstå det med at her er for småt, meeen at hvis nu det blev, så måtte vi jo fin de ud af det.
Vi er dog på udkig efter et hus vi kan leje, så jeg spørger ham om han tror det hjælper, når vi finder et (vi vil gerne leje et 3-4 værelses hus)
han siger måske, men at han ikke tør love det, hvilket er forståeligt, da han er bange for at give mig falske forhåbninger!

Jeg forklarede ham, at der aldrig var et rigtigt tidspunkt at få børn på.
Sagde til ham, at det ville være fornuftigt at gå i gang pga. vores alder og det kan han godt se det fornuftige i, men stadig ikke klar. Jeg fortalte at jeg havde læst, at det ikke var unormalt at der gik omkring 1 år, for man blev gravid, men der havde han lige hørt i radioen at det var ½ år.. Men stadig, så ville det være 1 ½ -2 år, før barnet kom til verden! 
Jeg sagde til ham, at jeg ville vente året ud og ikke længere!
Fortalte også at jeg gerne ville kunne snakke om det og komme med kommentarer og at jeg kun gjorde det, fordi det betyder så meget for mig og at jeg glæder mig sådan til jeg skal være mor én dag! Og det sagde han også godt at jeg måtte (det har han hele tiden sagt) og at han ikke følte det som et pres!

Han ER sikker på at han vil have børn og han tvivler ikke på, hvor meget han vil elske barnet, når det kommer til verdenen..
Såå jeg håber virkelig at han tager springet, nu når jeg har givet ham det ultimatum at udgangen af året, ellers må det ende!

Jeg elsker ham overalt på jorden, men nu er jeg nødt til at forberede mig på at hvis han ikke er klar, så må det ende!
Og han kunne sagtens forstå mig - Så tænker jeg bare; SÅ TAG DOG SPRINGET ..
Efter 2 år, så tvivler jeg meget på om han blir klar, men måske kommer han på andre tanker, hvis han finder ud af at jeg rent faktisk mener enten så er det PB eller at han skal flytte!

Såå håber I er nogle der vil bakke mig op i det og støtte mig, HVIS det kommer så vidt.

(OG ingen kommentarer omkring: HAN VIL IKKE HAVE BØRN osv. osv. Tak, det er ikke det tråden drejer sig om)

Dejligt at høre at I har haft en god snak.
Håber virkelig at han bliver klar!!! Du er virkelig sej og jeg ta'r hatten af for den måde du har tacklet tingene på
Som andre skriver så nyd det næste have år som kærester og forkæl ham og vis ham hvor fantastisk du er
super meget held og lykke herfra!!!

Anmeld

21. august 2013

1990h

Yessir skriver:

Undskyld men kan simpelthen ikke lade vær med at grine af det du siger for du læser jo overhovedet ikke noget af det jeg har skrevet
Har forsøgt 2 gange uden form for ordenlig fornuft så jeg slutter den bare af her med at sige: manden håber bare på at hun snart holder sin kæft og accepterer hans beslutning men det er typisk den slags kvinder som er så skide dominerende
SLUT.

Jeg læser lige nøjagtig hvad du skriver.

jeg syntes det frækt at skrive til en kvinde der i forvejen er i syv sind at hun skal gå fra sin kæreste fordi hun presser ham. han tager det jo åbenbart ikke som et pres siden han giver udtryk overfor ts at hun gerne må snakke om det og sådan.

Anmeld

22. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Yessir skriver:

SLUT.

Du er da noget af en menneskekender, at du ved, hvad der foregår i hovedet på ham uden at have hørt hans version. At kalde en kvinde, der har accepteret mandens brudte løfter og er blevet hos ham til trods for dette, for skide dominerende - det er der vist ikke så meget belæg for. Til gengæld giver din tone og debatstil ikke just indtryk af, at du selv er den tilbageholdende type. 

Til TS: Jeg aner ikke, hvad jeg skal råde dig til, da det optimale jo er, at I når til enighed Inden længe. Jeg synes, det er svært at tage stilling til, når vi ikke kender hans oplevelse af situationen. Måske er han hundehamrende angst både for at sætte et barn i verden og for at skuffe og evt. miste dig. Jeg synes egentlig, det er al respekt værd, at han tager det at få barn så alvorligt, at han ikke "giver efter" - hvis det hænger sådan sammen. Det er bare umuligt at vide, hvad han tænker, og under alle omstændigheder kan jeg også sagtens følge din frustration og utålmodighed. 

Jeg er bange for, at du med dine indlæg her desperat leder efter mirakelmetoden, der gør ham klar, og den findes bare ikke. 

Anmeld

22. august 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk den gode tone. Gå efter bolden, ikke efter manden!!!

Vh Staff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.