Snak om pb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

1990h

Miss-86 skriver:

Jeg stoppede sidste år i februar måned ..

Jeg spurgte igår om han ville læse dit svar og det gjorde han og jeg spurgte om han ville tænke over at vi kunne gøre det sådan, det ville han. Meeen jeg tager det roligt, sætter ikke forventningerne op.

okai det da godt.

nej kan godt forstå du ikke forventer noget for så kan du ikke blive skuffet over det også

håber det lykkedes snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Miss-86

Yessir skriver:

Synes det lyder meget til, at du presser ham til noget han ikke vil: "hvis vi ikke begynder inden for et år er det slut". Stakkels mand. Og synes ikke at det modent at tage sådan nogle samtaler med manden om, at du alligevel ikke vil have børn men gerne vil og det skal ske snart ellers er det slut. Hvad med bare at accepterer at han ikke er klar og måske ikke bliver det foreløbelig. Og hvis det er så vigtigt for dig at blive mor, så må du gøre det forbi og finde en der vil, eller vente til den dag han er klar. Det handler om gensidig respekt, ikke pres. Jo mere du nævner det og presser ham, jo længere tid går der. Fordi han ikke er klar til at få børn betyder ABSOLUT IKKE at han ikke vil dig nok, sikke noget vrøvl at fyre af. Det lyder til at DU ikke kan accepterer ham, ellers havde du accepteret hans beslutning selvom det er hårdt.

Jeg har ikke taget nogen snak med ham om at jeg ikke vil have børn alligevel, det var en ide som nogle gav mig herinde - Som jeg gik væk fra igen og derfor tog den snak, som jeg refererer til her i denne tråd!

Jeg er godt klar over, at fordi han ikke er klar til baby, er det ikke ens betydende med at han ikke elsker mig. Jeg VED at han elsker mig, så det har intet med det at gøre.. Ved ikke lige, hvor du har læst det henne at jeg ikke tror han vil mig.

Nu forholder det sig sådan, at jeg ikke har snakket om det herhjemme rigtig længe (Siden starten af året), men at nu ville jeg have sat et ultimatum, netop fordi jeg ikke vil vente mere..
Jeg har strakt mig langt, han har lovet start af PB 2 gange, som han trak i land, da han stadig ikke var klar - Han lovede det, da han var rimelig sikker på, at han kunne blive klar.
Det er mine følelser som det drejer sig om, derfor synes jeg det er fair at give ham et ultimatum.

Hvad nu hvis han er en af dem, der aldrig bliver klar?
Og som 'bare' skal have et skub?

Anmeld

20. august 2013

Miss-86

1990h skriver:

okai det da godt.

nej kan godt forstå du ikke forventer noget for så kan du ikke blive skuffet over det også

håber det lykkedes snart

Lige nøjagtig

Anmeld

20. august 2013

Pigent

Håber han blivr klar. Ønsker jer alt mulig held og lykke. Og så lige et 

Anmeld

20. august 2013

Miss-86

Barnepigen skriver:

Håber han blivr klar. Ønsker jer alt mulig held og lykke. Og så lige et 

Tusind tak, jeg håber også, men har min tvivl

Anmeld

20. august 2013

Dididid

Jeg har ikke taget nogen snak med ham om at jeg ikke vil have børn alligevel, det var en ide som nogle gav mig herinde - Som jeg gik væk fra igen og derfor tog den snak, som jeg refererer til her i denne tråd!

Jeg er godt klar over, at fordi han ikke er klar til baby, er det ikke ens betydende med at han ikke elsker mig. Jeg VED at han elsker mig, så det har intet med det at gøre.. Ved ikke lige, hvor du har læst det henne at jeg ikke tror han vil mig.

Nu forholder det sig sådan, at jeg ikke har snakket om det herhjemme rigtig længe (Siden starten af året), men at nu ville jeg have sat et ultimatum, netop fordi jeg ikke vil vente mere..
Jeg har strakt mig langt, han har lovet start af PB 2 gange, som han trak i land, da han stadig ikke var klar - Han lovede det, da han var rimelig sikker på, at han kunne blive klar.
Det er mine følelser som det drejer sig om, derfor synes jeg det er fair at give ham et ultimatum.

Hvad nu hvis han er en af dem, der aldrig bliver klar?
Og som 'bare' skal have et skub?

Du har åbenbart ikke læst hvad jeg har skrevet da jeg ikke skrev elsker, men dikteret ordret hvad du selv har skrevet herinde. Du har selv sagt, at han åbenbart ikke vil dig nok siden han ikke vil dig og kommende barn. Hvor elsker kommer ind henne, det er DINE ord.
Hvis han er en af dem der aldrig bliver klar, så et det sådan det er. ACCEPTER DET ELLER GÅ FRA HAM. For du accepterer ham åbenbart ikke som han er, stakkels mand!

Anmeld

20. august 2013

AnthonsMor

Miss-86 skriver:

Tak, det håber jeg også, men jeg har min tvivl :/

Håb selv på det bedste, så skal alt nok gå

Anmeld

20. august 2013

1990h

Yessir skriver:

Du har åbenbart ikke læst hvad jeg har skrevet da jeg ikke skrev elsker, men dikteret ordret hvad du selv har skrevet herinde. Du har selv sagt, at han åbenbart ikke vil dig nok siden han ikke vil dig og kommende barn. Hvor elsker kommer ind henne, det er DINE ord.
Hvis han er en af dem der aldrig bliver klar, så et det sådan det er. ACCEPTER DET ELLER GÅ FRA HAM. For du accepterer ham åbenbart ikke som han er, stakkels mand!

hvor er det grovt skrevet helt ærligt altså..

tænk hvis det var dig der var i syv sind. elskede din kæreste over alt på jorden, ønskede dig brændende et barn men ikke vidste om det blev med ham..prøv og overvej hvor mange spekulationer ts må have hver evig eneste dag. får jeg nogensinde et barn? bliver det nogensinde med den mand jeg elsker og holder af, den mand hvis børn jeg ønsker at føde. også sidder der nogle og skriver. GÅ FRA HAM!!!

føj!

Anmeld

20. august 2013

Muffin_girl

gædde/gitte skriver:

selvfølgelig er vi her til at støtte dig, hvis det bliver et kedeligt udfald

Nu har du et halvt år til at gøre dig uundværdlig
Vis ham hvor god en husmor du er, så hans mande hjerne ikke tænker "hvis ikke hun kan overskue rengøringen nu, så kan hun da slet ikke når vi får børn" Hvis han arbejder meget, og du brokker dig over manglende hjælp, så bliver urmanden i ham jo nervøs for fremtidens brokkeri

Køb sexy undertøj! blonder, nitter, lak og latex - hele møllen rundt

Sørg for I er ude og besøge nogen ind imellem, hvor der er børn...SÅDAN NOGEN ENGLEBØRN... så hans mande hjerne tænker "gud hvor er de sjove" gerne børnefamilier med superfædre - du ved nok de der bløde mænd, der altid er total overskudsagtige og roser deres børn - krammer livet ud af dem med bemærkninger som "ER H'N IKKE DET LÆKRESTE BARN I VERDENEN" - de der typer mænd der får en nordjyskhåndværkertype til at dække patvorterne, på en hed sommerdag, i frygt for angreb fra denne homo-ligende særling

Pøj pøj frøken über-skruk.

Du er da bare den sjoveste ! 

Coolt svar  

Anmeld

20. august 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Jeg spurgte igår om han ville læse 1990H's svar og det gjorde han og jeg spurgte om han ville tænke over at vi kunne gøre det sådan, det ville han. Meeen jeg tager det roligt, sætter ikke forventningerne op.

Ja, du har ret, dejligt med støtte fra en tæt på

Okay, synes det er godt han ville læse hendes svar og tænke over det. Forstår godt du ik sætter forventninger op. Men rart han ville læse det.

Ja det er rigtig rart du har en tæt på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.