Anonym skriver:
Arh, seee. Derfor er jeg anonym. I eller næsten alle gået i forsvartposition og får det til at lyde som om, at jeg mener vi kun kan skrive "Søde, dejlige skat, selvøflgeligt har du altid ret" og at alle dem, der er uenige, skal holde sig væk.
Der er altså en del herinde, der synes stemningen er skidt, et par stykker der har meldt sig ud pga. det, etc.
Hvis man opretter en tråd for at få andres meninger beder man om deres meninger, ikke at høre om hvorfor man er en dårlig person fordi de ikke er enige.
NEJ, ikke alle er på den måde og mange svarer ærligt og pænt, men nogen gør altså ikke. Man KAN godt svare ærligt uden at lyde negativ.
Og hvad med de tråde, hvor der absolut ikke bliver spurgt om råd eller meninger, hvor der alligevel bliver kommenteret negativt?
Det var jo udelukkende en opfordring til, at vi skal være søde mod hinande, ikke en opfordring til at skabe mere dårlig stemning.
Øv altså 
Nu er det jeg skriver jo ikke myntet direkte til dig, men generelt.
Det er så tit der kommer disse tråde, hvor man bare ønsker en bedre og mere positiv stemning og igen stiller jeg spørgsmålet, hvad er det vi forlanger og forventer af en INTERNETSIDE?
Tror virkelig der er alt for mange der ligger mere i det end hvad det egentlig er. Og derfor stiller jeg også spørgsmålet om vi virkelig hungrer så meget efter accept herinde? Hvorfor ikke få den i den virkelig verden.
Man skal passe på man ikke lægger for meget i det skrevne. Det du synes er hårdt skrevet, synes jeg måske ikke er hårdt osv osv. Vi vil aldrig kunne komme til en enighed i hvornår sproget er godt nok herinde for der sidder nogle virkelig skrappe damer der siger lige præcis hvad de tænker og der sidder nogle meget stille mus der helst bare gerne vil have af vide at det de gør er godt nok. Synes man skal gøre op med sig selv om man kan "klare" at være et sted hvor man ikke kender dem man skriver med og hvor man ikke ved hvad der bliver smidt i hovedet på en.
Jeg siger ikke at denne tråd skaber dårlig stemning herinde, jeg forstår bare ikke hvorfor der er brug for de her løfte pegefinger tråde.
Synes i stedet at det ville være meget bedre hvis dem der har noget på hjertet står frem og fortælller præcis hvad det er de forventer, vi andre der ikke forstår disse tråde får jo ikke noget ud af at folk vælger af være anonyme og nikke ja til det du, som TS, skriver (og nej det er ikke et tvivl spørgsmål en din anonymitet)