C-Dog skriver:
Hvorfor anonym? Det ville da indgyde respekt at stille sig op og ta bladet fra munden. Nu er du bare en af mange der brokker sig i mængden :-S synes dog ikke folk er så stride at det gør ondt. Det er da til at få fniller af lutter sukkersøde svar og meninger. Næ giv mig benhårde ladys, der kalder en spade for en spade, istedet for at lyde overfladisk venlige.
Jeg var ret sikker på, at en del ville se det som et muligt angreb på dem personligt eller som at jeg måske forsøgte at piske en stemning i vejret, eller som du siger, at jeg opfordrer folk til ikke at give deres ærlige meninger.
Jeg er en af dem, der føler, at der nogen gange er blevet snakket unødvendig hårdt til mig og har ikke lyst til at sidde med den dårlige følelse igen lige nu. Det håber jeg at du kan respektere.
Hvis vi skal generalisere så er vi to grupper herinde - dem, der synes der bliver snakket for hård, og dem der ikke gør.
Jeg opfordrer ikke til at man skal lyde overfladisk venlig, der får vi sgu ingenting ud af. Men ærlighed kan også præsenteres med lidt omtanke.
Hvis man som TS står i en situation, hvor følelser er på spil, kan man godt have brug for en sødere formulering frem for bare at få det smidt i hovedet.
Personlig foretrækker jeg 99% af tiden ren, "brutal" ærlighed men har alt for ofte erfaret, at langt fra alle er på samme måde. Så jeg sørger for at formulere mig sådan at folk får min ærlige mening men uden at det lyder som om hvad de gør er forkert, etc. Jeg forsøger i hvert fald 
Desuden er der altså, i mine øjne, en del herinde, der kommenterer meget negativt på tråde, hvor der ikke er blevet bedt om hverken råd eller meninger. Og hvorfor gør man det?
Hvorfor ikke bare finde noget andet at tage sig til så, når TS ikke har brug for andres personlige meninger og man ved at man alligevel ikke bidrager med noget andet end mulig negativitet?
Og jeg er ked af, at du synes jeg brokker mig. Ville bare opfordre folk til at være lidt sødere mod hinanden. Man er jo heldigvis ikke under tvang til at gøre som jeg siger 
Anmeld