Yurie skriver:
Fint så du mener at jeg er skadet... det er så din mening, men jeg er ligeglad med hvad du mener... for jeg er ikke skadet, men jeg siger min mening.. jeg bander hvis jeg bliver sur, men jeg går ikke og bander hele tiden. Jeg er rigtig følsom, så kan da godt selv mærke hvis jeg synes at det jeg skriver eller siger er for voldsomt, for så får jeg det selv dårligt..
Jeg er jo ikke en is dronning.
Men hvis jeg synes nogen opfører sig dumt eller som et barn har jeg ikke noget imod at sige det.. og jeg gør det jo ikke for at gøre dem kede af det, men at få dem til at se at den opførsel bare ikke er i orden.
Ja hun er måske såret, men hun kan ikke forvente kun at få positive svare.
Jeg kunne ligesom godt have skrevet; lad vær med at tud som en lille pige.. det havde været ondt... men jeg skrev bare at hun var som en 12årig(et barn) og at hun bør se på det med voksne øjne.
Jeg har på intet tidspunkt skrevet, at du ikke er følsom eller kritiseret bandeord. Jeg kan selv komme til at bande.
Det jeg vil frem til, er at man bør skrive tingene ordentligt.
Forholde sig til TS følelse og give et svar til, hvordan man selv oplever en lign. situation. At man giver et konstruktivt svar.
Et konstruktivt svar er IKKE at skrive til folk, at de har mentalitet som en 12-årig. Hvis du virkelig ikke kan se, at du er gået over stregen, så ja - så har du et stort problem, hvis du spørger mig.
Jeg vil gætte mig til, at der nok ikke er første gang du møder modstand i dine omgivelser, baserer på dit sprogbrug.
Anmeld