Ikke inviteret til bedste venindes søster's bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

lille-fisen

Haha seriøst? Nej hun skal da ikke invitere sin søsters bedste veninde. Altså havde i to været veninder (bruden og dig) så havde jeg kunnet forstå at du var træt af ikke at blive inviteret. Men nej her hører det slet ikke hjemme. Et bryllup er dyrt og jeg må indrømme at jeg ikke engang ville overveje at invitere mine bedste veninders søskende - selvom jeg har et fint forhold til dem og  kender dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

lycly

Hvis alle gæster måtte tage en veninde med, så ville det jo pludselig blive mange gæster! Så jeg forstår godt du ikke er inviteret, når du ikke har nogen direkte forbindelse til brudeparret. Så du må vente og håbe på din veninde selv skal giftes en dag

Anmeld

18. august 2013

lycly

Tanja. skriver:

WOW!!!! Er målløs over nogen mennesker kan skrive sådan til andre, rulle øjne, sige hun lyder som en 12 årig og spørge om hun er seriøs?! Ville i ikke blive kede af hvis i havde skrevet et indlæg i dyb alvor og så blev latterlig gjort i sådan en grad som folk gør TS i denne tråd.. hold da op de damer i er søde (ironi kan forekomme)!!

TS. Nej jeg synes desværre ikke du kan forvente at blive inviteret med, medmindre du er rigtig gode venner med søsteren os. kan godt forstå din veninde ikke vil blande sig for så ender hun med at komme i klemme mellem hendes søster og dig du må sluge kamelen og tænke øv bøv

Det må være fordi at det er blevet koldere i vejret eller et eller andet, for det er en generel tendens herinde lige i øjeblikket! Det er helt vildt så irritable folk er for tiden!

Anmeld

18. august 2013

Hyacinth

Ja virkelig barnligt... også ligefrem spørge søsteren om hun kan komme være med??

Jeg har da heller ikke været til bryllup siden jeg var 1,5år men det betyder da ikke at jeg prøver at komme til folks jeg ikke kender.

Måske er det mere en respons til måden der skrives på
For den er umoden, hvis du spørger mig. De fleste modne mennesker er vel i stand til at svare ordentligt - uanset hvad man mener, er det grimt at svare andre på den måde og det er en utrolig ærgerlig måde at fremstå på, for det handler i virkeligheden om, at have brug for at hævde sig - måske endda i flokmentalitet. Det er virkelig ikke pænt og en kritik mange af jer herinde bør tage til jer - evt også i det virkelige liv.

Anmeld

18. august 2013

Hyacinth

Helt enig.. Synes helt ærligt også det er for tåbeligt

Måske er det mere en respons til måden der skrives på  For den er umoden, hvis du spørger mig. De fleste modne mennesker er vel i stand til at svare ordentligt - uanset hvad man mener, er det grimt at svare andre på den måde og det er en utrolig ærgerlig måde at fremstå på, for det handler i virkeligheden om, at have brug for at hævde sig - måske endda i flokmentalitet. Det er virkelig ikke pænt og en kritik mange af jer herinde bør tage til jer - evt også i det virkelige liv.

Anmeld

18. august 2013

TNBC

Hyacinth skriver:

Måske er det mere en respons til måden der skrives på
For den er umoden, hvis du spørger mig. De fleste modne mennesker er vel i stand til at svare ordentligt - uanset hvad man mener, er det grimt at svare andre på den måde og det er en utrolig ærgerlig måde at fremstå på, for det handler i virkeligheden om, at have brug for at hævde sig - måske endda i flokmentalitet. Det er virkelig ikke pænt og en kritik mange af jer herinde bør tage til jer - evt også i det virkelige liv.

At skrive hun er som en 12årig er grimt??? Tro mig det er ikke slemt.. det er jeg blevet kaldt tit eller bare at jeg opfører mig som et et barn... det har ikke skadet mig.. så nej jeg synes ikke jeg svarer grimt, og brug for at hæve mig over ændre. Men jeg fortæller hende hvordan jeg synes hun opfører sig.. så må du synes jeg er ond, snakker grimt.. men det synes jeg ikke..

Anmeld

18. august 2013

TNBC

LuLy skriver:

Det må være fordi at det er blevet koldere i vejret eller et eller andet, for det er en generel tendens herinde lige i øjeblikket! Det er helt vildt så irritable folk er for tiden!

Jeg er ikke irritabel, men fortæller hende at hun lyder som en 12årig.. i hvilken verden er det ondt?? Hvis det kan få dig til at sætte dig ned og tude, så.. det er blevet sagt til mig mange gange og ja, hvad så?? Jeg smiler bare og siger ja..

Anmeld

18. august 2013

lycly

Yurie skriver:

Jeg er ikke irritabel, men fortæller hende at hun lyder som en 12årig.. i hvilken verden er det ondt?? Hvis det kan få dig til at sætte dig ned og tude, så.. det er blevet sagt til mig mange gange og ja, hvad så?? Jeg smiler bare og siger ja..

Prøv at hav lidt situationsfornemmelse. Her er en pige som åbenbart føler sig såret over ikke at være inviteret til et bryllup som vi andre ikke mener hun burde blive inviterer til. Tror du så ikke der er en risiko for at hun bliver såret over det du skriver? At hun ikke bare kan smile af det, bare fordi du kan?

Her er bare INGEN empati herinde i øjeblikket, ingen viser ret meget hensyn og har bare et kæmpe behov for at hævde sig selv ved at fortælle andre hvor galt de er på den.

Anmeld

18. august 2013

TNBC

LuLy skriver:

Prøv at hav lidt situationsfornemmelse. Her er en pige som åbenbart føler sig såret over ikke at være inviteret til et bryllup som vi andre ikke mener hun burde blive inviterer til. Tror du så ikke der er en risiko for at hun bliver såret over det du skriver? At hun ikke bare kan smile af det, bare fordi du kan?

Her er bare INGEN empati herinde i øjeblikket, ingen viser ret meget hensyn og har bare et kæmpe behov for at hævde sig selv ved at fortælle andre hvor galt de er på den.

Min bror blev kaldt dyremishandler herinde, så nej synes ikke at hvad jeg skrev var ondt.. det er jo ikke fordi jeg siger at hun ikke fortjener at komme til et bryllup men lige i den her situation opfører hun sig lidt som en preeteen...

Anmeld

18. august 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Som nogle allerede har påpeget, så er tonen desværre ikke særlig rar i denne tråd. 

Det er fint at i alle hver især har jeres mening, men tænk over hvordan i formulere jer, det er jo fremmede mennesker i skriver sammen med og til herinde, (og især når ts er anonym.) Vis respekt for hinanden. 

Tal (skriv) pænt til hinanden, tænk på hvordan jeres beskeder kan modtages i den anden ende. tal til hinanden som i gerne selv vil tales til.. 

MVH Staff. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.