Ikke inviteret til bedste venindes søster's bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Lotus86

Are you serious???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

E.J.mor.

NEJ....selvfølgelig skal du ikke med, det er din venindes søsters bryllup, det var noget helt andet hvis det var din venindes bryllup

Anmeld

17. august 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg.... Wow... Bare..... Altså undskyld, hvad? 

Anmeld

18. august 2013

Lilje82

øh hvornår i alverden er man begyndt at invitere sine søskendes venner med til sit bryllup? 

Har dog aldrig hørt noget lignede. 

Så nej, kan bestemt ikke se, hvorfor du skulle inviteres dertil.

Anmeld

18. august 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Hejsa.. Skriver som anonym da min veninde også er på baby.

Min bedstevenindes søster skal giftes. Jeg vil bare SÅÅÅÅÅ gerne med, måske fordi jeg aldrig har været til et brullyp. Meeen.. Jeg er altså ikke inviteret!

Vi har været bedste veninder i mange år, og kender også hendes søster, ikke som en veninde men som det forhold man nu har til sine veninders søskende. Jeg har sagt til min veninde om jeg ikke nok kunne komme med, men dertil svarer hun, at det vil hun ikke blande sig i, fordi det er ikke HENDES bryllup, og det er søsteren der bestemmer hvem der må komme med.

Så får jeg høvl fra kæresten senere, som synes at det er helt uacceptabelt at jeg ikke er inviteret, og da hans søster havde bryllup måtte han gerne tage en ven med, hvis ikke to. (af sine næreste)

Hvad skal jeg gøre??

Nej synes ikke du har krav på at komme med til bryllup

og synes det lidt overdrevet at du føler du bruden være blevet inviteret.

Hvis jeg en dag skal giftes ville jeg ikke skænke min søsters veninde en tanke,

min rigtig gode venindes søster skal giftes i næste mdr, og har da ikke på noget tidspunkt følt mig snydt for en invitation, men til globryllup skal jeg da ihvertfald så jeg kan se alle deres flotte kjoler

Anmeld

18. august 2013

Kløver

Ud over hvad de andre har skrevet, ville du invitere omtalte venindes søster og veninder med til dit bryllup
Er du klar over hvor dyrt et bryllup er og hvor voldsomt det ville blive hvis alle skulle invitere alle deres veninders veninder med, jeg ville absolut ikke have dem til mit bryllup, jeg inviterede heller ikke alle bekendte med jeg har, da vi blev gift

Kan du følge hvad jeg mener

Anmeld

18. august 2013

Xolia

Anonym skriver:

Hejsa.. Skriver som anonym da min veninde også er på baby.

Min bedstevenindes søster skal giftes. Jeg vil bare SÅÅÅÅÅ gerne med, måske fordi jeg aldrig har været til et brullyp. Meeen.. Jeg er altså ikke inviteret!

Vi har været bedste veninder i mange år, og kender også hendes søster, ikke som en veninde men som det forhold man nu har til sine veninders søskende. Jeg har sagt til min veninde om jeg ikke nok kunne komme med, men dertil svarer hun, at det vil hun ikke blande sig i, fordi det er ikke HENDES bryllup, og det er søsteren der bestemmer hvem der må komme med.

Så får jeg høvl fra kæresten senere, som synes at det er helt uacceptabelt at jeg ikke er inviteret, og da hans søster havde bryllup måtte han gerne tage en ven med, hvis ikke to. (af sine næreste)

Hvad skal jeg gøre??

Du kan jo vælge at tage til glo-bryllup i kirken - men at du ikke er inviteret i kirken synes jeg på ingen måde er underligt. Det er jo ikke din veninde, og man bliver jo nødt til at sætte grænsen et sted.

Jeg er ikke engang sikker på at mine fætre og kusiner vil blive inviteret den da jeg skal giftes - fordi familien (bare den nærmeste) er kæmpe stor...

-Xolia-

Anmeld

18. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ja, jeg føler mig såret.. Ved ik om det er forkert af mig, men synes bare på en eller anden måde at jeg også skulle med.. men det kan jeg vel godt se at jeg ikke skal.

Hver gang vi har været sammen her på det seneste, er er blevet snakket om kjoler, polkaraben og alt muligt, så ville selvfølgelig gerne med og er såret over jeg ikke bliver set som en del af familie.. (eftersom mig og min veninde har en form for familiebånd)

Jeg er helt enig med de andre - og derudover er du gået langt over stregen ved at spørge din veninde, om du ikke må komme med. 

Det kan på ingen måde være søsterens ansvar, at du føler en slags familiebånd - jøsses, altså, hvis parret skulle invitere alle, der havde en eller anden relation til deres familier, ville gæstelisten vel hurtigt ramme de 500. 

Anmeld

18. august 2013

Bare mig..

Mener du det seriøst?!

JESUS, det ville blive et dyrt bryllup hvis alle mine fire SØSKENDES venner skal med! Ej nej nej.

Skulle min venindes søster, som jeg har kendt siden vi var helt små, giftes, så kom jeg i kirken for at kigge og ønske alt det bedste fremover, 100%, men nej, aldrig ville jeg forvente en invitation til festen!! Og heller ikke selvom hendes forældre har fungeret som et sæt ekstra forældre og søsteren og broderen som ekstra for mig..! Ville nærmere måske synes det var lidt underligt.

Ej....Øh....Ja...Hmm...?! Håber det er et forsøg på at vække folk fra trætheden her hen på natten..

Anmeld

18. august 2013

Bare mig..

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Jeg.... Wow... Bare..... Altså undskyld, hvad? 

Hahaha, tænkte præcis det samme, og var flad af grin da jeg så dit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.