Ikke inviteret til bedste venindes søster's bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skulle jeg være inviteret?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.554 visninger
59 svar
214 synes godt om
17. august 2013

Anonym trådstarter

Hejsa.. Skriver som anonym da min veninde også er på baby.

Min bedstevenindes søster skal giftes. Jeg vil bare SÅÅÅÅÅ gerne med, måske fordi jeg aldrig har været til et brullyp. Meeen.. Jeg er altså ikke inviteret!

Vi har været bedste veninder i mange år, og kender også hendes søster, ikke som en veninde men som det forhold man nu har til sine veninders søskende. Jeg har sagt til min veninde om jeg ikke nok kunne komme med, men dertil svarer hun, at det vil hun ikke blande sig i, fordi det er ikke HENDES bryllup, og det er søsteren der bestemmer hvem der må komme med.

Så får jeg høvl fra kæresten senere, som synes at det er helt uacceptabelt at jeg ikke er inviteret, og da hans søster havde bryllup måtte han gerne tage en ven med, hvis ikke to. (af sine næreste)

Hvad skal jeg gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mener du det her alvorligt?

Det er din venindes søsters bryllup.
De må invitere præcis hvem de vil dele dagen med.. De må invitere købmanden, hvis de vil. Men de må så sandelig også lade være med at invitere ham, hvis de ikke vil have ham med.

Kan du følge mig?

Anmeld

17. august 2013

M (:

Anonym skriver:

Hejsa.. Skriver som anonym da min veninde også er på baby.

Min bedstevenindes søster skal giftes. Jeg vil bare SÅÅÅÅÅ gerne med, måske fordi jeg aldrig har været til et brullyp. Meeen.. Jeg er altså ikke inviteret!

Vi har været bedste veninder i mange år, og kender også hendes søster, ikke som en veninde men som det forhold man nu har til sine veninders søskende. Jeg har sagt til min veninde om jeg ikke nok kunne komme med, men dertil svarer hun, at det vil hun ikke blande sig i, fordi det er ikke HENDES bryllup, og det er søsteren der bestemmer hvem der må komme med.

Så får jeg høvl fra kæresten senere, som synes at det er helt uacceptabelt at jeg ikke er inviteret, og da hans søster havde bryllup måtte han gerne tage en ven med, hvis ikke to. (af sine næreste)

Hvad skal jeg gøre??

Hvis du ikke er brudens veninde, forstår jeg ikke, hvorfor hun "burde" invitere dig?

Anmeld

17. august 2013

raca

jeg kan ikke se hvad du havde at lave til det bryllup.

jeg har da virkelig aldrig overvejet at jeg brude indvitere mind søskendes bedeste venner med til større familie fester..

øhhh hvorfor dog det?

det er jo ikke mine venner, og det er nu mine venner og min mands venner samt familie vi indvitere ikke families venner..

Anmeld

17. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Du skal i øvrigt ingenting gøre.. Drik en kop te og gå i seng.

Anmeld

17. august 2013

Michelle88

Altså hvis du ikke er veninder med hende, kan jeg da godt forstå at hun ikke har inviteret dig.. Ville da heller ikke tage nogle af min søsters veninder med til mit bryllup, hvis jeg ikke selv havde et tæt forhold til dem..

Anmeld

17. august 2013

hekran

Hvad er problemet? Din venindes søster er ikke din veninde og jeg kan slet ikke se, hvorfor hun skulle føle sig forpligtiget til at invitere dig. Det ville ikke ske til mit bryllup. 

Er du ked af det/såret? Forklar gerne, fordi jeg har svært ved at se hvorfor. Hvor gamle er I?

Anmeld

17. august 2013

ESV

Hvorfor skulle du være inviteret til et bryllup hos en venindes søster?? Det forstår jeg slet ikke.

Og jeg syntes lige din kæreste skal klappe hesten. På ens bryllupsdag inviterer man dem man har lyst til. At hans søster sagde at han kunne tage venner med er da hendes valg. Derfor behøver andre jo ikke at ønske det på samme måde.

Ej undskyld men jeg syntes det er langt ude og har helt klart stemt NEJ.

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Hvad er problemet? Din venindes søster er ikke din veninde og jeg kan slet ikke se, hvorfor hun skulle føle sig forpligtiget til at invitere dig. Det ville ikke ske til mit bryllup. 

Er du ked af det/såret? Forklar gerne, fordi jeg har svært ved at se hvorfor. Hvor gamle er I?

Ja, jeg føler mig såret.. Ved ik om det er forkert af mig, men synes bare på en eller anden måde at jeg også skulle med.. men det kan jeg vel godt se at jeg ikke skal.

Hver gang vi har været sammen her på det seneste, er er blevet snakket om kjoler, polkaraben og alt muligt, så ville selvfølgelig gerne med og er såret over jeg ikke bliver set som en del af familie.. (eftersom mig og min veninde har en form for familiebånd)

Anmeld

17. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ja, jeg føler mig såret.. Ved ik om det er forkert af mig, men synes bare på en eller anden måde at jeg også skulle med.. men det kan jeg vel godt se at jeg ikke skal.

Hver gang vi har været sammen her på det seneste, er er blevet snakket om kjoler, polkaraben og alt muligt, så ville selvfølgelig gerne med og er såret over jeg ikke bliver set som en del af familie.. (eftersom mig og min veninde har en form for familiebånd)

Jeg synes virkelig det er langt ude.

Har du overvejet det økonomiske aspekt i det? Det er altså dyrt, hvis man skal invitere alle mulige af sine søskendes venner med.

Hvor gamle er I!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.