Hvilken lyd er det nu en høne siger? For hold da op en hønsegård der kan være på baby nogle gange

.
Ærligt talt synes jeg du er gået over stregen ved at bede om en invitation. Jeg synes ikke, du kan forvente en invitation fra en venindes søster. Det ville være mærkeligt - med undtagelse af, at I var rigtig gode/tætte veninder. Du har måske haft en forventning om noget andet og er blevet skuffet. Det er ærgerligt, men prøv at vend situationen til, at det var dine søskendes venner/veninder, som ville inviteres til dit bryllup, hvis du i virkeligheden ikke syntes, at du havde lyst til at have dem med på denne dag. Det er jo fair nok og jeg tror virkelig ikke, du skal lægge noget videre i dét

Derudover vil jeg sige, at jeg synes, nogle svarene i tråden er decideret nedladende og grove. Det kunne sagtens have været leveret på en meget mere sober måde. Jeg oplever det desværre ret ofte, som et problem på baby, at ikke alle herinde tænker over, hvordan beskeden bliver modtaget i den anden ende.
Der blev stillet et spørgsmål - vælger man at svare, må man som det mindste skrive det pænt. Man kan godt være ærlig OG skrive pænt til andre. Det andet er enormt umodent. TS har ret til sine følelser og selvom man ikke selv ville føle sådan, kan man ikke sætte det op som om der er forkert. Man kan altså ikke "fratage" andre deres følelser.
Tænk over sprogbrug - vi herinde er alle voksne, ikke?
Anmeld