Før og efter billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Eva skriver:

til dem der gider at se dem....der er stadig tape på og syninger i maven...og så er hævelsen og det endelige resultat ikke til at se efter fedtsugningen før om 3-6 mdr...så der hvor der er suget ser det ud som før..men pøllen er nu væk.
Men skriv lige til mig og få koden...
Knus Eva...

vil nu også gerne se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

missKat

hej Eva,
du er blevet et helt tilløbsstykke 
hvis tilbudet stadig står, vil jeg da også meget gerne se!!

Anmeld

22. juli 2009

FrkC

Jeg vil oss meget gerne se hvis jeg må..

Anmeld

22. juli 2009

missKat

wow hvor er det bare flot!!
og endnu mere imponerende at du har kæmpet dig vejen hen, til dine afsluttende operationer, for det er da klart den der har været længst!!
det er SÅ imponerende Eva - tillykke

Anmeld

22. juli 2009

ka li ja

Eva skriver:

til dem der gider at se dem....der er stadig tape på og syninger i maven...og så er hævelsen og det endelige resultat ikke til at se efter fedtsugningen før om 3-6 mdr...så der hvor der er suget ser det ud som før..men pøllen er nu væk.
Men skriv lige til mig og få koden...
Knus Eva...

hej eva gik det godt det hele? nu har jeg ikke lige læst tråden igennem, men jeg er edder spændt på at se resultatet
ligesom for at se hvad der venter engang
så du må meget gerne sende en kode til mig

Anmeld

22. juli 2009

LLN

Jeg vil også meget gerne se.

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

missKat skriver:

wow hvor er det bare flot!!
og endnu mere imponerende at du har kæmpet dig vejen hen, til dine afsluttende operationer, for det er da klart den der har været længst!!
det er SÅ imponerende Eva - tillykke

Tak-smiler- ja, det nytter ikke meget at få disse operationer hvis vægten stadig er for høj...men det har nu været en pefekt afslutning at få rettet det ødelagte..
Knus..

Anmeld

22. juli 2009

Bubbi

Hvis du skulle få tid, må du da meget gerne smide koden min vej, for er da rigtig nys efter at se hvor fin en mave du har fået

Anmeld

22. juli 2009

Mutti2

Uhhhhh.... også mig, hit med koden  

Jeg elsker at se dine resultater. Hvis man tænker på hvor langt du er kommet, synes jeg virkeligt det er imponerende. Du er virkelig en smuk kvinde Eva  Ville ønske jeg havde samme gå-på-mod som dig, når det gælder om at gøre noget ud af sig selv og sin krop

Knus

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Milla-Victoria's mor skriver:

Uhhhhh.... også mig, hit med koden  

Jeg elsker at se dine resultater. Hvis man tænker på hvor langt du er kommet, synes jeg virkeligt det er imponerende. Du er virkelig en smuk kvinde Eva  Ville ønske jeg havde samme gå-på-mod som dig, når det gælder om at gøre noget ud af sig selv og sin krop

Knus

Tusind tak-smiler- og energien kommer en dag, hvis man synes det er vigtigt-smiler- mange tænker måske det er for meget, men det handler jo om hvad man selv finder vigtigt...
Men med helt små børn, så orker man bare ikke så meget...den tid skal nok komme...
Knus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.