Før og efter billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

Honningblomst

AnnetteK skriver:

Der er lige noget jeg ikke forstår her *S* hvorfor ikke tabe sig naturligt? Altså med en god gang motion og nye sunde vaner. Jeg forstår ikke at man tør lave et indgreb der kan give komplikationer, når det 'bare' drejer sig om en gang fedt der skal væk. Er fedtet kommet, så skyldes det for meget indenbords og for lidt motion. Ergo, det vil komme igen før eller siden

Det er det mange tror.. fedtsugning handler ikke om at tabe sig.
Det fedt der fjernes ved at man suger, det kan ikke tabes på almindeligvis.
Men tror mange har den opfattelse, men den er helt forkert.
Der står en masse om det her, hvis du ønsker at vide lidt mere: http://www.kosmetiskguide.dk/behandlinger/fedtsugning/fedtsugning

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

AnnetteK

Eva skriver:

Det er det mange tror.. fedtsugning handler ikke om at tabe sig.
Det fedt der fjernes ved at man suger, det kan ikke tabes på almindeligvis.
Men tror mange har den opfattelse, men den er helt forkert.
Der står en masse om det her, hvis du ønsker at vide lidt mere: http://www.kosmetiskguide.dk/behandlinger/fedtsugning/fedtsugning

Knus Eva...

Uanset hvad der står i dit link, så tror jeg ærlig talt at du vil have rigtig godt af at bevæge dig Eva, fremfor at sidder herinde konstant og skrive det ene lange indlæg efter det andet. Er kærlig ment.

Men du elsker måske at flashe herinde?  Jeg har altid fået af vide at dem der er dovne er dem der vælger den nemme løsning. Fedtsugning er for nemt, men fedtet kommer altid igen, fordi det handler om at forbrænde lige så meget som man indtager i sin kost

Knus

Anmeld

22. september 2009

Honningblomst

Uanset hvad der står i dit link, så tror jeg ærlig talt at du vil have rigtig godt af at bevæge dig Eva, fremfor at sidder herinde konstant og skrive det ene lange indlæg efter det andet. Er kærlig ment.

Men du elsker måske at flashe herinde?  Jeg har altid fået af vide at dem der er dovne er dem der vælger den nemme løsning. Fedtsugning er for nemt, men fedtet kommer altid igen, fordi det handler om at forbrænde lige så meget som man indtager i sin kost

Knus

Nu løber jeg 5 km om dagen, svømmer to tre gange om ugen...så, mig behøver du ikke prædike for..
Jeg lever sundt, bevæger mig og har tabt 30 kilo på den rigtige måde, vha sund kost.
Men du har da ret...alle kvinder burde da røre sig...ja, alle mennesker skal da ud og få rørt sig hvis vi skal gå efter det bedste og sundeste, men altså, det er jo op til dem selv, det skal jeg ikke gøre mig til dommer over.
Men jeg lever så sundt som jeg kan og vil gerne pudse min glorie-griner- og mine fedtsugninger kunne jeg aldrig have trænet væk, det var et levn fra min overvægt, præcis som det ekstra hud min mave og bryster havde-.
Knus Eva...sund, slank og vildt lækker....*fnis*

Anmeld

22. september 2009

AnnetteK

Eva, der er en ting jeg har undret mig vildt meget over. Det er dine debatter, fordi når man kommer med input, så skøjter du hen over ømme emne og topics, og glatter ofte helt af. Og det der undrer mig meget, er altid dine bemærkninger om dig selv..... a tjeg er lækker....

Er din mission herinde, unskyld jeg spørg så direkte, at flashe dig selv for at opnå et højere selvværd? Jeg kan ikke undgå at blive lidt personlig fordi du får hele tiden vendt emnet mod dig selv.

Kærlig ment  men stadig dybt forundret

Anmeld

22. september 2009

skoust

jeg vil også meget gerne se dine billeder

Anmeld

22. september 2009

Honningblomst

Eva, der er en ting jeg har undret mig vildt meget over. Det er dine debatter, fordi når man kommer med input, så skøjter du hen over ømme emne og topics, og glatter ofte helt af. Og det der undrer mig meget, er altid dine bemærkninger om dig selv..... a tjeg er lækker....

Er din mission herinde, unskyld jeg spørg så direkte, at flashe dig selv for at opnå et højere selvværd? Jeg kan ikke undgå at blive lidt personlig fordi du får hele tiden vendt emnet mod dig selv.

Kærlig ment  men stadig dybt forundret

Hæhæ...nej, jeg er fuld af selvironi....især fordi jeg på dig kunne mærke at du syntes det var for meget...sorry...

Men læs den tråd jeg har startet omkring andre der har tabt sig meget, det forklarer meget godt hvordan tingene er.
Den her tråd er oprettet til dem der ønskede at se hvordan en smadret krop kan blive så den er til at holde ud igen.
Jeg er glad for det er gjort og jeg er tilfreds med resultatet..men altså, i forhold til min krop, så vil jeg nok altid være fed, desværre og det er vidst meget normalt når man en gang har været meget overvægtig.
Måske jeg ikke skulle have vist de billeder, men jeg har fået mange mails fra kvinder der tør og vil gøre noget i stedet for at være ked af det.
Denne her tråd er jo ikke så lang fordi jeg har skrevet den, men fordi der er mange der er nysgerrige og interesserede...
Nu har jeg svaret på dit spørgsmål og er der andet så skriv lige privat...den her tråd var bare for dem der gad se de billeder og ikke andet-...
Knus Eva...med hængerøv og mormorarme...

Anmeld

22. september 2009

AnnetteK

Jeg ved ikke om det er for meget, jeg skal ikke dømme dig, jeg har bare undret mig enormt meget. Fordi hvis jeg kigger på overvægt, så er det ofte noget psykisk der er årsagen, mange gange lavt selvværd, og det forsvinder ikke ved at man fedtsuger, får strammet bryster eller balder.

Det foregår et helt andet sted, hvor man ikke suger eller skær. Men hvor samtale er udgangspunktet. Men det tør de fleste slet ikke.

Jeg kan forstå at du slet ikke besvarede mit spørgsmål. Er det helt bevidst undvigemanøvre Eva? Meget kan man sige, men du skal stå lidt tidligere op for at fedte en undskyldning om selvironi af på mig, den holder ikke rigtig Eva

Så jeg ser frem til svar, hvis du altså tør!
Knus

Anmeld

22. september 2009

Honningblomst

AnnetteK skriver:

Jeg ved ikke om det er for meget, jeg skal ikke dømme dig, jeg har bare undret mig enormt meget. Fordi hvis jeg kigger på overvægt, så er det ofte noget psykisk der er årsagen, mange gange lavt selvværd, og det forsvinder ikke ved at man fedtsuger, får strammet bryster eller balder.

Det foregår et helt andet sted, hvor man ikke suger eller skær. Men hvor samtale er udgangspunktet. Men det tør de fleste slet ikke.

Jeg kan forstå at du slet ikke besvarede mit spørgsmål. Er det helt bevidst undvigemanøvre Eva? Meget kan man sige, men du skal stå lidt tidligere op for at fedte en undskyldning om selvironi af på mig, den holder ikke rigtig Eva

Så jeg ser frem til svar, hvis du altså tør!
Knus

Jamen du har da ret i at lykke og selvværd ikke skabes af at få lavet mave og bryster og dem der gør det for at opnå det må skuffes...stakkels dem.
Og ja, min holdning er også at det psykiske i vægttab meget tit er grunden...jeg tabte mig først og holdt det da jeg fandt grunden til min overvægt og ja, det var hårdt arbejde. Heldigvis har jeg set at der er begyndt at være mere fokus på området, netop fordi rigtig mange tager på igen og det gør det jo ikke ligefrem nemmere.
Jeg tror bare ikke det er alle der er klar over hvor de skal tage fat og evt hvilke oplevelser der ligger til grund for deres spisen på følelser og gemme sig i fedtet. Jeg mener jo der burde være gratis psyk. hjælp netop for at støtte op såvel psykisk som fysisk....jeg tror på de fleste kan tabe sig, men hvis ikke man går ind i sig selv for at finde grunden til vægttab så holder det ikke...3 gang var lykkens gang for mig og det var der jeg fandt roden til mit problem eller ikke normale forhold til mad.
Nå, men jeg kan høre vi er meget enige....har ikke lyst til at gå mere i detaljer her på nettet og det håber jeg du vil respektere. Men vi er helt enige i at lykken ikke ligger i det du kan lave udefra...lykken og roen skal opbygges indefra og ud...men når det er gjort og sagt...så var det rart at kunne have almindeligt tøj på uden der faldt hud ud alle styder-
Knus Eva...

Anmeld

22. september 2009

Honningblomst

skoust skriver:

jeg vil også meget gerne se dine billeder

Du kan bare skrive til mig så sender jeg koden...

Anmeld

22. september 2009

oo

jeg vil også være med!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.