Eva, der er en ting jeg har undret mig vildt meget over. Det er dine debatter, fordi når man kommer med input, så skøjter du hen over ømme emne og topics, og glatter ofte helt af. Og det der undrer mig meget, er altid dine bemærkninger om dig selv..... a tjeg er lækker....
Er din mission herinde, unskyld jeg spørg så direkte, at flashe dig selv for at opnå et højere selvværd? Jeg kan ikke undgå at blive lidt personlig fordi du får hele tiden vendt emnet mod dig selv.
Kærlig ment
men stadig dybt forundret 
Hæhæ...nej, jeg er fuld af selvironi....især fordi jeg på dig kunne mærke at du syntes det var for meget...sorry...

Men læs den tråd jeg har startet omkring andre der har tabt sig meget, det forklarer meget godt hvordan tingene er.
Den her tråd er oprettet til dem der ønskede at se hvordan en smadret krop kan blive så den er til at holde ud igen.
Jeg er glad for det er gjort og jeg er tilfreds med resultatet..men altså, i forhold til min krop, så vil jeg nok altid være fed, desværre og det er vidst meget normalt når man en gang har været meget overvægtig.
Måske jeg ikke skulle have vist de billeder, men jeg har fået mange mails fra kvinder der tør og vil gøre noget i stedet for at være ked af det.
Denne her tråd er jo ikke så lang fordi jeg har skrevet den, men fordi der er mange der er nysgerrige og interesserede...

Nu har jeg svaret på dit spørgsmål og er der andet så skriv lige privat...den her tråd var bare for dem der gad se de billeder og ikke andet-...
Knus Eva...med hængerøv og mormorarme...
Anmeld