Før og efter billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2009

Maddox

Jeg vil også meget gerne se dine billeder, hvis jeg må

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

Tullebobs

Hej

Jeg vil da osse gerne kigge

Kh Trine

Anmeld

16. juli 2009

Cris

Eva skriver:

Min var kun kosmetisk...og ikek andet. Selvom jeg nu syntes at det påvirkede mig meget, så var det ikke gennem lægen eller godkendelse eller noget.
tror det er eneste kosmetiske opeation "danmark" giver tilskud til..endnu i hvert fald.
Knus..

Hold det op! Sikkert en generøs land!

Anmeld

16. juli 2009

Tut

Jeg vil også gerne se

Anmeld

16. juli 2009

pipsen

Hold da op, hvor er du blevet flot. Det er helt vildt fedt at se, hvordan det kan rettes op. Min mave ligner mere og mere din gamle i takt med jeg taber mig, så jeg er rigtig glad for at se, det kan ændres. Hvilken gruppe i Danmark er du medlem af? Sad og læste på deres hjemmeside og kunne ikke finde det.
Tillykke med din nye krop - det er rigtig sejt gået af dig

Anmeld

16. juli 2009

Honningblomst

pipsen skriver:

Hold da op, hvor er du blevet flot. Det er helt vildt fedt at se, hvordan det kan rettes op. Min mave ligner mere og mere din gamle i takt med jeg taber mig, så jeg er rigtig glad for at se, det kan ændres. Hvilken gruppe i Danmark er du medlem af? Sad og læste på deres hjemmeside og kunne ikke finde det.
Tillykke med din nye krop - det er rigtig sejt gået af dig

Tusind mange tak-smiler- ja, er det ikke bare skønt at se at det kan laves.,...ikke meget ved at kæmpe sig ned i vægt for at få en slankere men ikke pænere krop..
Jeg er medlem af gr. 5 og så har jeg valgt udvidet opreations dækning ved siden af...det tager et år og så kan du blive opereret...
Knus..

Anmeld

16. juli 2009

steph0804

Jeg vil da også meget gerne se

Anmeld

16. juli 2009

Sjl-msl-Mkl

Eva skriver:

til dem der gider at se dem....der er stadig tape på og syninger i maven...og så er hævelsen og det endelige resultat ikke til at se efter fedtsugningen før om 3-6 mdr...så der hvor der er suget ser det ud som før..men pøllen er nu væk.
Men skriv lige til mig og få koden...
Knus Eva...

Jeg vil osse gerne se hvor fiiin du er..

Anmeld

20. juli 2009

Kaufie

Jeg vil også gerne se før og efter billeder....

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej Eva - må jeg også få lov at kigge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.