Før og efter billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2009

nilletøz

Hejsa....

Jeg vil da også gerne se--- *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

ekzunz

Jeg vil også meget gerne se

Anmeld

15. juli 2009

Honningblomst

Mælkebøttebarn skriver:

Det er saatme blevet flot!!
Du ligner jo en helt barbie nu .
Kostede det virkelig KUN 4000kr for maveløft og fedtsugning?? Nøøj jeg overvejer det da engang når jeg har tabt 200kg

Tusind tak...er sikker på du intet af det behøver når du har været gravid...min krop ødelagde jeg helt sikkert selv ved den overvægt jeg havde...men godt man kan rette lidt op...og tak igen for de pæne ord...
maveløftet gav jeg kun 4000kr for da resten blev betalt af "danmark"...fedtsugningen var udover, men det kan man ikke se endnu...så jeg bliver lidt smallere på talje, hofter og lår og mave..

Knus..

Anmeld

15. juli 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Kun 4000kr? Eller mener du 40000kr? Ellers er det meget billigt ikke?

Gav kun fire..."danmark" gav 23000kr til det...så det er derfor det er så billigt-smiler

Anmeld

15. juli 2009

Sabina & Simone

Eva skriver:

til dem der gider at se dem....der er stadig tape på og syninger i maven...og så er hævelsen og det endelige resultat ikke til at se efter fedtsugningen før om 3-6 mdr...så der hvor der er suget ser det ud som før..men pøllen er nu væk.
Men skriv lige til mig og få koden...
Knus Eva...

Vil også meget gerne se...

Anmeld

15. juli 2009

Honningblomst

LineD skriver:

Nu har jeg skrevet til billederne, men må lige ud med det en gang mere: WOOOOOOOW du er blevet SÅ flot, og sikke pænt det heler!!!

Tusind tak...ja, det heler faktisk rigtig fint...brysterne smørrer jeg med noget vildt dyrt creme, så håber det hjælper med det..men Anna sagde også jeg ikke kunne hele pænere, så det er jo godt...man kan jo aldrig vide hvordan det vil ende...
knus.

Anmeld

15. juli 2009

saxa

WAUW....!!!! Hvor er du bare super flot og sexet...!!! 

Anmeld

15. juli 2009

Honningblomst

saxi skriver:

WAUW....!!!! Hvor er du bare super flot og sexet...!!! 

Ihh, altså...tusind tak...jeg ligner jo stadig en gammel kone på 34 år og det var også vigtigt for mig...skal jo se naturligt ud, men jeg er meget meget glad for det..virkelig..
Knus og tak...

Anmeld

15. juli 2009

saxa

Eva skriver:

Ihh, altså...tusind tak...jeg ligner jo stadig en gammel kone på 34 år og det var også vigtigt for mig...skal jo se naturligt ud, men jeg er meget meget glad for det..virkelig..
Knus og tak...

Så lidt så lidt da... Men siger bare sandheden... Hold KÆFT hvor ser du godt ud...Det er helt vildt... Kan godt forstå du er super glad for det.. ville jeg skisme også være...

Anmeld

15. juli 2009

Kristina V

os mig os mig os mig...
Er super spændt på og se resultatet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.