Før og efter billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2009

Honningblomst

saxi skriver:

Så lidt så lidt da... Men siger bare sandheden... Hold KÆFT hvor ser du godt ud...Det er helt vildt... Kan godt forstå du er super glad for det.. ville jeg skisme også være...

Mange tk..igen-smiler- jeg er meget taknemmelig over det kunne laves...for jeg kunne jo intet gøre selv for at ændre på det...
Så jeg må være en opfordring til andre piger...er I kede af det ydre...så gør noget-smiler- eller lev med...men ikke gå og bruge tid på at være ked af spejlbilledet, det er livet altså for kort til, ikke-smiler
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

saxa

Eva skriver:

Mange tk..igen-smiler- jeg er meget taknemmelig over det kunne laves...for jeg kunne jo intet gøre selv for at ændre på det...
Så jeg må være en opfordring til andre piger...er I kede af det ydre...så gør noget-smiler- eller lev med...men ikke gå og bruge tid på at være ked af spejlbilledet, det er livet altså for kort til, ikke-smiler
Knus..

ja det er helt rigtigt.. Men tror nok lige jeg ville vente nogle år med at tage det op til overvejelse - skal jo lige være færdig med at få børn først.. hehe...  
Men tak for kigget...

Anmeld

15. juli 2009

finkedinke

eejjj Eva jeg vil da også se.
Jeg troede at "danmark" kun betalte til sygdomme eller skavanker. Var din op. pga problemer med maven/huden eller var det kun kosmetisk?

Berith

Anmeld

15. juli 2009

Honningblomst

saxi skriver:

ja det er helt rigtigt.. Men tror nok lige jeg ville vente nogle år med at tage det op til overvejelse - skal jo lige være færdig med at få børn først.. hehe...  
Men tak for kigget...

Så lidt...og ja, det er nok bedst lige at vente så-smiler- og så er det måske heller ikke det vigtigste i verden...tiden var der bare for mig NU...havde nok aldrig fået det gjort hvis ikke jeg var blevet alene...selvom jeg i mange år har ville, så skal man jo være to om at beslutte noget så dyrt...såååååå
Knus og god aften...

Anmeld

15. juli 2009

Honningblomst

finkedinke skriver:

eejjj Eva jeg vil da også se.
Jeg troede at "danmark" kun betalte til sygdomme eller skavanker. Var din op. pga problemer med maven/huden eller var det kun kosmetisk?

Berith

Min var kun kosmetisk...og ikek andet. Selvom jeg nu syntes at det påvirkede mig meget, så var det ikke gennem lægen eller godkendelse eller noget.
tror det er eneste kosmetiske opeation "danmark" giver tilskud til..endnu i hvert fald.
Knus..

Anmeld

15. juli 2009

Guldet

Må jeg osse se?

Anmeld

15. juli 2009

Stineve

Jeg vil også gerne se , hvis jeg må ? :-)

Anmeld

15. juli 2009

Bom

Hej Eva...

Det lyder spændende, vil da vildt gerne se dine billeder...

Knus Maria, som stadig venter på 2 streger..

Anmeld

16. juli 2009

Guldet

Wow hold da op det er blevet godt.. kan godt forstå du er glad.. sikke et resultat.. skide flot!

Anmeld

16. juli 2009

Honningblomst

Julie R skriver:

Wow hold da op det er blevet godt.. kan godt forstå du er glad.. sikke et resultat.. skide flot!

Mange tak...jeg hende den gode Anna, hun kan sørme nogle ting...jeg er hende evigt taknemmelig....det hr stor betydning...smiler
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.