Før og efter billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

AnnetteK skriver:

Der er lige noget jeg ikke forstår her *S* hvorfor ikke tabe sig naturligt? Altså med en god gang motion og nye sunde vaner. Jeg forstår ikke at man tør lave et indgreb der kan give komplikationer, når det 'bare' drejer sig om en gang fedt der skal væk. Er fedtet kommet, så skyldes det for meget indenbords og for lidt motion. Ergo, det vil komme igen før eller siden

jeg forstår det godt, hvis man har tabt sig meget efter at have været overvægtig, så kan man fjerne nogen af fedtcellerne på den måde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

mor_sabina

Må jeg ikke også gerne se?

Anmeld

23. september 2009

Ni-ko-li-ne

AnnetteK skriver:

Eva, der er en ting jeg har undret mig vildt meget over. Det er dine debatter, fordi når man kommer med input, så skøjter du hen over ømme emne og topics, og glatter ofte helt af. Og det der undrer mig meget, er altid dine bemærkninger om dig selv..... a tjeg er lækker....

Er din mission herinde, unskyld jeg spørg så direkte, at flashe dig selv for at opnå et højere selvværd? Jeg kan ikke undgå at blive lidt personlig fordi du får hele tiden vendt emnet mod dig selv.

Kærlig ment  men stadig dybt forundret

synes du er lidt grov overfor Eva i denne debat, ja også andre steder overfor andre brugere.... det giver en trist stemning... vi havde for kort tid siden en anden bruger der gjorde det samme, og det var ubehageligt. Vedkommende var ikke "efter" mig, men andre herinde...

igår var du f.eks meget grov overfor en ano som jeg kender....

hvorfor debattere på denne agressive måde?

Anmeld

23. september 2009

Jules

ka-ri-na skriver:

synes du er lidt grov overfor Eva i denne debat, ja også andre steder overfor andre brugere.... det giver en trist stemning... vi havde for kort tid siden en anden bruger der gjorde det samme, og det var ubehageligt. Vedkommende var ikke "efter" mig, men andre herinde...

Anmeld

23. september 2009

Maise

Eva skriver:

til dem der gider at se dem....der er stadig tape på og syninger i maven...og så er hævelsen og det endelige resultat ikke til at se efter fedtsugningen før om 3-6 mdr...så der hvor der er suget ser det ud som før..men pøllen er nu væk.
Men skriv lige til mig og få koden...
Knus Eva...

Jeg kunne godt tænke mig at se dem

Anmeld

23. september 2009

Becks

AnnetteK skriver:

Uanset hvad der står i dit link, så tror jeg ærlig talt at du vil have rigtig godt af at bevæge dig Eva, fremfor at sidder herinde konstant og skrive det ene lange indlæg efter det andet. Er kærlig ment.

Men du elsker måske at flashe herinde?  Jeg har altid fået af vide at dem der er dovne er dem der vælger den nemme løsning. Fedtsugning er for nemt, men fedtet kommer altid igen, fordi det handler om at forbrænde lige så meget som man indtager i sin kost

Knus

Synes du er lige lovlig grov i din mund....

Vi er mange herinde, der ved at Eva har kaempet for at opnaa det resultat, hun er naaet til idag...

Jeg synes du skal taenke lidt mere over hvad du siger/skriver, taenk paa der sidder et menneske paa den anden side... maaske det er godt ment det du skriver, men saa formuler dig lidt anderledes, netop saa din skrivemaade ikke fremstaar som uetisk...

Knus Beck

Anmeld

23. september 2009

LauraLW

ka-ri-na skriver:

Enig! Det er under bæltestedet, og i mit hovede slet slet ikke acceptabelt. Du virker som om du nyder at være efter folk, og det er godt nok meget utiltalende.

Anmeld

23. september 2009

Ox.

ka-ri-na skriver:

Enig! Synes virkelig det er upassende at debattere på den måde!

Anmeld

23. september 2009

saxa

Hej Eva.. Jeg kan se debatten her er kommet op igen..  Har du mon fået lagt nogle nyere billeder ind..?? Sidst jeg så dem var du nemlig fuld af plastre..  Og er da lidt nysgerrig efter at se det heeelt færdige resultat uden plastre og hævelse..

Kram Marianne

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

saxi skriver:

Hej Eva.. Jeg kan se debatten her er kommet op igen..  Har du mon fået lagt nogle nyere billeder ind..?? Sidst jeg så dem var du nemlig fuld af plastre..  Og er da lidt nysgerrig efter at se det heeelt færdige resultat uden plastre og hævelse..

Kram Marianne

Hej søde Marianne..

Jeg har lige en uge endnu med plastre og så skal jeg nok se at få taget nogle afsluttende billeder....glæder mig en hel del til at være helt mobil igen og ikke skulle gå i strækbukser mere...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.