Miss-86 skriver:
Min ide var til start at skrive et brev til min kæreste omkring min skrukhed, hvor jeg skriver alle mine følelser og tanker ned omkring det og omkring, hvor svært det er at vente på ham og at han ingen tidshorisont giver mig!!
Da jeg oprettede tråden om det, var den et par stykker, der skrev at jeg kunne gøre modsat.. At jeg kunne sige til ham, jeg IKKE ville have børn alligevel!
Men som folk skriver til mig i min nye tråd, så vil han jo nok gennemskue det..
Er jeg så tilbage til ingenting???
Eller skal jeg skrive brevet om mine følelser?
HADER SKRUKHEDEN!!!!
Hej

Hvis jeg stod i din situation ville jeg stille et ultimatum. Jeg gjorde det med min mand. Han havde altid sagt han gerne ville have børn! Men lige pludselig ændrede han mening... Og jeg sagde til ham, hvis du ikke vil have børn, bliver vi nød til at gå fra hinanden

han blev ked og spurgte om jeg ikke kunne vente og se om han ændrede mening, men det kunne jeg ikke. Børn betyder så meget for mig.
Vi tog en pause, og han fandt ud af han gerne ville have børn, men først om nogle år! Fair nok

jeg blev så uheldigvis gravid, midt i en masse flytterod.. Min graviditet endte desværre i en MA. (Jeg ville ikke have abort selvom min mand helst så det) den da vi var til nf og fandt ud af fostret var dødt, skete der noget i min mand! Han sagde med det samme, vi prøver igen
Selvom nogle måske ikke mener det er den rigtige måde! Skal mænd nogle gange have et lille skub. Min mand er så glad for at vi har fået vores søn og ville aldrig lave om på det

Jeg har også en veninde, hvis kæreste blev ved at sige om et år, om et år, om et år..... Til sidst sagde hun nu er det nok (7 år!) de gik fra hinanden, men fandt sammen igen, hun blev så gravid på spiral. Og han blev faktisk glad. Han var "bange" for at tage skridtet, men ville faktisk gerne. Hun har lige født en dreng for en uge siden

Så et ultimatum og et lille skub skader ikke

held og lykke