Miss-86 skriver:
Min ide var til start at skrive et brev til min kæreste omkring min skrukhed, hvor jeg skriver alle mine følelser og tanker ned omkring det og omkring, hvor svært det er at vente på ham og at han ingen tidshorisont giver mig!!
Da jeg oprettede tråden om det, var den et par stykker, der skrev at jeg kunne gøre modsat.. At jeg kunne sige til ham, jeg IKKE ville have børn alligevel!
Men som folk skriver til mig i min nye tråd, så vil han jo nok gennemskue det..
Er jeg så tilbage til ingenting???
Eller skal jeg skrive brevet om mine følelser?
HADER SKRUKHEDEN!!!!
Benytter mig lige af Copy/paste.
Du kan ikke ændre andre mennesker hvis de ikke vil ændres uden at ødelægge noget. Du bliver ved med at prøve og fremskynde en proces der bare ikke skal fremskyndes. Du kan muligvis godt snyde, tvinge, manipulere, trygle dig vej til at han siger "okay, så gør vi det" men jeg tror du overser en vigtig detalje, ønsker du virkelig at få et barn med en der ikke ønsker barnet lige nu? Ønsker du at sætte et barn til verden til en far der ikke har ønsket det?
Jeg forstår udemærket din lyst til at få barn, den er der intet unormalt i og jeg kan også godt forstå at du er super frustreret, fordi du ønsker det så meget, men er snyd, bedrag, ultimatummer og manipulation virkelig måden du vil sætte et barn til verden på? Hvis det var mig ville det ALTID sidde i mit baghovedet at jeg havde presset og manipuleret den mand jeg elsker til at få et barn selv om han ikke ønsker det.
Og 2 år er i mine øjne ikke lang tid at vente.
Jeg forstår godt du er frustreret og virkelig ønsker der var en måde hvorpå du kunne få ham til at ændre mening til at ville have børn lige nu.
Men som jeg skrev tidligere.. Jeg tror ikke du kan gøre det uden at ødelægge noget. Dit forhold, din mand, dit barn eller forholdet mellem mand og barn.
Hvis du ønsker at presse ham til PB så er dit brev helt fint. Men jeg synes i stedet du skulle prøve at få dig noget andet at gå op i (ved ikke om du har nogen hoppy eller noget i forvejen) for det du ar gang i nu synes jeg ikke virker sundt for hverken dig, din mand eller dit kommende barn.
Så er der sagt.