Hvad tid bliver jeres barn hentet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Koen.

Frk-S skriver:

Ja som overskriften lyder..  

Hvad tid henter i jeres barn fra dagpleje/vuggestue eller andet pasning?

Starter selv i skole her d. 15, hvilket gør at vi først kan hente hende ved halv 4 - 4 tiden, men syntes det er lidt sent?

Den ene går i dp og den anden i børnehave, de bliver begge afleveret og hentet mellem 8-9 & 13-15, aldrig senere end 15

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

VIPpigen

Lilje afleveres kl 9, og hentes kl 15. Afhentning kan nogen gange trække ud, det sker de er stået sent op, og er på ved ud og lege. Så bliver vi 5-10 min, så hun ikke bliver snydt for noget som måske er lovet hende lidt

Anmeld

5. august 2013

Nea85

Clara bliver afleveret kl. 7 og hentet igen kl. 15.30. Hentede hende en periode kl. 15, men da var hun SLET ikke klar til at gå. Det fungerer bedst, hvis hun får leget lidt efter eftermiddagsmaden

Anmeld

5. august 2013

Blirnokaldrigfru

Jeg arbejder 30 timer, så min mus blir afleveret 7.30 fire dage i ugen, kl 8 endag i ugen og hentet kl 12 en dag i ugen og kl 13 fire dage i ugen

Anmeld

5. august 2013

quindelist

Sigrid bliver hentet mellem 14.30 og 16.30
Det svinger meget afhængig af mit skema og mandens arbejdstider.

Hun bliver afleveret mellem 7 og 9

Anmeld

5. august 2013

Alexander&Lærke

De bliver begge afleveret kl 6.45. Vi har en med hver. Og som regl henter jeg dem først den ene kl 15.15 og derefter den anden vi er som regl hjemme kl 16.

Hvis jeg skal have handlet på vejen så er det far som henter den ene kl 16. Så de har lange dage begge 2. Indimellem har jeg dage til 13 så kan jeg lige nå hen og sætte en vask over eller tømme opvasker og spise frokost og kan derfor hente ved 14 tiden. De dage nyder vi især hvis vi skal have legekammerater med hjem. 

Anmeld

5. august 2013

Mor til Ella

Britt88 skriver:

Hvordan kan det egentlig være at så mange kan aflevere sent / hente tidligt ? Er det fordi i går på deltid, i skole eller ?

Ja jeg spørger fordi jeg da godt kan tænke at jeg kommer til at være en røv dårlig mor der afleverer 7:30 og henter kl 17:00 - men har en arbejdstid fra 8-16:30

Manden vil muligvis kunne hente kl 16 men det afhænger af om han arbejder i Kbh for så tager det en krig at komme hjem :/

Så hvad gør i andre ?

Bare rolig du er ikke denne eneste der ikke kan hente tidligt.

Ella bliver hentet 16.45 min mand henter altid da jeg er i butik, og TIDLIGST er hjemme 18.20.

ville vildt gerne hente før, men det er overhovedet ikke muligt

Anmeld

5. august 2013

Eliza

Det er en intregreret institution, Malthe går i vuggestuen og jeg arbejder i børnehaven. Jeg tar ham med hjem når jeg har fri  Dvs nogle dag kl 12.00 andre kl 15 og andre kl 17.00 

Anmeld

5. august 2013

EnSødMor

Tak for alle svar... Dejligt med så mange inputs...  

Jeg tror det kommer til at være okay at hun bliver hentet mellem 15.00-16.00...  

Tusind tak.. 

Anmeld

6. august 2013

Clisolka

Britt88 skriver:

Men hvordan med din mand arbejder han så meget tæt på siden i jan hente så tidligt ? Eller flex tid eller hvordan ?

Han er i aktiveringsforløb igennem kommunen, så han har 4 timer dagligt pga. hans ryg. Han arbejder 10 min fra hvor vi bor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.