Hvad tid bliver jeres barn hentet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Mettefpigen

Her blir han afleveret kl 9 og hentet kl 15-1530.... Skal starte i skole d 2, så må jeg se hvordan det ser ud til den tid....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

K&S

I DP var han der fra 9.00-15.00, da jeg gik hjemme - de spiste eftermiddagsmad ca. 14.30 og hentede vi ham inden der, var han eddikesur resten af dagen

Nu i BH bliver han afleveret ml. 7.30-9.00 og bliver hentet mellem 15.00-15.45.

Tiderne varierer alt afhængig af om det er mig eller far, der henter/bringer.

Han hentes dog for det meste tidligst klokken 15, for han vil så gerne nå at komme på legepladsen efter de har spist eftermiddagsmad

Anmeld

5. august 2013

TrineMine86

Frk-S skriver:

Ja som overskriften lyder..  

Hvad tid henter i jeres barn fra dagpleje/vuggestue eller andet pasning?

Starter selv i skole her d. 15, hvilket gør at vi først kan hente hende ved halv 4 - 4 tiden, men syntes det er lidt sent?

Min dreng bliver afleveret kl 9.00 (da han skak være i dagplejen der så de kan komme på ture osv) det er min mand der som regel aflevere da han står i butik og møder 9.30, 

han bliver hentet 15-15.15 og har mellem 1-2 ugentlige fridage, så det er egentlig begrænset hvor meget pasning han får og det nyder vi alle 

Anmeld

5. august 2013

Benjamins'mor

Kl. 15.
Men var det ikke fordi jeg er hjemme, så ville jeg nok først kunne kl. 16.
Han bliver afleveret kl. 8.

Anmeld

5. august 2013

Fuglemor

Mine forældre til de dp børn jeg har aflevere mellem 7 og 8. Og henter igen mellem 15 og 16. Det er jo meget normalt når man har et alm job eller går i skole. Det er da nogen lange dage men du skal tænke at dit barn har det godt hvor det er. 

Anmeld

5. august 2013

Lærke90

Starter selv i skole her d. 15, hvilket gør at vi først kan hente hende ved halv 4 - 4 tiden, men syntes det er lidt sent?

Vores børn er altid blevet hentet omkring kl 15.00. den gang var vi begge studerende/eller jeg har været på barsel og kunne få det hele til at passe sammen.

Men nu hvor jeg skal til at gå i skole i Esbjerg bliver den yngste først hentet omkring kl 16, hvor dagplejen lukker - altså de dage hvor jeg har sent fri. Den store vil så blive hentet derefter.                                                                                                                 Jeg har lange dage helt til kl 15.50 nogle gange, så der må faderen hente unger, eller familien må træde til, som de selv har tilbudt.

Synes det er vildt sent de bliver hentet, men det er der desværre ikke så meget at gøre ved - det er heldigvis kun en periode. Så må vi bare værtsætte vores weekender noget mere og de dage hvor jeg har tidligt fri  Men for S.... det bliver hårdt  

Anmeld

5. august 2013

Carina:-)

Omkring kl 15 fra bh og sfo-

Fredag er det for det meste omkring kl 14 .

Anmeld

5. august 2013

Tanja1234

Min datter er i dagpleje.

Vi har skiftende arbejdstider og afleverer mellem kl. 7 og kl. 8.

Vi henter mellem kl. 15.30 og 18.30 - det mest normale er ca. kl. 17.-17.30.

Anmeld

5. august 2013

Hullabullabulla

Hvordan kan det egentlig være at så mange kan aflevere sent / hente tidligt ? Er det fordi i går på deltid, i skole eller ?

Ja jeg spørger fordi jeg da godt kan tænke at jeg kommer til at være en røv dårlig mor der afleverer 7:30 og henter kl 17:00 - men har en arbejdstid fra 8-16:30

Manden vil muligvis kunne hente kl 16 men det afhænger af om han arbejder i Kbh for så tager det en krig at komme hjem :/

Så hvad gør i andre ?

Anmeld

5. august 2013

MorTil4<3

Frk-S skriver:

her er det kl 15 Sharp

for de skal ha lov at vågne efter middagsluren og så få eftermiddagsfrugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.