Hvad tid bliver jeres barn hentet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

nielsen80

Britt88 skriver:

Hvordan kan det egentlig være at så mange kan aflevere sent / hente tidligt ? Er det fordi i går på deltid, i skole eller ?

Ja jeg spørger fordi jeg da godt kan tænke at jeg kommer til at være en røv dårlig mor der afleverer 7:30 og henter kl 17:00 - men har en arbejdstid fra 8-16:30

Manden vil muligvis kunne hente kl 16 men det afhænger af om han arbejder i Kbh for så tager det en krig at komme hjem :/

Så hvad gør i andre ?

Vi har begge fleksible arbejdstider, så den dag den ene aflevere, der henter den anden. Så når kæresten afleverer, møder jeg kl 7 og kan så hente ved 15.30 tiden(har en halv times kørsel), og omvendt når jeg afleverer, så henter kæresten "tidligt".

Vi indhenter så desuden en del arbejde on aftenen, når vores datter sover. Vi er heldige, at vi kan gøre det sådan(selvom det er rockerhårdt, og ens dag er meget lang). Har tit tænkt på, hvordan andre får det til at hænge sammen med to fuldtidsjob.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

De3Guldklumper

Begge unger er afsted mandag til torsdag fra 7.15 - 17.00
Fredag henter jeg kl 14.30 da jeg har fri kl 14.

Anmeld

5. august 2013

modesty

Ja som overskriften lyder..  

Hvad tid henter i jeres barn fra dagpleje/vuggestue eller andet pasning?

Starter selv i skole her d. 15, hvilket gør at vi først kan hente hende ved halv 4 - 4 tiden, men syntes det er lidt sent?

14:30, men vi afleverer også allerede cirka 7-7:30.

Anmeld

5. august 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Mens jeg har gået hjemme (indtil i dag), er vores datter blevet afleveret kl 9.15 og hentet 14.30 (+/-) 

I dag er jeg startet i praktik, 09.00-16.00 - så derfor vil hun først kunne blive hentet derefter..

Hun vil dog blive afleveret ved en 8 tiden for fremtiden tror jeg. 

Anmeld

5. august 2013

Nadia&Daniel

Frk-S skriver:

Ja som overskriften lyder..  

Hvad tid henter i jeres barn fra dagpleje/vuggestue eller andet pasning?

Starter selv i skole her d. 15, hvilket gør at vi først kan hente hende ved halv 4 - 4 tiden, men syntes det er lidt sent?

Laura bliver senest hentet kl. 15.30 (og hun bliver afleveret kl. 9)

Anmeld

5. august 2013

Maja_4000

Caroline blev hentet ved 15-tiden i vs .. Og bliver det også i børnehaven .. Ville SÅ gerne give hende kortere dage, men det er desværre ikke en mulighed før om et par år :/

Anmeld

5. august 2013

Hullabullabulla

Babymor2010 skriver:

Herhjemme har vi primært afleveret mellem 6.30 - 8.00 - hun er så senest blevet hentet 15.30 

Her har det primært været faderen der har afleveret og hentet igen, da jeg arbejder i Kbh og har 2 timers transport hver vej med det offentlige  De dage hvor jeg har arbejdet hjemme har jeg været med til at aflevere og hente 

Men hvordan med din mand arbejder han så meget tæt på siden i jan hente så tidligt ? Eller flex tid eller hvordan ?

Anmeld

5. august 2013

Hullabullabulla

nielsen80 skriver:

Vi har begge fleksible arbejdstider, så den dag den ene aflevere, der henter den anden. Så når kæresten afleverer, møder jeg kl 7 og kan så hente ved 15.30 tiden(har en halv times kørsel), og omvendt når jeg afleverer, så henter kæresten "tidligt".

Vi indhenter så desuden en del arbejde on aftenen, når vores datter sover. Vi er heldige, at vi kan gøre det sådan(selvom det er rockerhårdt, og ens dag er meget lang). Har tit tænkt på, hvordan andre får det til at hænge sammen med to fuldtidsjob.

Min mand er håndværker og har derfor faste tider - møder 6:45 slipper 14:45 - og så hjem.. Pt er han hjemme 15:45 men efter ferien skal han helt inde midt i Kbh og arbejde og så kan der godt gå en halv time mere.

Vi kører en form for flextid på mit job (som revisor) men primært skal man være der i kontorets åbningstid - og så har vi alligevel ret meget overarbejde samtidig.

Jeg har bare tit tænkt på hvordan folk i andre familier klarer det. Ville gerne gå ned i tid, men det tillader økonomien desværre ikke 

Anmeld

5. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Det kommer an på dagen på ugen. Men mellem 15-16. Vi afleverer kl 8 nogle dage og andre dage kl 9.

Anmeld

5. august 2013

hautecouture

Det afhænger af rigtigt meget - men mellem alt fra 12-16 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.