Hvad tid bliver jeres barn hentet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

Faith

De bliver afleveret mellem 8 og 8.30 hver dag og hentet igen senest 15.30.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Tanja1234

Britt88 skriver:

Min mand er håndværker og har derfor faste tider - møder 6:45 slipper 14:45 - og så hjem.. Pt er han hjemme 15:45 men efter ferien skal han helt inde midt i Kbh og arbejde og så kan der godt gå en halv time mere.

Vi kører en form for flextid på mit job (som revisor) men primært skal man være der i kontorets åbningstid - og så har vi alligevel ret meget overarbejde samtidig.

Jeg har bare tit tænkt på hvordan folk i andre familier klarer det. Ville gerne gå ned i tid, men det tillader økonomien desværre ikke 

Ja jeg har også tit tænkt på hvordan andre kan hente så tidligt. Der må være mange der ikke arbejder på fuld tid rundt omkring.

Jeg er ejendomsmægler og min mand er kok, så hos os er det slet ikke til at hente tidligt.

Og ingen af os kunne tænke os at gå ned i tid, men vores datter har det skønt i dagplejen og elsker at være der - også når jeg først henter 18.30

Problemet for os kommer nok i børnehaven. Der tror jeg ikke at jeg har lyst til at lade hende blive så sent. Løsningen bliver nok en kombination af bedsteforældre og en ung pige der henter for os...

Anmeld

6. august 2013

MMOGM

Frk-S skriver:

Ja som overskriften lyder..  

Hvad tid henter i jeres barn fra dagpleje/vuggestue eller andet pasning?

Starter selv i skole her d. 15, hvilket gør at vi først kan hente hende ved halv 4 - 4 tiden, men syntes det er lidt sent?

Vi har begge 8-16 job. Så her bliver han afleveret kl 7:30 og hentet 16:10.  Fredag 7:30 - 15:10.Det er desværre en lang dag for ham, men sådan er det jo at have fuldtidsjobs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.