Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften lyder..
Hvad tid henter i jeres barn fra dagpleje/vuggestue eller andet pasning?
Starter selv i skole her d. 15, hvilket gør at vi først kan hente hende ved halv 4 - 4 tiden, men syntes det er lidt sent?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-S skriver: Ja som overskriften lyder.. Hvad tid henter i jeres barn fra dagpleje/vuggestue eller andet pasning? Starter selv i skole her d. 15, hvilket gør at vi først kan hente hende ved halv 4 - 4 tiden, men syntes det er lidt sent?
15:00 / 15:15
han sover til middag, og vil gerne give ham lov til lige at vågne og spise eftermiddagsmad inden jeg henter ham, det har HAN det bedst med.
ellers havde jeg nok hente ham før.
Vi har altid haft hentet Bella efter 15 i vuggestuen - nogle gange har hun sovet til 14.30 og så syntes jeg det var synt at hente hende indtil hun havde nået at få eftermiddagsmad og lege lidt med de andre børn
Pt. er jeg i gang med at indkøre hende i børnehaven, så det er lidt andre tider nu
Har en aftale med dp at han skriver når hun vågner. Men det er tit at hun ikke når at vågne før de skal lukke. Så hvis hun ikke er vågen inden 15.30 så henter jeg hende. Hvis hun ikke skal sove ved dp henter jeg hende 12.30
Jeg synes ikke det lyder sent. Vi har selv muligheden for at hente tidligt og startede med at hente 14.30. Men faktisk viste det sig at være for tidligt i forhold til dagplejens rytme, hvor sønnike knapt nåede op af middagsluren, så nu henter vi kl. 15.
Her bliver han afleveret i børnehave imellem 8-9.30 hentet mellem 14-15. Jeg er hjemme og han har sjældent en dag på mere end 5-6 timer
har så vidt som muligt altid sørget for at hente efter kl3 i dp. nu går han i bh og gør det samme.
jeg har somlille altid været en af de første der blev hentet, og det er ikke særlig fedt ikke at kunne lege færdig. så jeg lader min dreng lege og nyde dagen mest muligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128