Hvad tid bliver jeres barn hentet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

twinny

Normalt 9.30 til 14.30 vi er på fjernstudie. 

Nu skal vi i praktik så kommer den til at hedde 9.30-10 til 15.30-16.30 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

lycly

Pt bliver min datter hentet kl 15. Ville gerne hente hende tidligere men hun står først op fra lur ved 3-tiden

Når jeg ikke er på barsel bliver hun først hentet mellem 15.30 og 16.30 alt efter hvad tid jeg har fri

Anmeld

5. august 2013

Laulund87

De fleste dage kl 14

Det kan også ske at være lidt senere eller tidligere..

Anmeld

5. august 2013

Lullaby*

Vi henter gerne mellem 15.00-16.00. Da vi ellers synes det bliver for sent.

Anmeld

5. august 2013

Clisolka

Britt88 skriver:

Hvordan kan det egentlig være at så mange kan aflevere sent / hente tidligt ? Er det fordi i går på deltid, i skole eller ?

Ja jeg spørger fordi jeg da godt kan tænke at jeg kommer til at være en røv dårlig mor der afleverer 7:30 og henter kl 17:00 - men har en arbejdstid fra 8-16:30

Manden vil muligvis kunne hente kl 16 men det afhænger af om han arbejder i Kbh for så tager det en krig at komme hjem :/

Så hvad gør i andre ?

Herhjemme har vi primært afleveret mellem 6.30 - 8.00 - hun er så senest blevet hentet 15.30 

Her har det primært været faderen der har afleveret og hentet igen, da jeg arbejder i Kbh og har 2 timers transport hver vej med det offentlige  De dage hvor jeg har arbejdet hjemme har jeg været med til at aflevere og hente 

Anmeld

5. august 2013

AnnaK89

Lige nu bliver Carolina afleveret kl 8 og hentet kl 15 efter middagslur og eftermiddagsmad.
Men jeg starter skole til september og møder fra 8.30 til 15.30 og har derefter 45 mins kørsel.
Så Carolina vil blive afleveret 7.30 og hentet ca. 16.30. Selvfølgelig tidligere hvis jeg har tidligere fri.

Anmeld

5. august 2013

2babygirls

Britt88 skriver:

Hvordan kan det egentlig være at så mange kan aflevere sent / hente tidligt ? Er det fordi i går på deltid, i skole eller ?

Ja jeg spørger fordi jeg da godt kan tænke at jeg kommer til at være en røv dårlig mor der afleverer 7:30 og henter kl 17:00 - men har en arbejdstid fra 8-16:30

Manden vil muligvis kunne hente kl 16 men det afhænger af om han arbejder i Kbh for så tager det en krig at komme hjem :/

Så hvad gør i andre ?

Her arbejder farmand også 37 timer, eksklusiv kørsel.
Så det hedder 6:45-16
Hun går desværre i dp udenfor byen, ellers kunne jeg hjælpe.

Men hun starter bh til okt, og mens jeg er på barsel kan hun afleveres sent oh hentes tidligt.

Anmeld

5. august 2013

chael

Mine bliver hentet mellem 16 og 16.30.

Sådan er det desværre bare

Anmeld

5. august 2013

PernilleogLouis

Ml 13 og 15 og afleveres ml 8.30-9

Anmeld

5. august 2013

gonefishing

Frk-S skriver:

Ja som overskriften lyder..  

Hvad tid henter i jeres barn fra dagpleje/vuggestue eller andet pasning?

Starter selv i skole her d. 15, hvilket gør at vi først kan hente hende ved halv 4 - 4 tiden, men syntes det er lidt sent?

Når jeg henter er det mellem 16-16:30.
Jeg har prøvet at hente lige efter middagslur og spisning kl 15. Men min datter har altid været sur på mig fordi hun gerne ville ud og lege med de andre børn, især om sommeren (hun går i VS).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.