Første i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

Marcus´s mor

Anonym23 skriver:

Uh det lyder ikke rart hvis det er en GUL! Håber ikke dine læger har ret!
Nej er ikke blevet skannet endnu for har fået at vide det skal være efter 6+2 for at de er sikker på at man kan se hjerteblink. Så indtil videre er planen at jeg skal skannes på tirsdag...Er du blevet skannet da?

Ja jeg er scannet, da jeg bløder lidt og har mens smerter.

Der er total tomt i livmoren, var der inde i dag 11-8  jeg bevare et lille håb, da de heller ikke kan se noget udenfor, frygter virkelig gravilitet uden for livmoren, da det er meget smertefuld, og det er det de tror jeg er..

ønsker VIRKELIG denne graviletet, da det er et ønske barn, men er kommet så langt ud i bekymringer og frygt nu, at jeg også ønsker at jeg er ved at abotere "naturigt"..

Det er meget frustrerende, da det jo skulle være lykkeligt at finde ud at man er gravid, men lige nu er jeg bare ufattelig ulykkelig..

Det eneste jeg kan gøre nu er, at vente og vente på at se hvad der sker.. puha det er svæt at få tiden til at gå..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

stjernehimmel

er stået op til blødninger og smerter til morgen.. netop hjemvendt fra lægen..... og skal til scanning imorgen.... men både læge og jeg er ret overbevist om at jeg har tabt barnet.....

tager en tur til helved og tilbage igen endnu engang

Anmeld

12. august 2013

Eliza

stjernehimmel skriver:

er stået op til blødninger og smerter til morgen.. netop hjemvendt fra lægen..... og skal til scanning imorgen.... men både læge og jeg er ret overbevist om at jeg har tabt barnet.....

tager en tur til helved og tilbage igen endnu engang

Håber i tar fejl!!

Anmeld

12. august 2013

stjernehimmel

Eliza skriver:

Håber i tar fejl!!

jaaaa håber jeg os men bløder stadig og får stærkere og stærkere smerte...

min datter er tvilling hvor den ene gik til inden uge 10... dog blødte jeg ikke dengang.. så vi håber at det der er ved at ske nu os og at der så viser sig en sund levende spire imorgen....

men ak ja.. frygt det værste, så bliver man ikke så slem skuffet....

Men ØV os...... synes efterhånden døden skulle finde et andet sted at "hænge" ud en hos mig.....

Og typisk at kæresten lige var taget på en uges øvelse da jeg opdagde det.....

Anmeld

12. august 2013

Tulipan

Marcus´s mor skriver:

Ja jeg er scannet, da jeg bløder lidt og har mens smerter.

Der er total tomt i livmoren, var der inde i dag 11-8  jeg bevare et lille håb, da de heller ikke kan se noget udenfor, frygter virkelig gravilitet uden for livmoren, da det er meget smertefuld, og det er det de tror jeg er..

ønsker VIRKELIG denne graviletet, da det er et ønske barn, men er kommet så langt ud i bekymringer og frygt nu, at jeg også ønsker at jeg er ved at abotere "naturigt"..

Det er meget frustrerende, da det jo skulle være lykkeligt at finde ud at man er gravid, men lige nu er jeg bare ufattelig ulykkelig..

Det eneste jeg kan gøre nu er, at vente og vente på at se hvad der sker.. puha det er svæt at få tiden til at gå..  

Øv hvor uretfærdigt
Ved hvordan du har det fra sidst jeg aborterede. Det er simpelthen forfærdeligt og man tror aldrig man blir glad igen!
Hvilken uge skulle du være i nu?
Er der slet ikke noget håb?

Anmeld

12. august 2013

Tulipan

stjernehimmel skriver:

jaaaa håber jeg os men bløder stadig og får stærkere og stærkere smerte...

min datter er tvilling hvor den ene gik til inden uge 10... dog blødte jeg ikke dengang.. så vi håber at det der er ved at ske nu os og at der så viser sig en sund levende spire imorgen....

men ak ja.. frygt det værste, så bliver man ikke så slem skuffet....

Men ØV os...... synes efterhånden døden skulle finde et andet sted at "hænge" ud en hos mig.....

Og typisk at kæresten lige var taget på en uges øvelse da jeg opdagde det.....

Øv hvor er det bare surt for dig!

Håber du blir positivt overrasket til scanningen i morgen!!

Anmeld

12. august 2013

Tulipan

Har det helt dårligt over for jer andre, der bløder med at fortælle at jeg lige er kommet hjem fra scanning, der viste perfekt baby i 6+2 med det fineste hjerteblink!!
Er helt rundt på gulvet og meget lykkelig
Nu HÅBER jeg virkelig at den bliver til noget denne gang. Sidst nåede vi jo slet ikke at se hjerteblink. Fik at vide at der er 85% chance for at det bliver til et rask barn når man er scannet nu

Anmeld

12. august 2013

stjernehimmel

Anonym23 skriver:

Har det helt dårligt over for jer andre, der bløder med at fortælle at jeg lige er kommet hjem fra scanning, der viste perfekt baby i 6+2 med det fineste hjerteblink!!
Nu HÅBER jeg virkelig at den bliver til noget denne gang. Sidst nåede vi jo slet ikke at se hjerteblink. Fik at vide at der er 85% chance for at det bliver til et rask barn når man er scannet nu

det skal du skam ik ha det dårligt over.....

Selvom det er svært, så synes jeg samtidig det er skønt at læse og gir lidt motivation trods omstændighederne.....

Misundelig JeP, men på en god måde..  for at det hele forløber som det skal og jubler på jeres vegne over at i har set jeres bette blob med alt hvad der høre til af alt det skønne ;-)

blot finger for at jeg ser liv imorgen, og ellers så må vi på den igen.. og indtil kan jeg prise mig lykkelig for min uldtot af en 7 årig 2 klasses vidunder pige der sidder  ved min side ;-)

Anmeld

12. august 2013

Eliza

Anonym23 skriver:

åh dejligt det gik så godt 

Jeg blev os scannet og umiddelbart så det ud til at alt var fint. Jeg fik os et lille fint blinkene hjerte at se  Er dog blevet rykket lidt tilbage så jeg kun er 5+6. Dvs jeg må ha testet bragende positiv allerede 3+5. 

Skal scannes igen torsdag, næste uge for at være helt sikker 

Så blødningen var indtilvidere harmløs 

Anmeld

12. august 2013

Marcus´s mor

Jeg må desværre melde mig ud af gruppen igen 

Held og lykke til jer alle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.