Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lotte90 skriver: Jeg melder mig også forsigtigt ind. Er idag 5+5 med termin D. 5 april
Jeg melder mig også forsigtigt ind. Er idag 5+5 med termin D. 5 april
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym23 skriver: Melder mig forsigtigt ind i gruppenEr i dag 4+5 og har termin 5.aprilGlæder mig til der kommer flere til gruppen!Masser af babystøv herfra!
Melder mig forsigtigt ind i gruppenEr i dag 4+5 og har termin 5.aprilGlæder mig til der kommer flere til gruppen!Masser af babystøv herfra!
Hejsa
Jeg har også termin d. 5, lægerne tror dog jeg er gravid uden for livmoren, så de næste par dage er ikke så sjove, er du blevet scannet? Og kan de se noget?
Tillykke til alle med de fantastiske 2 streger Jeg melder mig også ind i gruppen dog stadig med en følelse af om det nu er rigtigt da de eneste symptomer jeg har/haft er lidt større og ømme bryster og lettere ligament smerter. Men håber nu også at kvalmen holder sig væk denne gang Dette er mit andet barn med min mand vores datter er knap 2,5 år og vil være 3 år til termin d. 6. April.
Jeg har fået tid hos lægen d. 30 august og vil meget gerne vente med at fortælle familien det til vi kender kønnet (hvis vi kan)
Marcus´s mor skriver: Hejsa Jeg har også termin d. 5, lægerne tror dog jeg er gravid uden for livmoren, så de næste par dage er ikke så sjove, er du blevet scannet? Og kan de se noget?
trine1989 skriver: Tillykke til alle med de fantastiske 2 streger Jeg melder mig også ind i gruppen dog stadig med en følelse af om det nu er rigtigt da de eneste symptomer jeg har/haft er lidt større og ømme bryster og lettere ligament smerter. Men håber nu også at kvalmen holder sig væk denne gang Dette er mit andet barn med min mand vores datter er knap 2,5 år og vil være 3 år til termin d. 6. April. Jeg har fået tid hos lægen d. 30 august og vil meget gerne vente med at fortælle familien det til vi kender kønnet (hvis vi kan)
Anonym23 skriver: Tillykke til dig ogsåDet er super svært at holde det hemmeligt, men det er nu også meget hyggeligt Det er da en dejlig aldersforskel mellem dine børn så
Tillykke til dig ogsåDet er super svært at holde det hemmeligt, men det er nu også meget hyggeligt Det er da en dejlig aldersforskel mellem dine børn så
Ja det synes vi også er meget passende :-) selv om at man ikke selv er herre over hvornår man bliver gravid
. For at alle de små spir bliver derinde og er sunde og raske :-)
Melder mig forsigtigt på banen. Er gravid 5+6 i dag, men har aborteret 2 gange inden for det sidste år, så jeg tør ikke helt tro på det endnu, men krydser fingre for at det holder denne gang
Tillykke til jer allesammen! Jeg melder mig også på banen Jeg er idag 5+2, i følge beregningerne og det er vores første barn - så det hele er bare nyt og spændende for os! Min læge kommer tilbage fra ferie på mandag, så ved endnu ikke hvornår han vil se mig til en undersøgelse Jeg har dog fået bekræftet graviditeten hos den læge der har stået til rådighed i mellem tiden
jeg melder mig stille ind i gruppen da jeg også har termin i april 2014
det er første gang for mig og er med egne beregninger og således nok 6+2 uger og meget ivrig efter at føle, mærke se og høre det liv der skulle udvikle sig inde i mig
tillykke til jer alle sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128