Første i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

Tulipan

Lotte90 skriver:

Jeg melder mig også forsigtigt ind. Er idag 5+5 med termin D. 5 april

Fedt tillykke!
Så har vi termin samme dag! Hvor hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Marcus´s mor

Anonym23 skriver:

Melder mig forsigtigt ind i gruppen
Er i dag 4+5 og har termin 5.april
Glæder mig til der kommer flere til gruppen!
Masser af babystøv herfra!

Hejsa

Jeg har også termin d. 5, lægerne tror dog jeg er gravid uden for livmoren, så de næste par dage er ikke så sjove, er du blevet scannet? Og kan de se noget?

Anmeld

9. august 2013

trine1989

Tillykke til alle med de fantastiske 2 streger  Jeg melder mig også ind i gruppen dog stadig med en følelse af om det nu er rigtigt da de eneste symptomer jeg har/haft er lidt større og ømme bryster og lettere ligament smerter. Men håber nu også at kvalmen holder sig væk denne gang  Dette er mit andet barn med min mand vores datter er knap 2,5 år  og vil være 3 år til termin d. 6. April. 

Jeg har fået tid hos lægen d. 30 august og vil meget gerne vente med at fortælle familien det til vi kender kønnet (hvis vi kan)

Anmeld

9. august 2013

Tulipan

Marcus´s mor skriver:

Hejsa

Jeg har også termin d. 5, lægerne tror dog jeg er gravid uden for livmoren, så de næste par dage er ikke så sjove, er du blevet scannet? Og kan de se noget?

Uh det lyder ikke rart hvis det er en GUL! Håber ikke dine læger har ret!
Nej er ikke blevet skannet endnu for har fået at vide det skal være efter 6+2 for at de er sikker på at man kan se hjerteblink. Så indtil videre er planen at jeg skal skannes på tirsdag...Er du blevet skannet da?

Anmeld

9. august 2013

Tulipan

trine1989 skriver:

Tillykke til alle med de fantastiske 2 streger  Jeg melder mig også ind i gruppen dog stadig med en følelse af om det nu er rigtigt da de eneste symptomer jeg har/haft er lidt større og ømme bryster og lettere ligament smerter. Men håber nu også at kvalmen holder sig væk denne gang  Dette er mit andet barn med min mand vores datter er knap 2,5 år  og vil være 3 år til termin d. 6. April. 

Jeg har fået tid hos lægen d. 30 august og vil meget gerne vente med at fortælle familien det til vi kender kønnet (hvis vi kan)

Tillykke til dig også
Det er super svært at holde det hemmeligt, men det er nu også meget hyggeligt
Det er da en dejlig aldersforskel mellem dine børn så

Anmeld

9. august 2013

trine1989

Anonym23 skriver:

Tillykke til dig også
Det er super svært at holde det hemmeligt, men det er nu også meget hyggeligt
Det er da en dejlig aldersforskel mellem dine børn så

Ja det synes vi også er meget passende :-) selv om at  man ikke selv er herre over hvornår man bliver gravid

For at alle de små spir bliver derinde og er sunde og raske :-) 

Anmeld

10. august 2013

Matlau

Melder mig forsigtigt på banen. Er gravid 5+6 i dag, men har aborteret 2 gange inden for det sidste år, så jeg tør ikke helt tro på det endnu, men krydser fingre for at det holder denne gang

Anmeld

10. august 2013

Mie89

Tillykke til jer allesammen! Jeg melder mig også på banen Jeg er idag 5+2, i følge beregningerne og det er vores første barn - så det hele er bare nyt og spændende for os! Min læge kommer tilbage fra ferie på mandag, så ved endnu ikke hvornår han vil se mig til en undersøgelse Jeg har dog fået bekræftet graviditeten hos den læge der har stået til rådighed i mellem tiden  

Anmeld

10. august 2013

Ditte wind carstens

jeg melder mig stille ind i gruppen da jeg også har termin i april 2014

det er første gang for mig og er med egne beregninger og således nok 6+2 uger og meget ivrig efter at føle, mærke se og høre det liv der skulle udvikle sig inde i mig

tillykke til jer alle sammen

Anmeld

11. august 2013

Tulipan

Tillykke til 3 nyeste i gruppen
Hvor er det dejligt vi er så mange
Det blir hyggeligt at følges
Håber alle spirene opfører sig ordentligt og så vi ikke skal ha en masse triste aborter :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.