Første i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Tulipan

MsDane skriver:

Jeg tror jeg ligeså forsigtigt melder mig ind
Må jeg høre vedr de der tidlige skanninger - er det uden på maven?

Jeg blev scannet udenpå men det var fordi jeg kendte den der skannede mug fordi det var en efter lukketids aftale:-)
Det gir dårligere billed kvalitet men man kan sagtens se hjertet og det var det jeg ville, så var ligeglad med kvaliteten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

MsDane

Anonym23 skriver:

Jeg blev scannet udenpå men det var fordi jeg kendte den der skannede mug fordi det var en efter lukketids aftale:-)
Det gir dårligere billed kvalitet men man kan sagtens se hjertet og det var det jeg ville, så var ligeglad med kvaliteten

Heldige dig.. Det er jo netop bare så man ved, at der er et hjerte

Anmeld

18. august 2013

Eliza

MsDane skriver:

Jeg tror jeg ligeså forsigtigt melder mig ind
Må jeg høre vedr de der tidlige skanninger - er det uden på maven?

jeg blev scanner indvendigt. Og bliver det os på torsdag går jeg ud fra. 

Der er jeg 7+ 3. 

Anmeld

26. august 2013

Snartmortil3

Hej hej Jeg har i følge mens termin den 28. april.. Det er nr 3 der er på vej.

Anmeld

28. august 2013

mortil3+1

Hej alle.

Tillader mig lige at tilføje mig til gruppen. Er iflg egne beregninger 7+0 idag (skal til læge og have det bekræftiget næste onsdag).

Venter mit 4. barn  omkring den 14. april.

Anmeld

29. august 2013

Snartmortil3

mortil3+1 skriver:

Hej alle.

Tillader mig lige at tilføje mig til gruppen. Er iflg egne beregninger 7+0 idag (skal til læge og have det bekræftiget næste onsdag).

Venter mit 4. barn  omkring den 14. april.

Hvor alngt er der imellem dine børn? Jeg søger desperat nogen der kan forklare mig lidt om livet med 3 børn.. Jeg har en på 2, en på 3 mdr og en i maven!!!!!!!!!!!! Vi beholder det, men jeg er skrækslagen!!!

Anmeld

29. august 2013

mortil3+1

110811 skriver:

Hvor alngt er der imellem dine børn? Jeg søger desperat nogen der kan forklare mig lidt om livet med 3 børn.. Jeg har en på 2, en på 3 mdr og en i maven!!!!!!!!!!!! Vi beholder det, men jeg er skrækslagen!!!

For os var der ingen kæmpe forskel på at have 2 eller 3 børn. Den store omvæltning kom fra 1 til 2 børn. Var selv lidt (læs:MEGET) nervøs da vi ventede nr 3. Men da først vidunderet kom, var der ingen nævneværdig forskel. Vi var allerede vant til at løbe stærkt .

Vores andre børn er der hhv 2½ og 1½ år i mellem. Dette bliver en efternøler med 6 år op til den yngste.

Anmeld

30. august 2013

Snartmortil3

mortil3+1 skriver:

For os var der ingen kæmpe forskel på at have 2 eller 3 børn. Den store omvæltning kom fra 1 til 2 børn. Var selv lidt (læs:MEGET) nervøs da vi ventede nr 3. Men da først vidunderet kom, var der ingen nævneværdig forskel. Vi var allerede vant til at løbe stærkt .

Vores andre børn er der hhv 2½ og 1½ år i mellem. Dette bliver en efternøler med 6 år op til den yngste.

Ja okay... Min kæreste tror heller ikke at forskellen bliver så stor igen.. Jeg spekulerer bare tit på hvordan man overhoved kojmmer ud af døren om morgenen med en på 3, en på 1 og en nyfødt.. Hvem siger at den mellemste overhoved kan gå til den tid

Anmeld

30. august 2013

mortil3+1

Ja, vi havde også vores hyr lige i starten. Vi havde så en på 4 en på 1½ (der lige havde lært at gå) og en i lift. Havde ingen bil, så der skulle planlægning til. Men selvfølgelig klarer I den

Og forresten tillykke med den lille krudtugle i maven

Anmeld

4. september 2013

LMX

Halløj allesammen

Melder mig ind her.. Termin 21. april 2014

Barn nr. 4 i rækken. Har i forvejen en på 15, 12 og 6½mdr. Så vi har lavet 2 hold 

Glæder mig til at følge jer andre 

Jeg er forøvrigt 36 og bor i Svendborg

Jeg er på barsel, men arbejder ellers i sundhedssektoren hvor jeg starter op igen midt i nov. når mindstepigen er 9mdr.

Når at få ca 3mdr på jobbet inden jeg går fra igen. 

Havde en ret ulidelig graviditet sidste gang så jeg ber til ham deroppe om at få det nemt denne gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.